1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is natuurlijk onzin. Je weet niks van de PS3 en niks van de Xbox II behalve enkele feitjes gerelateerd tot gamen. Daarbij zullen beide machines games spelen. Als dat je doel is kan dat op beide.

    Welke andere features ze zullen bevatten, who knows. Dat is niet relevant als je games wilt spelen.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar zoals ik al eerder zei: maken de games de console niet?
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies, en dat is voor iedereen persoonlijk. Er zal nooit 'feitelijk' een betere console zijn. Behalve als je dat af laaten hangen van het aantal titels of bijvoorbeeld theoretische processorkracht.

    Of iets goed of slecht is, blijft een mening. :)
     
  4. starboard

    starboard gameslover

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is een fake... maar wel geinig
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter verzinnen wat beters, dit vind ik er echt niet uit zien. Maar het ziet er wel 'serieus' uit... Niet zomaar ff met Paint Xbox2 op een DVD-speler gezet ofzo... Maar waarschijnlijk toch fake :p
    Ik vind zo'n ultraplatte DVD-speler veel gaver als vorm...

    Edit; Zijn er nog niet ergens dit soort plaatjes enzo van de PS3? Of andere dingen die al bekend zijn gemaakt...
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    LEZEN IS EEN KUNST HE? DIT IS EEN FAKE, NIET 'WAARSCHIJNLIJK' MAAR GEWOON EEN FAKE. ALLES WAT JE ZIET IS EEN FAKE TOT HET OP DE MAINPAGE VAN XBW STAAT EN HET OFFICIEEL AANGEKONDINGD IS DOOR MICRSOFT

    Dank u! :)
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :+ Neuzel mode :+


    Mjah soms kan een andere site eerder zijn dan xbw ... maar kobold heeft wederom gelijk
     
  9. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch is die mooi.
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ..................................ik vind die "XSPHERE" ook echt super.... _O_ :D :+
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker nuttig is dit topic ook.

    het enige wat hier naar boven komt zijn geruchten etc.
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    [IK HAAL HET BLOED ONDER SOULFIGHTER ZIJN NAGELS MODUS]
    als de Moderator's het niet nuttig zouden vinden.. hadden ze er hoogst waarschijnlijk allang een slotje op gedaan.. dus.. maak a.j.b. niet van die "nuttige" opmerkingen :9
    [/IK HAAL HET BLOED ONDER SOULFIGHTER ZIJN NAGELS MODUS]
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe nou maar niet zo grappig. Alsof er niks kan lekken. Ik snap heus wel dat het niet officeel is, hoor.

    Als je nou nog reageert of je hem mooi vindt ofzo, sjonge jonge.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  14. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    sooooow er zijn mensen een beetje geirriteert hierzo.... ik vin hem wel grappig.
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Nintendo bij hun nieuwe console echt verrot gaan. Al die Mario shit enzo. Maar ik denk dat het voor mij de Xbox 2 word. Ik heb ook een Ps2. Maar ik heb een Xbox gekocht omdat die me gewoon veel meer aansprak. En er op de Ps2 gewoon geen leuke games meer uitkwamen, die niet op de Xbox uitkwamen. Ik ken bijvoorbeeld zo'n 4 mensen die een Xbox hebben gekocht. Alleen vanwege Halo 2. En ik denk dat dat bij de nieuwe Xbox weer zal gebeuren. Op de Ps2 word allemaal shit op uitgebracht. Juist alle goede games komen ook op andere platformen uit. Zo komt San Andreas nu ook op de Xbox uit. Dat Killzone nou een beetje goed scheen te zijn, en die nou niet op de Xbox uitkwam. Maar ook toen ik een netwerk adaptertje kocht voor de Ps2. Dan moet je dat ding open schroeven om het er zelf in te gaan bouwen. En toen moest je een aantal codes in voeren ofzo. Begon dat programma te zeiken dat die codes al in gebruik waren. Als ze nou gewoon als Microsoft hadden gedaan, en er een netwerk kaart hadden ingebouwd had je al niet het gezeik van het inbouwen. En omdat Xbox Live betalend is. Kunnen zij meer geld investeren in het online gedoe. Waardoor dit veel soepeler loopt. De Ps2 kan alleen het geld van eenmalig de netwerk adapter gebruiken om dat te verbeteren. En ik denk dus niet echt dat gratis online gedoe zal gaan werken. Het moet gewoon wel. Mijn conclusie is dus, dat ik ervan overtuigd ben dat de Xbox 2 zal winnen. En ik weet zeker dat de Sony, Microsoft probeert te napen. En dan krijg je alsnog 2 geleike consoles. Maar op de eene console van Sony zal dan alleen maar bagger uitkomen en op de nieuwe Xbox allemaal goede top games. En Nintendo is al helemaal bagger. Bahalve de Nintendo DS.
     
  16. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier spreekt een echte mainstream gamer, om mensen zoals jou gaat het om. Daar verdienen ze het meest aan. Jouw visie is hun doel.


    Maar persoonlijk vind ik het jammer dat je er zo over denkt.
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Valt mee. Het aantal noemenswaardige games is op 2 handen te tellen, Halo 2 vond ik bijvoorbeeld weinig origineel. Als je echt originele games wil hebben dan moet je op de PS2 zijn (ICO bijvoorbeeld), en het excuus dat het de eerste console is van MS gaat niet op, de PS1 was ook de eerste console van Sony en daar zijn ook een hoop interesante games op gereleased. De xbox begon erg goed met Halo, maar later heeft enkel PGR 2 mij nog weten te boeien en voor de rest was al het andere ook multiplatform te spelen, dus geen extra reden voor de xbox. Wat ik ook spijtig vind is het gebrek aan games momenteel, BIA is gewoon multiplatform, dus kom me daar niet mee aan, maar een titel als Perfect Dark die de N64 had, of titels als God of War en Shadow of the Colossus (voor de PS2), die net op het laatst nog alles uit zo'n console persen. Dat zie ik op de xbox niet. En dan heb ik dus over exclusieve games.

    Natuurlijk is het knap dat ze zo snel een marktaandeel bijelkaar geknokt hebben, en halo was een meesterlijke launch game. Maar op de xbox 2 wil ik niet weer van die snelle sequels en multiplatform junk zien, en ook niet van die zogenaamd exclusieve games die 2 maanden later op de pc te spelen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De exclusifiteit van San andreas bijvoorbeeld!!!! Die ook op xbox kwam. Xbox heeeft genoeg only xbox games die erg goed zijn. En dat ze op de pc verschijen en niet op ps2 is jou probleem.
     
  19. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het toch allemaal uit.. kijk als ik voor 4 jaar geleden geld had om een ps2 te kopen dan had ik dat gedaan. en dan had ik nu waarschijnlijk geen xbox gehad.. maar aangezien ik voor 2 jaar terug mijn pc had afgeschreven. heb ik besloten om een spel computer te kopen.. xbox was de keuze omdat deze jonger was en ik halo en pgr wel zag zitten als leuke spellen.. nu heb ik er nog steeds geen spijt van. ik heb ondertussen wel weer een nieuwe pc gekocht die snel genoeg is om de heden daagse games te spelen. maar toch koop ik bijvoorbeeld sc3 toch voor de xbox.... maar brothers in arms heb ik gekocht voor de pc.... je moet niet gaan zeggen dat er alleen maar "bagger" spellen uitkomen op de ps2.. ieder zo zijn eigen smaak. en als je een ps2 hebt dan koop je niet een xbox of een dure pc voor sc3...
     
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon een XBox II halen , want daar zal ook wel weer een netwerk kaart in zitten . Dan kun je dus weer gratis online met behulp van XBConnect en of Xlink !!! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina