1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wou jij dan met 7 controllers splitscreen op 1 tv spelen? Ik zou het wel fijn vinden, zonder schermkijken multiplayeren zónder een 2e console+game.
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een plasma scherm hebt van 2 bij 2 best leuk toch:p. Maar bij een tvtje van 20 cm wordt dit wel minder.
     
  3. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eigenlijk te w88 in dit forum op een verslagje van JPracegamer die de 360 ging checken op de PU Gameplay... komt ie nog JP?
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Uhhm :+ Hij is gewoon vet :9
    Metal Mark heeft een heel mooi stukje geschreven over de PUG. Meneer Stefan en ik waren met hem mee gegaan, en hij verteld over onze trip. Hij is hier te vinden ;)
     
  5. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou jij dan 2 HDTV's gaan aanschaffen voor je ps3? Dan kun je idd beter 7 players op een grote tv
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er al eentje :)
    Maar het is ook niet mogelijk om 2 hdtv's aan te sluiten, wel twee gewone tv's.
    Dit lijkt mij echt een goede verbetering!!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm hij heeft 2x hdmi out ... hdmi word alleen gebruikt voor hdtv's ... dus 2 tv's met een hdmi ingang heb je nodig voor deze funktie
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik inderdaad hier op het forum gelezen. Maar ik heb ergens gelezen dat sony zegt dat het alleen mogelijk is om 2 normale tv's aan te sluiten. Ik zal nog eens proberen te zoeken naar die informatie.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    volgens mij beshouwd sony HDTV als gewoon :eek:
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ook nog kunnen :) als ik meer weet zal ik het hier posten
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog eens gezocht waar dat stond van die 2 tv's maar heb het niet meer gevonden.
    Ik heb wel gevonden dat HDMI ook gewoon RGB ed. ondersteunt

    http://www.hdmi.org/pdf/HDMISpecInformationalVersion.pdf

    Misschien komt sony met een adapter die het dus wel mogelijk maakt om 2 gewone tv's aan te sluiten.
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    *)
    gamez.nl
     
  13. Uhm die twee TV's gana over één videokaart van Sony. Dus dan verdele ej de kracht over twee beeldschermen, dus minder goed ebeeldkwaliuteit. Een simpel rekensommetje leert ons 1:2=1/2 Korom, de halve kracht voor een compleet beeldscherm. Hoe nuttig een dergelijke functie is vraag ik me dan ook sterk af. Denk ook aan nabijheid van twee TV's en de nabijheid van de controllers.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2005
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik denk dat je het maar beter bij System Linken kan houden. Niet zo heel slim van Sony hoor, klinkt leuk, maar resultaat is minder.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Waarom is dit niet slim van Sony :confused:
    Het is niet zo dat je er gebruik van MOET maken.
    Extra's zijn altijd leuk, of je er gebruik van maakt is iets anders. Er zullen vast en zeker mensen zijn die met 2 tv's gaan gamen.

    Wanneer de Xbox360 dit had zeiden jullie vast en zeker dat het een coole functie was, en dat het echt vet was om met 2 tv's te gamen, maar nu de PS3 hiermee komt is het stom en maakt niemand er gebruik van :{
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar Sony is ook niet slim, als ze slim waren geweest hadden ze de Memory Stick al jaren terug laten vallen..:|
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe bedoel je: Ik wil Sony bashen dus ik spring snel op een ander onderwerp :{

    Xbox heeft ook een MC _0/
    Als ik wil kan ik voor iets meer dan 100,- ook een HD in mijn PS2 pleuren. Een MC is alleen een stuk goedkoper.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ^*Met JPR eenst

    Dat van die 2 TV's lijkt me zeker wel een vette feature. En als je dan 2 kut tv's er op aansluit, hoever kan de kwaliteit dan nog achteruit gaan? :confused:
     
  19. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 heeft 2 HDMI out aansluitingen. Oftewel, je tv moet HDMI ingang hebben. Noem eens een slechte tv met HDMI aansluiting dan?

    Geen? oh ok... dat bedoel ik.

    Enneuh.. gooi aub met je eigen vlees.
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder heb gezegd (op deze pagina zelfs) is het mogelijk om HDMI om te zetten in RGB of iets dergelijks. Dus als Sony met een adapter komt is het allemaal geen probleem. zie:

    http://www.hdmi.org/pdf/HDMISpecInformationalVersion.pdf
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina