Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    @ boss:
    Met kortom bedoel ik het artikeltje samengevat en dat dit een artikel van M$ is, nou en, het is tenminste iets. Het is beter hier artikels van Sony en M$ te posten dan helemaal niets om de rede dat het anders wel eens niet zo eerlijk zou zijn. En in dit zinnetje '...Xbox 360 but we can say that graphically it looks far superior to the Playstation 3 part' staat toch egt dat de xbox360 grafisch beter wordt. En als je niet kan weten wie de beste grafix krijgt, dan zeker wel wie de beste processor krijgt. Denk volgende keer eerst is goed na voordat je post en lees je eigen post nog een keertje door. En ik heb bijna alle artikels die hier en op andere plaatsen zijn voorbijgekomen van begin tot eind doorgelezen, dus meer artikels lezen, noem er maar een paar en ik zal je dankbaar zijn.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Euhm kerel:
    Sony, on the other hand, has a better CPU but it will be some time until developers figure out how to use all seven cores effectively. So if XboX 360 ends up with availability problems, it won't be due to a shortage of graphic chips, that’s for sure.
    Er staat wel degelijk ook niet dat de xbox 360 betere graphics gaat hebben.
    Er staat wel, dat als men de ps3 echt door heeft dat men er mooie graphics kan mee toveren,maar dat is nogal moeilijk,en daar is xbox 360 meer superieur ten op zichte van de ps3. En dan nog, de chip zelfs zorgt ook voor mooie graphics(bij de ps3 althans, een chip doet normaal bepaalde dingen niet), de cell ship is veel anders dan anders chips. Deze kan graphisch, berekeningen maken,... Normaal gezien kwamen er 2 Cell chips in de ps3, de éne werkte dan als graphische chip en dan andere als hoofdchip... Maar omdat dat te duur is hebben dat niet gedaan...

3. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    A better CPU is geen grafix en '...Xbox 360 but we can say that graphically it looks far superior to the Playstation 3 part'. Er staat wel degelijk ook niet dat de xbox 360 betere graphics gaat hebben, ehhhh, grafisch lijkt het superieur tegenover de PS3, om het maar ff voor je te vertalen, waar je blijkbaar moeite mee hebt.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Een CPU kan wel degelijk helpen met graphics. Zeker in het geval van de CELL processor. :)

Verder blijft het, zoals altijd, afwachten. Gaat er om welk platform de beste en leukste games afleverd, niet alleen de mooiste.

5. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    thanks kobold, dat je er ff tussen kwam.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik speel wel eens over network play met ps2, en heel af en toe is er geen lag.. Maar met Xbox live werkt het wel prima, ook al heb ik mijn downloads, msn of wat dan ook aanstaan

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    euhm die CPU doet zeker iets aan de graphics!!, in dit geval enorm veel, en dat zinnetje dat je nu al 2 keer mij hebt laten lezen, vind ik maar crap, effe later staat dit er:
    "but it will be some time until developers figure out how to use all seven cores effectively."
    Dus wat zeggen ze ,eerst, de xbox 360 heeft op het moment nog betere graphics, en dan als men de ps3 volledig onder controle heeft, kan je daar mooiere graphics mee hebben...(strange artikel...) En dan nog, ik vind jou artikeltje helemaal klote, wat zitten die kerels daar nu al te lullen? De ps3 is definitief pas af in december,... Het wordt iets enorms(net zoals xbox 360,maar komt veel vroeger uit...), dus ...?
    Maarja, als jij die artikeltjes allemaal geloofd, goed voor jou, ik geloof de echte artikeltjes van sony en microsoft(en anders van de ontwikkelaars zelf, of ik wacht gewoon af als ze beiden uit zijn...)

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wat jullie beide zeggen is onzin en speculatie. Wacht het gewoon af man!

Sterker nog, ik denk dat het niets uit maakt, mensen kiezen toch wel een spel op hun favoriete platform wat ze het mooiste vinden, ook al is de andere technisch 'mooier'. Is allemaal puur gebaseerd op mening. Sommige mensen vinden blauw de mooiste kleur, sommige mensen vinden rood de mooiste kleur. Is er een mooiste kleur? Nope, alleen in je eigen hoofd.

9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ze zeggen is dat de Xbox 360 een betere GPU heeft en dat de PS3 een beter CPU heeft, maar dat deze lastig te gebruiken is voor developers. Er wordt in het hele artikel geen uitspraak gedaan over de daadwerkelijke graphics... :{ Niet van de Xbox 360 en ook niet van optimaal gebruik van de PS3

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hey wow he Kobold!? ik zei dat dat in het artikel stond wat ik bullshit vind, en ik zeg al zooo lang tegen iedereen dat ze moeten afwachten...ik heb trouwens ook al zoveel gezegd,dat de games de console maken...maarja, maakt niet uit,hoop gewoon dat je me niet verkeerd begrijpt ofzo...

Laatst bewerkt: 5 sep 2005
  11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Is cool, bedoel algemeen dan. ;)

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke,maar is niets zulle ;), Trouwens goed dat je dat zei, want het is ook algemeen de waarheid:).

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    374
    Filmpje van MGS 4 *ps3* ziet er zeer goed en verzorgt uit. Eigenlijk vind ik het één van de betere die ik tot nu toe heb gezien.

Vraag mij toch af of Microsoft met de 360 niet te laag heeft ingezet en of de 360 de concurentie met de PS3 aankan :{

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is alleen jammer dat Sony alleen CGI filmpjes laat zien en geen ingame

15. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, mgs4, warhawk, GT5 enz... zijn niet CGI. |:-

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De filmpjes zijn allemaal nog niet in-game .. maar gecoordineerd ... laat me echte in-game beelden zien ...

Dit zijn dus nog geen live beelden ... maar gewoon mooie graphics ... sommige zijn cut-scenes .. het ziet er mooi uit maar ik ben nog niet onder de indruk

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1

En dat geloof jij? MGS4 durf ik te wedden dat je het niet zo speelt, het is allemaal net als een film geregiseerd...

18. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de trailer van MGS4 er goed uit zag staat buiten kijf, maar het moet ook niet overdreven worden. Ook al was MGS4 in-engine (?), dan is dat nog wat anders dan daadwerkelijk game-play (kijk maar eens naar het verschil tussen de in-engine cutscenes in Halo 2 met het daadwerkelijke spel).

Nogmaals, niet om de trailer naar beneden te halen, maar vergelijk de trailer van MGS4 (geen AI, geen physics, gescript en cinematische camera standpunten) maar eens met echte gameplay van Gears of War.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    WTF is hier gaande?? Spijtig dat mijn internet een tijd niet heeft gewerk,maar
    @Fardo: de graphics van mgs4 in dat filmpje zijn ingame, het gaat alleen maar mooier worden, en ja het is officieel bevestigd:),en als je de vorige mgs games hebt gespeeld, weet je dat ingame zowel als cutscenes dezelfde graphics zijn... en spijtig dat je nog niet onder de indruk bent,maar dan kan ik toch heel moeilijk geloven(heb je de high res trailer al gezien van mgs4? zal hem straks posten in de tread) En dan warhawk,dat filmpje is dus werkelijk terwijl je speelt he!!!!, geen cutscenes of weet ik veel wat...(prachtig als je aan vliegen bent, met al die duizenden andere vliegtuigen in de lucht,en dat water...)
    En plus, als je niet geloofd dat mgs4 ingame is(ik zeg het nogmaals, het is officieel bevestigd, door konamie, Hideo, Sony, er stond in het filmpje, no more pre-renderd shit...), er is op de tgs een ingame presentie weergegeven van mgs4(gingen ze met de camera door de stad,...),maar dat filmpje was alleen voor de tgs, niet voor het internet, heel spijtig vind ik dat...
    En @ Rikkel,ja dit was de eerste presentatie he,maar geloof me, dat spel gaat als een film spelen(dat vind ik trouwens van elke mgs game), en dat zand dat wegvliegt,en al die andere details... niet normaal hoe dat in beeld wordt gebracht. En ja, Cesar heeft gelijk,de games die hij noemde zijn op de tgs laten zien, ze waren allemaal ingame...
    Ik heb geen reacties meer gehoord van Sony is crap met hun fake filmpjes enzo, en daar ben ik heel blij om,maar er wordt ook niet op gereageert, iedereen zwijgt gewoon stil uit jaloezie, omdat ze weten dat nu geen fake meer is, het is allemaal realtime ingame , alleen de echte "niet fanboys"(degene die ps3, xbox 360,...gaat kopen en weet ik veel...) die reageerden heel positief...
    ...

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat is gescript .. dat is net iets anders dan ingame en ja ik heb de high res trailer gezien ... indrukwekkend maar wel gescript

Jerhui snapt het ;)

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina