1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    kijk sony doet het rustig aan en ik geef ze gewoon groot gelijk.... de ps2 is al een dikke suc6 en deze console loopt nog steeds lekker en er komen ook nog genoeg top games voor de ps2 :) En we weten zelf wel dat de ps3 makkelijk in staat is om gruwelijke beelden te toveren dus daar hoef je je echt geen zorgen te maken dus dan is dat gezeur over wanneer kunnen we nou ps3 games checke?? ook niet echt nodig

    @fardo: fanboys?? nou soory hoor maar dan ben jij er ook eentje 8)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heheheh ... ik ben gek op microsoft ... maar als de ps3 goed is ... koop ik er ook 1 ... ik zou hem zelfs pre-orderen ... maar ik ben nog steeds niet onder de indruk van sony ...

    NB de PS2 is alleen een suc6 geworden, omdat hij geen concurent had toen deze gelanceerd werd ... en iedereen die een ps2 had bij de launch van de xbox ... kocht geen nieuwe console...

    als je de PS2 vergelijkt met de Xbox is deze op dit moment veel minder...

    deze generatie consoles zal grafisch niet veel verschillen en gaat het vooral om de gameplay ... wil je on-line spelen .. neem je een xbox 360 ...wil je luxe neem je een ps3 ... wil je een media center neem je een xbox 360 ... wil je je eiegen muziek horen tijdens het gamen neem je een...ps.. oh nee een xbox 360
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien na february, dan laten ze heus wel 10tallen speelbare demo's zien:), en wie weet, ben je dan wel onder de indruk, mss al vroeger, dees maand nog(in Japan, feesten, Sony showt dan ook nog een beetje hun ps3:))
    wie weet...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    na februari moeten ze hem al bijna releasen ... leuk dat ze dan iets speelbaars laten zien ... ben ik onder de indruk nee ... want als ze pas in februari wat laten zien .. dan betekend het dat we pas in februari 2007 een ps3 op de europese markt zullen zien ... of denk je dat sony wereldwijd gaat releasen?
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    @ Fardo, kan de PS3 geen muziek afspelen dan?
     
  6. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @fardo:NB de PS2 is alleen een suc6 geworden, omdat hij geen concurent had toen deze gelanceerd werd ... en iedereen die een ps2 had bij de launch van de xbox ... kocht geen nieuwe console...


    sorry hoor maar nou overdrijf je wel heel erg hoor kijk dat sony marktleider is geworden met haar ps2 komt niet alleen daar doordat ze de ps2 vroeg launchde maar dat komt ook mede door de geweldige games aanbod. Wat dacht je van de top ontwikkelaars zoals square, capcom die only ps2 games maakten en wat dacht je van de geweldige nieuwe franchises zoals god of war(van sony zelf) en noem maar op.Sony heeft echt niet haar suc6 alleen maar te danken dat ze de ps2 vroeg launchde want die opmerking vind ik wel heel goedkoop hoor ;)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Er gaat meer tijd tussen zitten dan ze de xbox 360 releasen ja...
    Maarja, wie weet laten ze dees maand speelbare demo's zien...
    En plus, de gta games(enorm hype), laten nooit op meer dan een halfjaar voor het uitkomt beelden zien van hun games, heb ik nooit erg gevonden, waren altijd supergames,als dat nu bij een console ook zo is, toch goed...?
    Als je dan kijkt naar killzone, heel mooi game, maar ze beginnen de hype veeeeeel te vroeg, je bent het game beu gezien tegen de tijd het uitkomt8) , er zijn maar weinig die op voorhand enorme hype kunnen creƫren zoals Hideo Kojima, met zijn prachtige trailers...
    Maar terug over naar de consoles, Sony weet als 1 van de beste wat marketing is, dus zij zullen het wel goed doen(volgens hun plannen...)
    ...
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ryuchunk, je vergeet 'Polyphony Digital' :+
     
  9. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    ooh ja stom hoe kan ik nou zo geweldige ontwikkelaar vergeten :) ;)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voorlopig heeft sony over het volgende nog niets verteld:

    - ingame muziek (je eigen playlist)
    - on-line gameplay
    - prijzen console
    - prijzen games
    - launch japan, america en us
    - welke third party publishers doen er mee ... waarom heeft ea nog niets bevestigd?

    tuurlijk blue ray is mooi ... audio is mooi ... maar wat gaan we betalen?
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom, tja, dat is de vraag he, zwijggeld...? In ieder geval, waarom zouden ze dat van de launch zeggen, dat heeft microsoft ook pas op de x05 gedaan, waarom zouden ze nu al iets over de prijzen zeggen, waarom nu al iets over online gameplay(is wel al gezegd geweest dat ze er direct na ps2 online mee begonnen zijn, friendslist,...zit er allemaal in:cool: )...
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Playlist zal er wel zijn, al boeit het me niet zo, ik luister het meest radio, tijdens het gamen.
     
  13. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    uuhm fardo volgens mij ben jij niet echt op de hoogte en hou aub over die verhaal van ja third party ontwikkelaars die sony gaan verlaten want dat is gewoon een dikke gerucht oftewel bull! en dat ea gewoon bij sony is blijft is gewoon een feit hoor want wat dacht je van fight night round 3?? ooh ja die komt op de ps3 he :) en de prijzen over de console en games worden heel binnenkort bekendgemaakt dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken hoor ;)

    edit: kijk fardo http://www.gamed.nl/view/9949
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de meeste van deze punten waren al op de onthulling bekend ... xbox live was er al sinds de xbox ... wat gaat sony doen... ze vertelden eerst dat de ps3 een wireless hub zou worden (geschrapt te duur) ... kan je een aantal features noemen naast blueray en dual screens? (wie heeft er 2 hdtv's naast elkaar staan?)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Def Jam komt ook naar de PS3 (EA)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Integendeel ik ben goed op de hoogte ... laat maar een paar links zien :) ... okay ... maar ik bedoel games van wat grotere uitgevers zoals EA ;) of Ubisoft... men gaat er nu van uit dat men ook voor de ps3 aan het ontwikkellen zijn, maar nog geen bevestiging

    waarom lopen er zoveel japanse uitgevers weg van sony?
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  17. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    graag een andere betrouwbare site .. gamespot ign of iets anders... want van deze kleine sites heb ik nog nooit gehoord :eek:

    bron ... Japanse uitgevers lopen weg van Sony

    PS3Today.com & PS3Focus.com, Japans artiekel
     
  19. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    ja en dat geloof jij zelf ?? 8) 8) joh zo dom is sony nou echt niet man, damn dat jij dit gelooft

    maar he jij werkt tog voor xboxarena??? als we het over sites hebben die niet betrouwbaar dan zijn zij ook niet meer te vertrouwen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit zijn playstion 3 fan sites ... dus tja ... maar goed jij geloofd sony .. suc6 in 2007 ;)

    zoek eens op internet naar de uitdrukking "To pull a Sony" of was het "To do a Sony" gaat zoeken :9
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina