1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Admin.

    Hier mag van mij voorgoed een slot op!
    Deze discussie lijdt namelijk nergens toe.

    Nog een keer: Alleen hardware maakt geen console. Daar heb je namelijk ook spellen voor nodig. Voor beide systemen zullen mooie en goede spellen uitkomen. En ik zal waarschijnlijk beide systemen wel aanschaffen, tenzij de PS3 spellen erg duur worden.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind een slot niet terecht ... mensen kunnen best argumenten geven over hun mening :) ... je moet alleen elkaar met respect blijven behandellen

    Klopt Hardware alleen is deze generatie niet voldoende ....ze moeten iets extra's bieden ... en ik ben benieuwd naar de extra's van sony
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005

  3. Dit lijken mij toch echt wel feiten die ze hier bij MS opnoemen.
    Sony heeft die dag ervoor heel hard te roepen met onderdelen die zogenaamd 2 x zo sterk zijn, waardoor de hele console 2 x zo sterk zou zijn.. Maar ze laten de belangrijkste punten en onderdelen voor een superconsole buiten beschouwing...

    Als je dan dit stuk van Ms leest die wat uitgebreider op de kwestie ingaat.. Kun je dat verhaal van Sony over de kracht van de PS3 in ieder geval met een hele grote korrel zout nemen..
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ...
    Man, waar haal je het,dat ze die dag het zooo zitten te roepen? 1 iemand(vertegenwoordiger van Sony) zegt dit in een intervieuw... zucht...
    En trouwens ik zeg toch, dit was fanboy gedrag van die kerel, woorden van mijn verdraaien helpt niet hoor kerel...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :+
    hehehe O gelukkig een zorg minder ... nu maar hopen dat ze wat aan mijn andere punten doen

    NB ik ben niet anti-sony .. ik heb een psp

    //edit- Tevens vind ik het vaag dat we nog geen dat we nog steeds geen echte gameplay hebben kunnen zien ... 6 maanden voor de launch in Japan (als ze dat gaan halen)

    NB EA heeft nog steeds niet gezegd dat ze verder gaan met Sony ... sterker nog ze zijn aan het onderhandellen ... omdat het gewoon te duur voor hun word
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je mijn antwoorden in mijn quote van jou niet gelezen? Geduld Fardo... Waarom alles zo snel,waarom alles zo gehaast als Microsoft(ze moesten natuurlijk wel)
     
  7. Euh, dat zei die ene Japanner van SONY heel stoer op de E3:{

    (die gast die een paar dagen geleden uit zijn functie is gezet vanwege z'n kletpraatjes)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2005
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De ps2 was ook een 6 maanden voor de release speelbaar ;) .. het design was er een jaar voor de release (ze moesten wel ... omdat sega er was) ... waarom zoveel haast? Ze hoeven niet te haasten ... maar als je Spring 2006 willen halen ... dan mogen ze wat meer laten zien dan gebakken lucht
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    C'mon dudes (Plasticman en boss); Dat jullie het niet eens zullen worden is nu wel duidelijk...

    Zorg en dan ook niet voor dat jullie een discussie-waardige thread verzieken voor anderen, omdat er een slot op moet.. Geez

    M.a.w. Voer een normale discussie of laat het anders gewoon voor wat het is.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, op de E3 hadden ze het over de terraflops, die zijn idd 2x zoveel! Op de E3 lieten ze idd wel heel stoer grafieken zien,maar die klopten ook! Microsoft liet daarentegen ook grafieken zien van andere zaken, en die klopten ook! Sony heeft nooit op E3 zitten roepen dat hun console volledig 2x maal zo sterk wordt! Ze zeggen wel,dat het graphicsch uiteindelijk een heel verschil gaat zijn(vanaf 2007 schatten ze dat de games er mooier gaan uitzien...)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze willen pas lanceren in Europa begin 2007, dat is officieel bekend gemaakt,Japan daarentegen, wel in de lente ja...Maarja, als de ps3 uit is in America, kan je hem importeren, hij is toch volledig regiovrij,maar dat soort zaken doe ik wel nooit,maar degene die niet kunnen wachten,waarom niet he?
    Edit: ja Goiz, je hebt idd gelijk,maar ik laat het hierbij ook voor vandaag;), slaapwel straks iedereen...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je de grafieken laten zien? Ik kan me namelijk ook grafieken herinneren van onafhankelijke sites die wat anders lieten zien ... en dan bedoel ik niet die van MS (graag bronnen)

    De beide grafieken van Sony en Microsoft zijn namelijk niet waar bevonden (omdat ze in elkaars straatje praten)

    Mjah dat heeft Microsoft ook gezegd ... dus zolang MS of Sony schat dat hun games er beter uit gaan zien dan hun concurent (geloof ik het niet)

    Ik wil die games zien en dan pas een oordeel geven ... als de PS3 inderdaad pas eind 2006 uitkomt ... worden hun games pas mooier in 2008
     

  13. Okee ik denk toch niet dat ik hem ooit zal kunnen overtuigen/iets duidelijk maken.


    Had je deze al gezien fardo http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html
    Daar staan een aantal grafiekjes, die waarin de ps3 beter scoorde waren degene die sony liet zien. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2005
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee en andersom is dat ook het geval ;)

    Maar thnx beiden. :cool:
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dar was inderdaad de analyse van MS ... dus een grote korrel zout
     
  16. Feit is dat Sony nog geen processoren had toen hun filmpjes uitkwamen. Development kits waren nog niet in gebruik. Daar waar MS nmog wat aanmodderde met powerPC's blies Sony hoog van de toren over ene apparaat dta nog niet eens af was.

    Sony's tactiek: coole filmpjes, mensen warm maken, steuen op de krachtige merknaam en op basis van hype toch wel verkopen.

    MS tactiek: Eerst halfbakken dingen laten zien, in combinatie met betere demo's van PGR, en dan meer bieden dan de oorspronkelijek demo's nabij de release.

    PS2 begon ook met filmpjes die er 10 maal beter uitzagen dna de werkelijke in game beelden. Ook qua specs heeft de PS2 nooit waargemaakt wat ze in den beginnen beloofden. De eerste games waren vol jaggies, pas jaren later kwam alles in de buurt. Maar zo mooi als die eerste demo's werd het nooit.
     
  17. Helemaal mee eens fardo. Sega had een geweldige line up, geweldige graphics en Sony beweerde daar wel eventjes tien keer overhene te duikelen. toend e Dreamcast nog actief geprogrammeerd werd liepen paralel of zelfs voor op de PS2 wat betreft grafische kwaliteit. Vooral in de VGA mode. De PS2 demo's leken geweldig maar toen ik die oerlelijke Tekken Tag zag wasik teleurgesteld. Sony beweerd veel, maar levert weinig.

    Ik denk dat de PS3 ongeveer 20% krachtiger is dan de 360. Maar dat zal veelal opgeheven worden door betere software voor developer en de voorsprong die MS heeft. Oftwel het zal lang duren voordat de PS3 de 360 echt voorbij zal gaan. De efficiënte nieuwe videokaart van MS is ook nog iets waar ik nieuwsgierig naar ben.
     
  18. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    20% lijkt me best veel... ik heb er niet zo heel veel verstand van hoor maar toch... en ik denk idd ook dat de ps3 minder goed zal worden dat mr. Sony beweert...
     
  19. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk wel heel erg vet om op 2 tv's te spelen en dat je dan maar één ps3 nodig hebt, want met heel veel op één tv spelen vind ik stront irritant! En sony heeft natuurlijk GTA exclusive (toch?)!
    Maar ik ga toch veel liever voor de xbox360, om live, om halo. En omdat ik vind dat er teveel van die ps-fanboys zijn :mad: ! Als je ook maar één positief ding wilt zeggen over de xbox wordt dat meteen weer onderuit gehaald. Had ik net de xbox1 gekocht zei ik tegen ps bezitters dat xbox betere graphics had, maar nee hoor de playstation was volgens hun altijd in alle opzichten beter :confused:
    (Er zijn natuurlijk ook vast heel wat xbox-fanboys maar daar heb ik natuurlijk niet zoveel last van omdat ik zelf ook een xbox heb O-) )
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een ps2 maar heb vaak genoeg op een xbox gespeelt en ik moet zeggen dat de xbox betere graphics heeft. De ps2 heeft wel weer een betere besturing dankzij de controller. Nu denk ik dat de ps3 een klein beetje beter wordt dan de xbox 360 maar het zal niet veel schelen. Niet dat het mij veel uitmaakt want ik ga ze toch beiden kopen :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina