1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren heb ik een 40 minuten gameplay filmpje gezien van Kameo.... _O_
    Voor mijn gevoel echt de eerste keer dat ik echt INGAME actie van een volgende generatie console zag....

    Het realistische water, de belichting, de verschillende omgevingen (veel diepte etc). De totale sfeer was al gewoon af en heeft op mij toch wel de meeste indruk gemaakt :9

    Deze game stond niet eens op mn must have lijstje.. Tot nu toe: PGR3, GOW, GR3 en nu dan Kameo..... Als iemand het filmpje wil zien: Pas op, te mooie Spoilers!!
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Maare gaat (xwon) dat nog wel over kwestie Xbox 360<->PS3?
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan hoe je het bekijkt ;)

    Heel het welles niets gebeuren in deze thread gaat eigenlijk ook nergens over....

    Ik wilde even een duit in het zakkie doen door iets toe te voegen dat wel "echt" is... (en indrukwekkend, echte a AI etc...)
     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm...you just don't get it do you? Hoeveel keer nog, het is bewezen dat het realtime was op TGS.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hadden ze daar dan een PS3 ... Nee ... het was dus niet real time
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Moeten ze daar een ps3 voor hebben? Ze hadden gewoon een alpha dev kit, de ps3 is nog niet helemaal af...
     
  7. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Gears of war was op de E3 ook niet realtime zeker omdat het op een alpha dev kit/apple pc werkte rikkel?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Okay real time is als je een real time demo geeft met een controller in je handen ... een demo met een gescript verhaal is niet real time ...

    Het is mooi maar niet real time
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm,als ze met een camera door de stad gaan is toch real time voor mij. Maarja, maakt niet uit, het zal altijd wel iets zijn...(tot de ps3 uit is, of tot volgende E3...)
     
  10. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je het er nu om? Ze hebben nadien, NA dus de gescripte demo, een presentatie gegeven van de engine op basis van de trailer. Ja, het was realtime. ;) Jongens toch.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee met real time word bedoeld ... dat iemand een willekeurige beweging maakt met zijn controller en dus daadwerkelijk aan het spelen is. Sony heeft ook toegegeven dat Kill Zone op E3 ook niet real time was, maar gescript ... Het ziet er mooi ui ... maar ik wil ook wel eens echte gameplay zien
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, dat is real time.
     
  13. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommigen moeten het verschil eens leren tussen prerendered, realtime, ingame en scripted.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja,maar killzone was niet echt ingame... Mgs4 wel. En wat ik wel raar vind is, dat als grote bronnen zoals gamespot,...beweren dat het real time getoond werd,... dat het hier even anders wordt gezegd... :confused:,als ik me goed herinner(wat ook is denk ik) hebben ze ook realtime unreal 3 getoond(het eerste filmpje...) En in dat filmpje gingen ze ook met een camera door de stad...
    Maarja, mij maakt het niet uit als jullie vinden dat het echt gespeeld moest worden met een controller of weet ik veel. Het was ingame, dat is wat mij uitmaakt, en ik hou van games met een fantastische sfeer,dat is heel belangrijk voor mij. En ik wil in mijn game gezogen worden, ik wil er echt bij meeleven...(graphics,...zijn ook belangrijk voor mij...maar dat komt zeker goed, aangezien de trailer,net zoals bij gears of war,...)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Luister ik vind de games die ik gezien heb heel erg mooi en het ziet er indrukwekkend uit, maar het is niet ingame ... ingame is als het speelbaar is ... niet een filmpje wat mogelijk is. Dit heeft sony destijds ook gedaan met de komst van de PS2 .. maar de meeste games hebben die beelden nooit kunnen halen.

    Het is gewoon te prematuur om aan te nemen of iets het ind produkt kan worden of niet. Er is niet voor niets een gezegde bij gekomen ... "Pull a Sony" beloven maar niet brengen ... Als jullie deze beelden geloven dan is het maar zo ... Ik ben liever de skepticus ... en nee ik geloof ook nog niet in de Xbox 360 ... al moet ik wel zeggen dat de beelden van Kameo er erg indrukwekkend en fun uit zagen
     
  16. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, end of discussion. Ieders mening is bekend, wij (ik en Boss) respecteren die van jullie (ook al ben ik niet met alles akkoord), jullie hopelijk die van ons. Let's move on now. ;)
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is geen kwestie van verschillende meningen, dit is een kwestie van iemand die de feiten niet goed op een rijtje heeft. En in dit geval doe ik met fardo mee, en zeg ik dat jij dat bent.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, zoals Cesar al zei, ik respecteer jullie mening(iedereen zijn mening),maar wat je hier verteld, is gewoon niet waar! Het is wel ingame! Misschien niet zoals jij realtime bekijkt, met een controller in je hand, en dat je het kan spelen, nee, dat niet,maar wel ingame, heb je ooit al mgs2 of mgs3 gespeeld, die cutscenes zijn net hetzelfde qua graphics als terwijl je speelt. In het filmpje wordt ook gezegd "forget pre-renderderd stuff". dit was dus eigenlijk wel realtime(ja) ingame. Ook al speelde men niet. Ik heb nog geen één filmpje van project gotham racing 3 ingame gezien dan hoor :confused: ,als we zo gaan speculeren... En deze trailer van mgs4 is niet zoals die van die van killzone, want die was pre-renderd, is toch totaal anders, de reacties op killzone kon ik toen wel begrijpen... maar nu, nee, nu niet. Sommige mensen willen Sony zo hard hier blijven dissen...en weet ik veel wat nog allemaal.
    Maar de game warhawk negeert wel iedereen, die was dus duidelijk "tijdens het spelen". Maarja, maakt niet meer uit, ik stop bij discussiëren, heeft toch geen nut hier...
    We zien wel op de volgende E3 en anders als de ps3 uitkomt(later mgs4 uitkomt...)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee ook warhawk was een demo .. het eind produkt de PS3 is nog niet klaar ... dus al die beelden zijn realtime op een mooie pc ... maar niet ingame op een ps3

    Alle grote sites spreken wel vol over de beelden die ze zien, maar ze zeggen het zelfde. We willen het spel spelen op een echte ps3.

    Microsoft zijn alpha kits zijn in de regel zwakker dan het eind produkt
    Sony zijn alpha kits zijn vaak te over gekwalificeerd

    Kortom 2 alpha's maar nog geen eind produkt

    //edit en ik ben ook nog niet onder de indruk van PGR3

    wat ik wel mooi vond was Gears of War , N3 en Kameo
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  20. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik neem m'n woorden terug over dat "end of discussion", want het gaat hier blijkbaar gewoon door.

    Ten eerste, ook de alpha kits van de PS3 zijn zwakker dan de finale dev kit.
    En ten tweede, "...dus al die beelden zijn realtime op een mooie pc ". Nee, die werken op dev kits. Informeer je liever beter dan weet je dat bij de realtime presentatie van MGS4 er zo'n kit op het podium stond. Ook bij de nieuwe Sonic draaide de speelbare demo (hoewel het publiek zelf niet mocht spelen) op een PS3 alpha kit, met een ps2 controller aangesloten. Warhawk was een filmpje, dat dus idd gedraait werd van op een pc, maar de beelden komen van een PS3 dev kit. Het was opgenomen beeldmateriaal, get it?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina