Het gaat om 'art' niet om technische shit. Meta Gear Solid 4 ziet er meesterlijke uit omdat er gewoon geweldige modellen gebruikt worden, niet omdat het technisch zo indrukwekkend is, want dan zou Chaos Theory nog indrukwekkender zijn (in puur aantal van effecten toegepast, niet polycounts etc). Japanse onwikkelaars zijn nog aan het leren zich aan te passen aan die westerse technieken.
Gaat helemaaaaaaaaaaal niet over welke console krachtiger is. Het gaat er om wat jij persoonlijk mooier vind, en dat is subjectief, niet feitelijk te bepalen. Compleet zinloze discussie om aan de hand van een trailer van een spel te concluderen dat een console krachtiger is. Ik vind bijvoorbeeld Gears of War lelijk. Technisch is het geweldig, maar ik vind het toch lelijk en Metal Gear Solid vind ik nmooier, ook al is het technisch misschien niet zo indrukwekkend.
Kun je het niet mee eens zijn, maar is kwestie van smaak, niet kwestie van dat de ene console beter is dan de andere.
Dat halen mensen in de war, al jij het 'beter' vind, dat betekend niet dat het feitelijk zo is. Welke uiteindelijk krachtiger is, maakt niet uit. Welke console meer games hebben die jou aanspreken wel.
Klik om te vergroten...