1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar daar had ik het helemaal niet over, ik reageerde op.... Wat jij nu zegt is iets totaal anders. En ja, De WCG, is echt voor online te gamen,...en ja, ps2 is daar niet echt populair nee:)...
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies Boss, daarmee duid ik op dat de hardcore gamer waarschijnelijk de xbox koopt :)
     
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gewoon een beter gevoel bij de xbox, ik heb hem ook gekocht vanwege de verhalen van betere graphics etc. Maar ook omdat ik bijna niemand kende met een xbox, iedereen had een ps2. En bovendien vind ik de xbox controller vele malen beter dan die van een ps2! Daarom heb ik ook een beter gevoel bij de 360 dan de PS3.
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is het zelfde als bij mij.
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    en bij mij ook :)
     
  6. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volledige artikel
    kortom: xbox360 heeft betere grafix, PS3 betere CPU, maar die is niet zo toegankelijk.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    toch moet ik eerlijk zeggen dat wat ik verwacht van de xbox 360 (wat ik tot nu toe gezien heb enz enz (ok het zijn de meeste trailers en schreens?) het mij toch tegen valt qua prestatie dus ik ben ook erg benieuwd naar wat sony brengen gaat! oke ook daar is nog niet veel tezien geweest... dus ik wacht af ik heb hem natuurlijk al wel gepreorder maar ik denk dat ik later ook zeker een ps3 ga bewonderen of aanschaffen.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    BS!
    Lees eens wat meer artikelen, en lees die eens goed, want ik denk dat je je eigen artikel nog niet eens tegoei hebt gelezen(als ze het programmeren door gaan hebben van de ps3, gaan ze echt heeeel mooie dingen op het scherm toveren, staat in je artikel trouwens,maar het programmeren is ietsje moeilijker natuurlijk dan de xbox 360...)
    En trouwens, Nu kan je nog niet zeggen welke de mooiste graphics gaat hebben,... Als er nieuws op het internet wordt verspreid van Sony, verspreid microsoft ook nieuws rond, en zo gaat dat omgekeerd ook,...
     
  9. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het grote verschil met het online gamen met de X-box(360) of de pc of de Ps3?
    Wie kan mij daar het grote verschil daarvan uitleggen
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Xbox (360) (NB het is xbox niet x-box) = Xbox Live een eigen identiteit bij elk spel
    PC = Spel gebonden
    PS3 = Spel gebonden
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het team van xbox is met hun online functies veel verder dan welke console dan ook en ze breien er steeds op voort met elke nieuwe console die ze uit willen brengen (xbox>360)
    Ik vrees dat o.a. het team van Sony (xboxs grootste vijand) dit niet kan overtreffen.
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony met hun Uber laggy Netplay Network. Sony kan nooit beter worden dan Xbox Live
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het leuke van live is dat je op elk spel je eigen identiteit behoud. Dus niet per game een nieuwe naam moet maken. En gewoon iedereen zit eigenlijk in 1 netwerk, dus niet als de pc.
     
  14. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    het grote nadeel voor de xbox 360 is dat je moet betalen en bij de ps2 niet, en dat is voor vele hier wel belangrijk, want niet iedereen geeft al ze geld uit aan console shit _0/

    daarom speel ik online op de ps2 en heb er geen problemen mee
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar silver, is wel een stap in die richting. En zowieso geld er ook de prijs kwaliteit verhouding. En waarom kopen ze wel een netwerk adapter en geen live abbo??? Komt toch op het zelfde neer! In feite betaal je dus een eenmalige kost bij ps2...
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is ook niet erg, er is wel een enorm verschil aan services, dat voor mensen die een community willen vormen essentieel is. Gamertag, friendslist, clans, downloadabe content, verschillende speelzones, etc. :)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is wel waar, maar Sony leert hier uit, ze gaan het met de ps3 heeel anders aanpakken...(maar of ze zo goed gaan zijn als microsoft op dat vlak, dat betwijfel ik ten zeerste)
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Vooralsnog heb ik nog niets meegekregen over hun online plannen, dus dat ze het heel anders gaan doen is natuurlijk speculatie. Ik hoop 't voor hun wel, maar wie weet vinden ze het wel goed zo. :confused:
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik dacht dat ik er tijdens de tijd van de E3 vanalles had over gelezen, dat Sony deze het niet aan de developers overliep,maar het volledig zelf in handen ging nemen(zoals microsoft doet). Maarja, nu ben ik aan het twijfelen omdat jij er nog niets van afweet, van de online plannen van Sony. Maarja, ze zullen het online gedeelte toch wel grondig moeten veranderen...
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    PS2 is niet spel gebonden hoor.
    Je melt je aan bij 'Central Station'. Daar maak je een gamertag, friendslist, weet ik het, en met die username kan je inloggen in andere games. Overal dezelfde gamertag. (alleen bij Rainbow six niet) Ook als je je gamertag veranderd via Central Station behoud je je rankings die je met je oude naam gehaald hebt. (je kan je naam 3x per jaar veranderen)


    pffff, wat word ik hier moe van.
    Ga het eens spelen, dan zul je zien dat je geen Lag hebt.
    Heb je het al gespeeld, koop dan een beter verbinding, of zet je downloads stop.
    Ik speel 9 van de 10 postje LAGLOOS.
    En wat ik hier wel eens lees op het forum is dat er ook wel degelijk Lag aanwezig is bij Xboxgames.
    En het is GRATIS.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina