Dit waren toch nog steeds filmpjes ... geen mensen die daadwerkelijk aan het spelen waren met een boomerang in hun handen
===>dude, de controller is niet definitief, in februari wordt de echte getoond...
Ik ben de eerste die in de rij staat voor een PS3, als deze mijn verwachtingen na komt
1. Ik wil een entertainment hub (streamen films en muziek)==>Wees er maar zeker van dat het een entertainment toestel wordt
2. Ik wil een goed on-line netwerk (dat ik kan zien wanneer mijn vrienden on-line zijn en wat ze aan het uitvreten zijn)===>Het zou dom zijn als dat niet zou zijn, onlinegaming wordt toch belangrijker bij de dag he
3. Ik wil mooie spellen ===> Duh!!!!
4. Ik wil veel on-line games===>Ja de meeste online gamers denk ik dan zo
5. Ik wil demo's kunnnen downloaden===>Zal wel geen probleem zijn,anuwel ik dat niet kan zeggen, aangezien ik er niets over weet
6. Ik wil niet te veel uitgeven (games, accesoires)===> Is niet bekend,maar dat de console superduur gaat worden is allemaal fake, hij wordt duur,maar niet superduur, pak iets van een 500-550 euro, america, 400-450euro)
7. Ik wil mijn console tegelijkertijd met de amerikanen willen komen===>Wat is dat nu weer, omdat Microsoft zoiets klaarmaakt(met veel moeite,maar ze doen het, proficiat aan Microsoft trouwens), wil je dat Sony dit ook doet? Waarom? Maakt dat nu zoveel uit? Zoja, tja, dat is pech, want dat is niet zo.
8. Ik wil meer zien dan alleen filmpjes (ook eens zelf een game willen spelen)===> Geduld kameraad, dat is precies moeilijk he...:{
9. Ik wil eens horen day er ontwikkelaars er bij komen (ipv weg rennen)===> Ja hoor, 1 ontwikkelaar(of 2) van de zoveel is er weggelopen,hahaha, damn dude, er komen meer en meer ontwikkelaars...
10. Ik wil eens een release datum horen (en niet van hoofd ps3 horen dat ze hopen dat de PS3 klaar is voor de kerst van 2006, om deze in europa te kunnen releasen) ===>Nogmaals geduld...
Ik ehb nog niet on-line gespeeld met de PS3, maar deze word 1 op 1 PS2 on-line ... althans geen support voor cross games .. het is aan de ontwikkelaar zelf ... krotom geen support!
Xbox 360 is on-line wat dat betreft dus superieur!(dat is waar!)
Klik om te vergroten...