1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind persoonlijk wel dat Ryuchunk gelijk heeft, en dan krijgt hij altijd een waarschuwing... vaag...

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Of hij gelijk heeft weet ik niet, maar hij zou het op z`n minst wat tactvoller kunnen brengen. Xboxer2 geeft gewoon zijn visie en daar is niets verkeerd aan.

Maar nu raken we weer verder off-topic en dat is nergens voor nodig :).

Dus, dit keer echt on-topic!

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Veel van je opmerkingen zijn gebasseerd op een mening. Ik heb een antal High Def filmpjes gezien van bijvoorbeeld Kameo, PGR3 en PDZ en ik was juist ERG onder de indruk. De verschillende effecten (licht, water, hoeveelheid karakters op beeldscherm e.d.) zijn toch echt next gen... (en ik vind het fantastisch, is een mening ik weet het :9 )

De filmpjes waarover je het hebt geef ik je helemaal gelijk in.... Er is alleen één zéér belangrijk verschil...
    De filmpjes die je ziet van MS zijn allemaal ingame_O_
    De filmpjes die je ziet van Sony zijn allemaal "zo moet het eruit komen te zien" filmpjes....|:-

Het pushen... sja, er zullen een aantal games zijn die wat sneller verschijnen als developers willen... Na de release zou dat wat minder zijn verwacht ik....

4. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel waar ps3 laat alleen maar wat filmpjes zien xbox 360 ook ingame

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat heeft hij idd net verteld ja goed dat je het de volgende post ff herhaald voor de mensen die het vergeten zijn...

ot: Ik vind sony en de ps3 tot nu toe erg tegen mijn verwachting.. het duurt waarschijnlijk ook nog wel een tijdje tot de ps3 uit komt maar toch had ik al meer strijd verwacht en wat minder loze praatjes.. ach ja.. zal wel omdat de 360 zo vroeg komt.. we zullen zien wat de toekomst ons brengt..

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, hoe komt dat, Sony wil niet halfafgewerkte demo's,... laten zien, ps3 komt nu eenmaal een stuk later, leg je erbij neer. En op de E3 was ik niet totaal onder de indruk van de 360, nu toch al wel:). Maarja, we zullen binnekort speelbare ps3 demo's zien, yipiii:+

7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    het zal mij benieuwen toch denk ik dat de meeste die een ps2 hebben voor ps3 gaan en de mensen met xbox voor xbox 360

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @xbox360 rules - het nadeel met jouw naam vind ik dat het ene hoog fanboy gehalte heeft ... niets mis mee ... maar hierdoor worden sommige van jouw post niet gewaardeerd door andere ... misschien kan je vragen of je je naam mag veranderen :)

Maar goed voor MS is het niet te hopen dat alleen xbox'ers een xbox 360 nemen ... want dan blijven ze de tweede viool spelen. Ik verwacht dat ze ook wel meerdere mensen over zullen halen ... van de PS3 weet ik nog te weinig ... ik denk dat ik er misschien 1 koop, maar dan moet deze wel een meer waarde hebben ...ook verwacht ik geen wereldwijde release ... anders hadden ze dat wel met de psp ook gedaan ... en verwacht ik de ps3 pas in 2007

9. JeePee

JeePee Guest

Liet Microsoft één tot een half jaar geleden ook al ingame filmpjes zien...? Nee, en waarom niet, omdat de 360 toen nog lang niet gereleased ging worden. Volgens mij vergeet je dat de PS3 veel later uitkomt dan de 360, en dat de 360 al af is, terwijl de PS3 nog in ontwikkeling is. Niet zo raar dus, dat Sony nog geen filmpjes heeft.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ... maar sony heeft gezegd dat ze in de lente van 2006 willen releasen ... dat is minder dan 1,5 jaar ... dus jouw opmerking slaat nergens op ... want microsoft liet een 9 maanden voor de release wel speelbare games zien

11. JeePee

JeePee Guest

uhhm, waar zeg ik 1.5 jaar. Ik zeg 1 tot 0.5 jaar...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dan is het antwoord dus ja op de E3 o.a. :)

13. JeePee

JeePee Guest

PS3 heeft ook al I-8 laten zien, samen met nog wat andere games. Het is niet zo dat PS3 alleen maar pre-renderd is.

14. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@fardo
    het is niet echt nodig om de opmerking van JPracegamer de grond in te boren hoor want aan de ene kant heeft hij gelijk. Trouwens sony komt met haar ps3 tog pas in de lente van 2006(wij waarschijnlijk dan in 2007) dus zo vroeg hoeven ze nou ook niet de speelbare demo's te laten zien , maar ik verwacht van sony in februari 2006 een gigantische verassing en dat ze dan hard toeslaan, misschien tog een wereldwijde release dat zou een klapper zijn :)

edit: wat dachten we van GT Vision??

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee maarmen had het wel op de TGS verwacht en daar was geen een game speelbaar ... Microsoft heeft op de E3 meerdere games laten zien .. ook in de maanden daarna ... van Sony heb ik nog niets gehoord

GT Vision ..was ie speelbaar waar ... heb je een link :)

Tevens waren er op het evenment van MTV de xbox 360 debug's ... ehm ... apples ook speelbaar en dat was voor de E3

Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Geduld doet geen pijn...:)

17. JeePee

JeePee Guest

Volgens mij bedoelt hij dat dat een klapper gaat worden.
    Denk ik persoonlijk ook.
    Ik zit er al op te wachten op de dag dat ik GT4 in huis haalde O-)

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de mensen met zowel een PS2 als een Xbox en met geld teveel gaan voor beide :9 (zoals ik dus, want ik ben over beide consoles zeer tevreden O-) )

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    |:- Fanboys ;) ... ik heb nog geen beelden gezien ... :eek:

20. JeePee

JeePee Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina