1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de optie 2 tv's is volgens mij ook al gedropped ... omdat een tweede tv kaart te duur werd voor sony

2. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo

haha serieus? heb je daar een bron van? 2 vrienden van mij(PS-bezitters) die zitten zich daar helemaal op te verheugen en de XBox daarop af te maken...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik moet het even op zoeken .. maar het werd volgens mij gezegd tijdens of vlak na de TGS

Hmm hij support nog steeds: - HDMI: HDMI out x 2 - analog 1x

Dit betekend dat je 2 hdtv's nodig hebt voor dual output ... maar het is erg stil in het sony kamp

Leuke feature though

Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vond ik op de site van http://cnet.co.uk/

Aangezien cnet altijd wel up-to-date is en geen onzin vertelt lijkt het mij toch dat er 2 tv's kunnen worden aangesloten op de ps3, wat moet de ps3 anders met 7 ingangen voor controllers??

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb je hebt een punt ... Lijkt me inderdaad leuk :)

6. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tenzij die 7 controllers terug gebracht worden naar 4, maar ik denk (hoop) dat ze toch voor 2 tv's gaan

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ze moeten wat he als er online geen hond is op playstation online ;)

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouja. online zal het nooit zo goed zijn als xbox live. wel gaan er geruchten rond dat het gratis zal zijn. een hond zul je er niet vinden nee maar ik denk dat er genoeg mensen zijn om tegen te gamen :)

9. JeePee

JeePee Guest

Nee idd, Socom 3 telde laatst in Amerika meer dan 40 .000 mensen online. Tja, geen hond om tegen te spelen _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2005
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat is inderdaad 10x minder dan op xbox live ... damm inderdaad geen hond :eek:

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Halo2 iets van een milljoen ofsow... Aardig verschil.

12. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je dan aan 2 tv's? Ik zie het nut niet echt hoor...:confused:

Als playstation online gratis wordt zullen ze er wel een grote slag mee slaan. Of de kwaliteit van de online verbinding dan toch nog super zal zijn, ik weet het niet.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Bij xbox live weet je nu dat de kwaliteit wel goed zit dus denk dat genoeg mensen het op veilig spelen tot ze zeker weten dat de nieuwe online functie van de ps ook goed is aangezien er volgens mij nu aan de kwaliteit wel wat te verbeteren valt :)

14. monoe

monoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kga 100% voor de xbox 360 MS heeft het geld om een degelijke console uit te brengen en dat doen ze dan ook. Sony heeft natuurlijk ook veel geld maar ik ben niet altijd even tevreden over hun consoles als ik dat over de xbox ben

15. JeePee

JeePee Guest

Sorry, het was 40.000. Komt ook nog eens bij kijken dat de game alleen in de USA uit is, Europa moet nog komen ;)
    Wat heb je eigenlijk aan een miljoen :+ Je kan toch maar met z'n 32'en :9

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2005
  16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ff paar dingen op een rijtje. Bij meeste wel bekend.

Ps: weet ook niet of bron betrouwbaar is.
    ps: sorry voor het niet vertalen.
    XBOX 360 / PLAYSTATION 3 PERFORMANCE COMPARISON

SUMMARY
    Now that the Xbox 360 and PlayStation 3 specifications have been announced, it is possible to do a real world performance comparison of the two systems.

There are three critical performance aspects of a console:
    • Central Processing Unit (CPU) performance.
    o The Xbox 360 CPU architecture has three times the general purpose processing power of the Cell.
    • Graphics Processing Unit (GPU) performance
    o The Xbox 360 GPU design is more flexible and it has more processing power than the PS3 GPU.
    • Memory System Bandwidth
    o The memory system bandwidth in Xbox 360 exceeds the PS3’s by five times.

The Xbox 360’s CPU has more general purpose processing power because it has three general purpose cores, and Cell has just one.

Cell’s claimed advantage is on streaming floating point work which is done on its seven DSP processors.

The Xbox 360 GPU has more processing power than the PS3’s. In addition, its innovated features contribute to overall rendering performance.

Xbox 360 has 278.4 GB/s of memory system bandwidth. The PS3 has less than one-fifth of Xbox 360’s (48 GB/s) of total memory system bandwidth.

CONCLUSION
    When you break down the numbers, Xbox 360 has provably more performance than PS3. Keep in mind that Sony has a track record of over promising and under delivering on technical performance. The truth is that both systems pack a lot of power for high definition games and entertainment.

However, hardware performance, while important, is only a third of the puzzle. Xbox 360 is a fusion of hardware, software and services. Without the software and services to power it, even the most powerful hardware becomes inconsequential. Xbox 360 games—by leveraging cutting-edge hardware, software, and services—will outperform the PlayStation 3.

Als dit al bekend was dan is dit extra:)
    Bron:www.majornelson.com/.../

mmm misschien had ik alleen die link moeten geven....

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is microsoft spam ... ik zeg niet dat dit waar is ... maar ik heb liever iemand die onafhankelijk is ... die deze plaatjes gaat leveren

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat heb je nu eens mooi gezegd se! Grafiekjes,... daar moeten we gewoon op wachten, nu is dat allemaal onbetrouwbaar...

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik vond zelf ook dat het nogal neigde naar 1 kant. Beetje partijdig dit:). Maarjah wie bekijkt dit wel fair. Niet veel mensen zijn onpartijdig dus lastig om goede criticus te zoeken:)

Ik heb zelf ook alleen liever feiten...

20. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@ownerbb
    aub hou op want dit is echt bull....8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina