1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
  2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Filmpjes gewoon eruit halen? :{

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik maak me dus echt zorgen! Als men nu al van dit soort zaken zit te verkopen dat dvd echt te klein is, tja, dan gaat het alleen maar toenemen! Launchgames zijn nooit groot, maar binnen een jaar, tja, dan wil ik nog wel eens praten. Ik hoop dat microsoft met een goede oplossing komt,en die compenseertechnieken,... of dat genoeg gaat helpen, ik weet het niet, hoop natuurlijk van wel. Ook high defintion in een game(alles games op xbox 360 zijn toch op 720 p nu ook) slurpen volgens mij veel van de grootte van de dvd, waarom geraakt anders een hd film niet op een dvd...
    Maar zoals ik al zei, we zullen wel zien he...
    edit:

What the fuck? Ik hou juist van filmpjes in games, ik wil het ook wel allemaal beleven,maar als ik in een game als bijvoorbeeld mgs veel minder filmpjes ga hebben, tja, dan wordt ik zot!!!

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, je snapt mijn post niet :) SupahMaster zegt dat het door de CGI filmpjes komt en dan zeg ik: "wat stel je dan voor? Filmpjes eruit halen? (tuurlijk bedoel ik dat niet ><) En hij zei juist dat DVD wel genoeg was.. niet dus ^^

Ik denk ook dat het DVD medium niet voldoende is voor complexe games. Het lijkt mij vrij vervelend als je straks games op 2 discs krijgt.

5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat MS gebruik maken van die HDD als de games te klein zijn.

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat hebben wij er aan? :{

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    9 Gig is in principe wel genoeg, maar als je met pre-rendered zaken gaat werken of echt bizar grote omgevingen die niet allemaal dezelfde textures en models gebruiken etc. Dan kun je niet blijven compresseren lijkt mij. Keuze voor DVD is puur om de kostprijs te drukken, maar ik had echt liever een blu ray of HD drive gezien. Tecmo, de ontwikkelaar van DOA geeft nu al aan dat het krap aan is.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [eM] Enchant Arm - komt nu wel op 1 dvd uit door de betere compressie van Microsoft :)

De DVD is voor de meeste games voldoende ... maar als je bijv ook ectra content wilt hebben... kijk bijv. naar de L.E. van Halo 2 dan moet je meerdere DVD's gebruiken .... Ik kan straks ook voorstellendat ms straks er voor kiest om de Single Player game op DVD 1 te zetten en de MP game op DVD 2 ... (een Sony game kan dan op 1 Blu Ray disc komen)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ow sorry, ik was snel aan het lezen ,mijn excuses!;)

10. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

Jah dat zou wel een goede oplossing zijn. Dat zou echt wel tof zijn

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar hoe zit het met games als gta? Als je een game als final fantasy op 2 disks(of zelfs meer) zet ,maakt mij niet uit, maar een game als gta, waar je in een supergrote vrij spelwereld zit waar alles interactief is,... dat wil ik wel op 1 disk hebben, ik zou echt niet kunnen begrijpen hoe je dit spel kan spelen op 2 disks,...

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaan zij dan bij zulke games gebruik maken van de HDD.
    Zelfs zou ik dit minder vinden

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet een game gebruik maken van de harde schijf?

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Hoeveel procent heeft hier geen HD? 1%?

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk is het goedkoper om 2 schijfjes te drukken, die je ook nog in de kostprijs van het spel kan doorrekenen dan om de hardware te verhogen die door de fabrikant, dus MS, betaald moet worden omdat de console anders niet goed genoeg verkoopt.

Edit: In dat artikel staat trouwens ook dit : It's an RPG, so we're thinking it would be inevitable that we released it on two discs. But to be honest, that's even looking grim." Krijgen we dadelijk van die atlantis boxjes met 4 dvd's... Die games worden natuurlijk met het jaar groter.

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

Tuurlijk niet maar hoe denk je dat ze het dan gaan oplossen en het merdendeel die een Xbox360 heeft is in bezit van een HDD

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet een game gebruik maken van de HDD? Ik begrijp ff niet wat je bedoelt..

Ik ben even door de war wat je nou bedoelt.. bedoel je nou een HD DVD speler of een harde schijf? Want ik snap niet hoe een game gebruik moet maken van een harde schijf.. dat doen ze min of meer al.. of moeten er bepaalde delen van de game op de HDD komen.. daarvoor is de harde schijf te klein meen ik.

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ja HD = Harddrive en HDD = Harddrivedisk dus t zelfde

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

8) dit is dus echt bullshit he. Bij Evilgamerz lopen geen sony fanboys maar daar lopen gewone lui dus kom dan niet met crap aanzetten en alleen omdat ze sony shit plaatsen zijn ze de kutste site ever? gast doe ff normaal wil je |:-

wat beter het nieuws in de gaten houden he want het klopt wel degelijk, staat ook duidelijk in de handleiding van de 360 oftewel LEZEN!!!!_0/

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb m verticaal staan en me disc is niet kapot.

( ik zet er maar geen nog over anders beginnen ze daarover )

Btw we zitten aan de 999-1000 post dus tijd voor 'n nieuw deeltje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina