1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

goed joh jij gelooft in MS suc6 in december dan met de schaarste van de xbox360's ;)

2. JeePee

JeePee Guest

Juist, zo is het niet moelijk om een wereldwijde release te plannen.
    Gewoon in elke stad 1 console :+

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen probleem ... mensen met een pre-order kit krijgen er gegarandeerd één mensen zonder een kit zullen een probleem krijgen ... maar de tweede lading volgt dan snel :)

Op zich valt dta ook mee .. maar je hebt gelijk wij europeanen kunnen beter wachten tot de hele wereld een nieuwe console heeft :eek:

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Over Sony. Altijd beloftes en praatjes. maar het blijft wel zo dat ze alleen een paar filmpjes hebben laten zien, en kom niet met CGI/pre-renderd/real-rime/ingame bla bla bla. Er zijn tot nu toe GEEN games speelbaar geweest terwijl ze over een half jaar moeten launchen. Ze hadden beloftes dat ze op de TGS demo's hadden, maar daar is niks van gekomen... En om maar te zwijgen over hun online strategie, toen ze PS2 online aankondigden zeiden ze dat je met browser op het web kan, en email kon checken dan een AOL instant messenger kan hebben, helemaal niks van gekomen... En de 360 heeft natuurlijk de beste dashboard ooit:9

EDIT: J.Allard zei het ook al, de ps3 heeft nog eens gen ventilatie 'schaften'. Dus veel werk moet er nog gebeuren

Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    die wireless hub, ze gingen het misschien doen, maar ze zeiden dat ze het gingen laten, omdat de console dan toch wel te duur ging worden, geschrapt is dus een groot woord...
    en die 2 tv's, je gebruikt je nieuwe hd tv, om te gamen,... en je oude om naar je scores, en noem maar op te kijken(online), of om op je mak te kijken, weet ik veel, maar waar het ook cool voor is, je speelt met je kameraad, op 1 console, met 2 tv's, mooi toch, moet en geen 2 HD tv's zijn...:)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oooh, de ultieme xbox fanboy komt ook af:D...

7. JeePee

JeePee Guest

Dat wou ik net zeggen :+ !
    Nog een er bij :p

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ja .. nu is rikkel een fanboy ... omdat hij feiten geeft |:-

Of had sony dan geen gameplay beloofd op TGS? en die dingen over PS2 on-line?

geeft stokje aan rikkel .. (gaat slapen)

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op jongens alles wat ik zeg is een feit, zo niet wijs me er maar op:9

10. JeePee

JeePee Guest

Gaat wel hard nu, bijna 5 pagina's in een dag.

En rikkel was al een fanboy vóór die post :+

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Euhm nee, ik weet het gewoon van het verleden, games als God of war, jak...afkraken, Alles van microsoft is goed,ook al is het negatief, met de ps3 juist andersom, niets ernstig bedoeld he Rikkel, maar ik denk dat het in je bloed zit:9 ...

12. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

tsja wat moet je over rikkel zeggen, als microsoft een reet had dan kruipt hij daar gewoon in 8)

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    \

heb je twee HDTV's :eek:

respect _O_

en nu nog een reactie op rikkels post ;)

@Boss - ookal is rikkel een fanboy ... dit zijn wel feiten ... kan je het tegendeel beweren?

Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    :{ Aha. Doe eens mee met de discussie en wijs me op mijn 'fouten' wijs mij aan wat er niet klopte in mijn post, behalve zeggen dat ik kontenlik_0/

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Origineel door rikkel:
    Hahahahahaaha, dat je dat durft posten, ik snap zelfs niet dat die J. Allard dat heeft durven zeggen, wat heeft hij nog allemaal gezegd, allemaal crap en bullship, heeft hij eigelijk al eens naar de bovenkant,...van de ps3 gezien... haha,...:D

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm ja die J Allard uitspraak is minder .. maar de rest?

17. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@rikkel
    is goed joh :)

als jij zegt dat sony praatjes maakt dan ken ik er ook een: Dit zei die gast van microsoft: We're glad that we announce that the xbox360 will be full backwardscompatible of the top selling xbox games YEAH RIGHT! maak dat maar de kat wijs, en hun stoere praat over dat ze met de beste launch line up komen nou ik zal microsoft een ding zeggen daar ken je nou wel naar fluiten.....:)

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    de rest, euhm ze hebben genoeg ingame laten zien: I-8,gt,metal gear, noem maar op kom, oud nieuws...

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je, ze zeggen: 'We're glad that we announce that the xbox360 will be full backwardscompatible of the top selling xbox games'. Klop toch of niet, de best verkochte games kan je afspelen, whats your point?

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    (to be honest, ik heb dat eigenlijk ook niet gezien _O_ )

LOL, vage opmerking van die ms bobo, daar zal heus nog wel aangewerkt worden hoor :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina