1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    PSP is gister uitgekomen, lijkt me zéér sterk dat Peter-jan Rens al eerste de PS3 gaat presenteren :+
     
  2. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah, hij zei er wel bij, dat die nu veel met games bezig was, en veel in het buitenland zit...
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat de PSP doen. Ps3 komt pas in 2007 uut
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    PSP is al vanaf gister verkijgbaar...
     
  5. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo dit is een x-box form
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hallo meneer kan niet eens forum typen en wil nu al de les gaan geven. Kijk naar de thread naam slimmerik.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ... en xbox :eek:
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsss, nu kom je zelf zo een beetje... over,maarja, je doet het gewoon omdat ik het zo zei. Maar het is net hetzelfde als bij ps2 en xbox(xbox is krachtiger) en als nu het woord krachtiger voor de ps3 valt, beginnnen xbox gamers al te slikken, omdat ze bij hun huidige xbox kunnen zeggen, xbox is krachtiger dan ps2, maar nu kunnen ze het niet meer, en dat heeft niets bij fanboyisme ofzo te maken, maar als je gewoon een beetje redeneerd,... weet je het,maarja, het heeft toch geen nut om iemand dat te laten inzien als hij een xbox fan is,...
     
  9. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt beiden niet vergelijken want ps3 komt later uit dan xbox 360 dus zal ps3 beteren dingen er in hebben zitten maar xbox360 komt eerder uit dus dat is weer voordeel voor mircosoft maar ik denk dat veel mensen de xbox360 gaan kopen als ps3 uitkomt en zo duur word en xbox360 prijsverlaging krijgt dan is dat een goede zet van mircosoft
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar de huidige xbox gamer heeft al wat van live geproefd, en dat gaat mensen echt over halen.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is waar, maar Sony komt ook met zoiets op hun ps3, ze gaan het live gedeelte,...ook zelf in handen nemen zoals microsoft,maarja microsoft heeft meer ervaring op dat vlak,... en het live gedeelte op xbox 360 zal ook wel een stuk beter zijn...
     
  12. edding3000

    edding3000 Guest

    like wat voor vergelijking kun je maken?
    Geen vergelijking.
    Er bestaat nog geenfatsoenlijke ps3 op dit moment. Volgens mij is de cpu (ceel chip) nog niet eens in productie/af.
    Hoe kun je dat in godsnaam een vergelijking maken? Dat kan niet.
    Cell chip is iets nieuws, dus ik denk dat de tijd het zal leren wat uiteindelijk efficienter is.
    Ook is het algemeen bekend dat sony nog al eens mooie dingen vertelt, maar het uiteindelijk niet waarmaakt:).
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Man wat kan jij lullen...
     
  14. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Domme vergelijkingen altijd...

    Ik snap het probleem niet, als de spellen maar gewoon leuk zijn dan is het toch gewoon goed, Playstation en Xbox hebben allebei internet en ook DVD- speel mogelijkheden net zoals nu... Microsoft zal op ten duur vast wel veel developers gaan opkopen om voor hun Xbox exclusief games te gaan maken...
    Ik denk dat de Xbox op ten duur meer voor de echte hardcore gamer gaat worden en de Playstation meer 'family' apparaat gaat worden. Leuke kinderspelletjes enzo... Ik bedoel.. Eyetoy... Niet echt wat voor de grote jongens onder ons... 8) ...
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier nog zo iemand,damn het niveau begint hier te dalen!!! :'-( Ooit al gehoord van games als: ICO, shadow of the collusum, okami,God of war, mgs3, devil may cry,silent hill,FF,Tales of Legendia,... Deze games zijn niet bepaald voor het grote publiek bedoelt. En dit zijn nog maar gewoon games die in mij opkomen, er zijn er nog zoveel, trouwens, ICO, okami,...zijn heeeeel speciale games, wat bepaalde gamers echt appreciëren... En als je dan toch begint te zeveren over :
    Waarom komt microsoft dan ook met zo iets als eye toy, waarom komen die ook met zoiets "kinderachtigs", WAAROM??
    Een console moet voor iedereen iets hebben, niet alleen de hardcore gamers(voor mij en velen anderen zou het beter zijn, maar ik wil dat mijn neefje/nichtje ook eens een spelletje kan spelen op een console, en dat kan ze op de xbox en zowel op de ps2 en zowel op de gamecube(zeker)...)

    Zucht...
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Wat zou jij graag een PlayStation willen zeg.
    Een EyeToy is overigens niet alleen te gerbuiken bij 'kinderspelletjes', maar ook gewoon in bijvoorbeeld racegames. Maarja, daar wil jij natuurlijk niks over weten, want zo'n grote stoere jongen zoals jij wil alleen maar vechtspelletjes :{
     
  17. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    het valt me op dat de echte gamers voor xbox gaan en de mensen die zeg maar nieuw zijn op dit gebied de playstation had ik ook want playstation was mij eerste console
     
  18. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme afkraakreply's

    Ik verzoek mensen niet gelijk mij af te kraken (of andere mensen) ..Ik ben al van de 'oude generatie' .. Die niet opgevoed is met hypgames... En dan merk je wel degelijk dat de kwaliteit van games achteruitgaan... Als ik een game koop wil ik dat ik daar heel veel plezier van heb en ook werkelijk lang van kan genieten.. Dus niet spelletjes die ik binnen 3 uur uitspeel.. Daar vind ik 60 euro toch eventjes wat te veel voor.. En dat zou ik hebben met die eyetoy games.. De houdbaarheid is niet bepaald wat je kunt noemen lang houdbaar...

    Het liefst zou ik zien dat er maar 1 console is maar dat is helaas niet het geval.. Alle bedrijven willen natuurlijk alle winst voor zichzelf.. inplaats van gewoon te delen ofzo... Waarom zou ik een Playstation, Xbox en Nintendo console moeten kopen met alle rommel die je daarbij nodig heb... Zoals Memory cards, controllers etc etc...
    Voor de gamer kan het allemaal veel beter, maar dat zal er wel nooit van komen... |:-

    En nee.. ik ben geen 'stoere' gamer...
    Ik heb ook een Nintendo Gamecube en daar speel ik ook Zelda op... JAJA!
    Ik kijk nu al uit naar het volgende deel _0/
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wauw, Bravo! Bravo!!! :confused: Geef dan nu eens echt een uitleg voor deze:
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik ook ff iets zeggen. Welke game playstion game word er op de WCG gespeeld? Ik dacht geen. En welke xbox games? Halo en DOAU. Dat kan toch iets met de kwaliteit te maken hebben, of ben ik hier verkeerd in O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina