1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Sommige fanatieke gamers vergeten dat meer als 90% van alle gamers rond wereld games uit pure ontspanning spelen. Die juist geen zin hebben om zich in te moeten zetten om een of andere amerikaan aan de andere kant van de wereld met PGR3 te verslaan.

Oh, en ga nou niet beginnen van "Jah, maar ik kan me op Live prima onspannen hoor" Want zo werkt het voor heel veel gamers gewoon niet...

uiteindleijk zal Online gamen een standaard worden maar zover is het nog lang niet, ook niet met de nieuwe generatie consoles, dus Sony pakt het zeker niet verkeerd aan. Sterker nog, jullie zouden beter moeten weten. Sony heeft op alle Media fronten zoveel ervaring, als ze geen geld willen investeren in Online gamen hebben ze daar echt wel een goede reden voor. Zoals bijvoorbeeld at het nog geen standaard is en dat Microsoft al geld smijtend daar wel voor zal zorgen...

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude relax, zo bedoelde ik het niet. ;)
    Ik probeer je niet te achtervolgen, maar feit is gewoon dat onze meningen tegenover elkaar staan, en dit draadje is om te discuseren, dan kan je verwachten dat ik meer op jouw posts reageer dan die van iemand met dezelfde mening als mij.
    Jij zegt dat die gasten daar meestal fanboy's zijn en we het berichtje met een korrel zout moeten nemen, en ik zeg alleen dat er ook hier fanboy's rondlopen zoals jij en ik, dat je dat wel door hebt. Vandaar dat ik dat zei. ;)

3. JeePee

JeePee Guest

@ Velvet_Dark,
    Klopt, want als je naar de cijfers kijkt is Sony momenteel de slimste.
    Namelijk dat maar 6 tot 8% online mogelijkheden heeft.

4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, vind ik ook, Sony-gamers hebben gewoon minder met Live. :) Alleen daarom vind ik het voor M$ wel slim, want daar is i.v.t. Online gamen veel groter. Daarom doen beide bedrijven het in principe goed en dus slim.

5. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, technisch gezien is Sony de enige slimme die maakt namelijk winst. Microsoft niet...

Wat voor ons Hardcore gamers aantrekkelijker is is natuurlijk een compleet ander verhaal...

6. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met cijfers kun je alles bewijzen. Dus als ik uw logica volg dan is Microsoft de slimste om geen 1080p te ondersteunen, want 0% heeft een tv die een ingangssignaal van 1080p aanvaardt.
    Zo kun je dus van iedereen zeggen dat hij de slimste is.

7. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bronnen dan dat M$ geen winst maakt op Live, want dat had ik niet verwacht.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat evilgamerz moet je ook echt serieus nemen... Dat is echt gewoon de bron voor Sony fanboys, omdat daar ook alleen Sony fanboys zitten. Ze zeiden ook dat de 360 discs kapot maakt als hij verticaal staat etc.. Grootste kutsite ooit. Vreselijk irritant als die site als bron wordt gebruikt.

http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=508027
    Ik lees niks van exclusiviteit.

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  9. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik heb heb niet zo snel directe bronnen, en ik heb nu ff geen tijd om te gaan zoeken. Maar het is een feit dat Microsoft met het hele Xbox gebeuren, dus zowel de Xbox als 360 een verlies tot in de vele miljarden dollars verlies hebben geleden. Is mede reden dat hun aandeel bij de lancering van de 360 laag bleef. Het sond nog niet zo lang gele3den in de Volkkrant en dacht ik ook op sites als InsideGamer en Nu.nl

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze per 360 verlies maken klopt, dat heb ik ook gelezen. Maar dat ze ook op Live verlies maken kan ik me niet voorstellen.

11. JeePee

JeePee Guest

Dat maak je één keer en klaar is kees. Dat zal echt niet veel kosten. Maar als de PS3 net zolang meegaat als de PS2 zullen er volgens mij redelijk veel mensen zijn met een TV die dat kan ondersteunen.

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Sony maakt echt geen winst

post later wel waar de bron

13. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zeg mij eens hoeveel winst sony met de ps3 heeft gemaakt? Hoe kun je nu al zeggen dat ze miljarden verliezen met de 360?
    Het is waar dat ze met de xbox miljarden hebben verloren, maar dat maakt voor MS niet veel uit. Ze hebben miljarden verloren met de xbox maar in het geheel maakt MS reusachtig veel winst. Sony maakt winst op de ps, maar in het geheelmaken ze verlies.

Dan zal er eerst wel een tv moeten uitkomen die een ingangssignaal van 1080p aanvaardt.

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ms maakt pas eind 2006 winst met de Xbox360

Post de bron weer later heb geen zin om hem op te zoeken

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik vertrouw eerder Fardo dan jij, aangezien hij een IT'er is.

16. JeePee

JeePee Guest

Je kan ook zelf nadenken |:-

17. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zowel ms en sony verdienen niks op hun consule.

het online gebeuren kan wel veel mensen trekken die nog geen consule hebben.
    maar een pc. zo ken ik aardig wat mensen die daarvoor een consule kopen het tegen elkaar spelen. en om die doelgroep aan te spreken toch aardig wat. vindt ik het een goed plan van ms trouwens live is de melkkoe van xbox.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nooit gezegd dat je me moet vertrouwen, mij intresseerd het geen bal wie me vertrouwd(ik vertrouw ook niet snel iemand). Ik heb gewoon een logisch redenering gemaakt van generatie op generatie, en als de redenering klopt, dan zijn de games gemiddeld 20 gig. Maarja, het is mijn redenering, wat jij ermee doet, tja I don't care. Ik moet wel zeggen dat Fardo een slimme bol is. Hij heeft altijd goede punten, hij is meestal objectief, maar hij is pro xbox, maar dat is niet erg natuurlijk, hij zal nooit een fanboy zijn,maar dat wil niet zeggen, dat ik alles wat hij zegt geloof dan, ik volg nog altijd mijn eigen visie, mijn eigen bronnen, en... Zo is dat bij iedereen wel een beetje denk ik...of niet soms?

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dat komt door al die speciale filmpjes ( kweet niet meer hoe ze heten ) die verschrikkelijk groot zijn. ( dat soort filmpjes zitten ook in FF games )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina