1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    We zullen zien wat de toekomst zegt he, als beide console een hele tijd op de markt zijn(paar jaartjes). Dan zullen we zien welke console de mooiste graphics op het beeld kan toveren. En je moet niet denken dat ik een fanboy ben, tsss, ik heb ook een xbox, speel er heel graag op, ik ga ook mss een xbox 360 kopen,maar voor ps3 ga ik gewoon zowizo, xbox 360 weet ik nog niet zo heel zeker, mss koop ik die voor de onlinemogelijkheden,...(maar ik ben ook een pure offline gamer, games met verhaal,...)

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Voor offline game sspele ik het meets op mijn Nintendo console. Ik zit ene beetje met hetzelfde, maar dna andersom, ene 360 koop ik sowieso, een revolution ook, maar die PS3 lijkt me ook wel vadsig ;)

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Kerel, als je geen verstand van de dingen hebt, hou dan alsjeblieft je mond, er zijn ook al verschillende artikelen op onafhankelijke sites verschenen die zeggen dat de cell helemaal niet zo krachtig is als sony hyped.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tss,om het nog maar zo eens te zegge: kerel, wees er maar zeker van dat die "cell" superkrachtig is, alleen aan die "cell" zijn ze al veel langer aant het werken dat de hele xbox 360, en in alleen die "cell" zit veel meer geld dan de hele xbox 360, en dat is een feit!!!, Microsoft heeft hopen geld ja, en die gaan ze ook gebruiken voor de games ontwikkelaars(overkopen,deals maken,noem maar op, het normale proces). Dus ik zou zeggen, als je geen verstand van dingen hebt, hou dan aub je mond!

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dus omdat ze er langer mee bezig zijn is het beter? Het omgekeerde is eerder waar. Doordat het compleet nieuwe technologie is zal het moeilijker zijn om alles eruit te halen. Verder geloof ik ook absoluut niet dat die Cell-chip zo krachtig is als sony beweert (hetgeen ongeveer bewezen wordt door IGN).
    M$ bouwt verder op bestaande en simpelere technologie en maakt het daarmee een stuk makkelijker voor de developers etc :)

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Waar is jouw bron hiervan? Je moet ook je argumenten ondersteunen met concrete bewijzen. Geef me de bron en ik geloof je. Hoe weet jij hoeveel die 360 aan ontwikkelingskosten heeft gekost? Jij bent echt een te zielige PlayStation n00b/fanboy.

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Begin jij er dan maar mee, want het ENIGE en dan ook het ENIGE waar dat ding zeer krachtig in is, is floating point stuff. Jij als grote expert moet natuurlijk wel weten dat dit lang niet het belangrijkste is, zeker niet bij gameconsoles.

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Lekker zo'n discussie :)

High Definition? Wil dat zeggen dat alle spellen erg scherp worden? Hoge resolutie ofzo? Ze moeten eens een handleiding maken voor aapjes als mij die er geen bal van snappen :). En het geluid? Bij welke console is dat eigenlijk beter?

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    High def, ja hoge resolultie, maar dan moet je tv het wel ondersteunen zeg maar. (en die tv's zijn vrij duur)

Geluid, ach zal wel per spel verschillen.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Man, ik weet niet hoor,maar gaan ze in de pc technologie, waar de xbox 360 op steunt ik weet niet hoeveel miljarden steken??? In de "cell" zit ik weet niet hoeveel miljarden, en daar moet ik geen bron van geven,want dat is al maanden aan de gang, dat ze daar nieuws over posten,...normaal als je alles volgt ,weet je dat! Pff,moet ik hier efkes terug alles gaan opzoeken, ik lees het, en het steekt in mijn hoofd, zoek JIJ het maar op, je zult het vinden!

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als het zoveel heeft gekost dan zal de PS3 ook wel erg duur worden of niet?

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dus hij mag jouw argumenten gaan zoeken? Jij wil toch dingen bewijzen?

Gelukkig worden er geen miljardcen gestoken in pc-research. Stel je voor.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat kan wel gerust zijn ja,daar ga ik niet tegen inspreken. Ik denk ook wel dat de xbox 360 een stuk goed koper gaat zijn, en dat is een goede zaak voor microsoft, goed punt van u.

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik effe de achterkant van de PS3 uitlegen??

Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Miljarden is te overdreven. Want een miljarden onderzoek is het niet en heeft sony niet de gelden voor. Als de nieuwe Airbus 245 miljoen heeft gekost om het te maken (incl ontwikkelingskosten) denk ik dat werelds meest complexe vliegtuig, met ingewikkelde areodynamica, wel de meest inovatievie en duurste ontwikkelings is tot nu toe.
    Die cell is gewoon een chip die te zwaar wordt genomen. Als je kijkt naar Lord of the Rings daar gebruiken ze niet de cell om al die Animatie;s op beeld te krijgen. Nu is dat weer iets anders maar het zag er wel allemaal super echt uit.

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat PS3 6 usb poorten had. En die aan en uit knop op de achterkant is zo LAME en STOM.

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je presenteert geen feiten. De Xbox360 is misschein al wel in ontwikkeling geweest voordat de Xboxer uberhaupt was. Het cellprincipe en d etechniek werd ene jaar geleden al bekendgemaakt. Zal MS dan zo dom zijn om dan met iets (voor games) inferieurs te komen?

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sony is overigens niet de enigste geweest die investeringen hebben gedaan in de Cell technologie. Ze hebben dit in samenwerking gedaan met IBM en Toshiba. Zie bijv. ook deze quote uit een nieuwsbericht hierover:

Dit heb ik dan nu even uit de eerste de beste link gehaald die ik vond op Google, maar zo zijn er nog meer van te vinden.

http://www.zdnet.nl/techzone.cfm?id=38677

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat lijkt me ook niet echt praktisch :{

maar miss is dat een hoofschakelijk ofzo, net als op een pc. lijkt me sterk dat je echt elke keer achter dat ding moet duiken om hem aan te zetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina