1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    jappies zijn gewoon blij met de nieuwe ''stofzuiger'' model ;)

    geef mij maar gewoon de 360, ziet er vanwege hardware/grafisch/model beter uit, vind ik persoonlijk ;)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je het artikel leest dan rennen een aantal jappies gillend weg van de ps3
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, artikels, voorspellingen,... ze blijven toch grappig vind ik
    en @ Brolly de huidige xbox was in de tijd ook de "nieuwe betonblok", tja, ieder zijn smaak he...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ... ach het meeste uit het artikel van teamxbox wisten we al ... het is alleen bijzonder te noemen dat de PS3 sites ook dit artikel plaatsen ... kortom .. sony moet beter zijn best gaan doen om de developers tevreden te houden ... ze moeten eindelijk eens werken ... en dat is goed voor de industrie
     
  5. D2B

    D2B Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe doopnaam voor de PS3 ....... Kamikazion3
     
  6. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    in je dromen jah;)
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Toch ik ben volledig overworpen door de xbox360.

    maar als ik toch even helder ga denken en kijken.

    vind ik dat beide platformen nog niet iets hebben laten zien waarvan ik dacht
    dat is nou echt next gen!.

    kijk microsoft is dus echt lekker amerikaans bezig duizenden titels lanceren.
    maar die pushen ze wel weer tot een lekkere snelle deadline.

    Sony heeft gewoon grote financieele problemen en die heeft alleen maar filmpjes laten zien. net als microsoft. Zown beetje!

    Over de xbox 360 kan ik alleen vertellen dat ik Gears of war mooi vind en verder project gotham.. dat zijn de enigste games die echt een zware indruk maakten op mij..
    verder vind ik perfect dark ook schitterend maar moet enorm wennen aan de style.

    maar mijn punt is dat er toch bij xbox360 word afgeraffelt voor de launch
    wat ik dus erg zonde vind.

    en ik kan er niet tegen dat de xbox360 nog niet vergeleken kan worden met de ps3 omdat de ps3 nog steeds gebakke lucht voorstelt.

    Ik hoop dus dat de developers meer tijd nemen om een prachtgame af te krijgen! _O_

    aaah dat lucht op!

    edit:
    je kan merken dat microsoft deels met apple werkt vanwege het Design!
    maar deze is heel bruut!
    [​IMG]
    meer kunst hiero
    http://xbox360.ign.com/articles/657/657963p1.html
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  8. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    deze artikel gaat echt nergens over oftewel dikke bullshit
     
  9. Ik ben ervan overtuigd dat Sony keiharde klappen zal krijgen en de PS3 uiteindelijk zal floppen.
    Microsoft heeft in het eerste geval al een grote voorsprong met de release datum en de prijs. Als de 360 aan het begin goed verkoopt zullen veel developers, die nu hun twijvels al hebben over de PS3 gelijk overstappen en spellen gaan produceren voor de xbox360. Dit omdat ze anders nog maar af moeten wachten hoeveel ps3's er verkocht gaan worden. Mochten dit er niet veel zijn, dan is er ook bijna niemand waaraan ze die games kwijtkunnen die tientallen miljoenen hebben gekost. Dat is een onaanvaardbaar risico.
    Tegen de tijd dat de ps3 uitkomt kan microsoft het 'Fullyloaded-pakket' makkelijk verlagen in prijs naar 300,- en heb je daarbij al een enorme keuze uit een groot aantal games. Dan komt de PS3 uit voor rond de 600,- en kan je kiezen uit een beperkt aantal games. Denk dat er weinig mensen zijn die op dat moment de PS3 kiezen.
    En wat de kracht betreft. Het zullen beiden krachtpatsers worden. Het zal nog wel een jaartje of 5-10 duren voordat ze eindelijk de volle kracht van de consoles kunnen benutten. Maar de kans is groot dat dit bij de 360 veel eerder tot stand komt vanwege het feit dat de spellen voor de 360 een stuk makkelijker te programeren zijn, waardoor ze veel meer tijd hebben om aan de graphics en details te werken.
    En dan is er natuurlijk nog Xbox Live waar Sony onmogelijk met een beter/gelijkwaardig variant van kan komen. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat je gelijk hebt hoorde trouwens bij mij iemand op school zeggen dat de ps3 waarschijnlijk begin 2007 uitkomt in europais dat waar of niet
     

  11. Zoiets hoorde ik van de week ook, als dat zo is kan Sony het schudden en kunnen ze maar beter nog een paar jaar wachten met het uitbrengen van een console.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  12. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd maar het zou wel een verschrikkelijke blunder van sony wezen dan koopt niemand hem
     
  13. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @xboxer2
    hou aub op met je preek (zucht)
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Preek??? hij geeft gewoon een nuttige bijdrage. Iets wat ik in jouw post niet kan terugvinden.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    sony heeft opzich alleen maar de japanse markt nodig haha
     
  16. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @don juan
    een nuttige bijdrage?? joh waar is dit nou allemaal op gebasseerd?? sjonge
    maar jij heet volgens mij niet xboxer2 of wel soms...(zucht)

    /Mod Laat hem toch gewoon. Xboxer2 post uitgebreid zijn visie en mening, kortom met inhoud. Jij hoeft dat niet af te keuren. Ga a.u.b. niet te lang op kritiek in, ik heb in een ander topic je er ook al op moeten wijzen. - the Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  17. Reken daar maar niet op. Haha!
     

  18. Op feiten flapdrol.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Laten we hier ook weer ontopic gaan aub!
     
  20. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    haha op feiten en dan ook nog schelden he kleine rat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina