1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ZE hebben enorm veel praatjes,komaan! wij gaan 1 miljard mensen veroveren met de xbox 360 hahahaahhaahhaahah, wat een crap man,
    achteraf om hun zelf goed te praten "we bedoelen iedereen die er in aanraking mee komt"
    Dan op de E3, fully backwardscompatible, van de beste games hadden ze toen totaal niets van gezegd, ik heb de conferentie hier nog op filmpje staan, daar is veel uit hun nek gelult. Dan pre-renderd filmpjes, heb je het filmpje van ghost recon 3 op E3 gezien, en noem maar op, allemaal grappig hoe jullie over Sony doen en over microsoft zooo super...
     
  2. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @rikkel
    ja joh het zit goed met jou, lekker weer om de zoveel weken patches downloaden om de xbox games af te spelen. Je kunt ze niet eens in het begin allemaal afspelen dan moet je eerst een paar maanden wachten om alle top selling games af te spelen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is nog zoiets, de geruchten gaan de ronde dat je met je xbox 360 met veel games patches moet downloaden om bugs uit games te werken, ik wil een gameconsole, daar betaal ik voor(niet voor een pc), maar dat zal wel goed zitten ,want dit zijn geruchten(en die vertrouw ik helemaal niet) ,en daar zever ik niet over, zoals fardo, rikkel wel doen met Sony,
    fardo: ps3 wordt heel duur, games worden heel duur, blablabla
    Rikkel: Fuck gewoon Sony(daar komt het eigelijk op neer:p):D
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    @Ryuchunk Ja, want jij weet precies wat je kan spelen tijdens de 360 launch? Ik probeer hier gewoon een normale disccusie te behouden, jij weet duidelijk niet hoe je normaal moet reageren, in plaats van kontenlikker zeggen, probeer eens beter naar boss te kijken, hij reageert tenminste op een respectvolle, normale manier...

    Over die ventilatie schaften:

    [​IMG]

    Wel wat aan de kleine kant als je zo'n sterke chip hebt, vraagt het toch wat meer lucht. De 360 heeft twee ventilators en 'water-koeling'

    Dat kan tenminste met de 360, sony heeft nog eens niet zo'n goed netwerk om patches al een standaard iets uittegeven.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach sony en nintendo zeggen precies hetzelfde, nintendo gaat 1 miljard vrouwen en mensen die nog nooit een controller in hun handen hebben gehad veroveren, sony gaat 1 miljard mensen veroveren door hun uber powervolle rambo console, en ms zegt gaat 1 miljard mensen veroveren met xbox live, ach dat je je hier druk om kan maken.

    Tja backwards compitable, het is waar, ze hadden niets gezegt over de best selling games, maar toch, de games die jij wilt spelen op de x360 zijn meestal wel top selling (halo2, ninja gaiden, crimson skies, top spin, forza etc.), het is jammer niet niet alles kan worden afgedraait, maarja, liever dit dan helemaal niets (of een omgebouwde blu ray speler die zoveel aanpassingen nodig heeft dan de ps3 200 euri duurder kost :p )

    Ik weet niet of die ghost recon 3 pre rendered filmpjes zijn, impressive waren ze wel, en aan de screens en filmpjes van de laatste tijd (die sowieso ingame en niet prerendered waren) zie ik dat de kwaliteit die toen is getoont waar is gemaakt, bij ps3 games is nog niets verschenen ingame van de filmpjes die werden vertoont
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  6. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    jongens ik denk dat ik maar ff ga gamen(far cry), kijk morgen dan wel ff hoe het eraan toe is gegaan :) ;)

    overigens loopt deze toppic als warme broodjes 8)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    over ps3 online:
    Volgens het Playstation Magazine zal het met de Playstation3 mogelijk zijn om savegames door te sturen via een Sony Online channel naar je vrienden. Sony zal namelijk een soort Xbox Live gaan maken en hiermee kan je onder andere vriendenlijsten maken, e-mailen en dus ook savegames sturen. Binnekort meer info...
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had laats een video van de ps2 presentatie van de E3 gezien, waar ze hun ps2 online strategie uitlegden, stonden mooie dingen in alleen is er niets van uitgekomen...:)
     
  9. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    rikkel boss heeft het over de ps3 dus geen ouwe koeien uit de sloot halen _0/
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Indeed, en ik heb dat filmpje nooit gezien, dus who gives a ****, hier nog een foto(betere) van de bovenkant van de ps3:
    [​IMG]
    :) Cooling genoeg, technologie van Sony zit meestal wel goed snor, die J. Allard, was aan zeveren dat ze geen koeling hadden en weet ik veel wat allemaal, heeft hij die luchtgaten gezien? ik denk het niet, heeft hij die console opengedraaid, ik denk het niet...:)
     
  11. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjezus he!!! waar gaat dit allemaal over... waarom zijn een paar van jullie XBox bezitters zo proPS3 en anti360? en dan heb ik t vooral over Boss...

    al dat gediscussieer ik wordt er echt helemaal leip van...

    Sony dit MS dat Sony zus MS zo....

    ik ga voor de 360 en misschien ook als ik genoeg geld heb met die tijd en het de moeite waard is voor de PS3...

    Grafisch zullen ze allebei wel hetzelfde zijn...of denk je echt wereldverschillen te verwachten op de PS3????
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, ik ben niet alleen voor ps3, ik ben de objectiefste kerel van de hoop hier:9 , en we zitten nu in een freaking warzone ja!:D
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die ventilatie is erg klein!! Mischien een centimeter, maar dit is een discussie zonder eind dus ik hou het, effe, voor gezien:) Boss, het was weer een genoegen. Laatst ook met onze HD-dvd vs BluRay duscussie_O_ Alleen die Ryuchunk heeft nog veel te leren:{
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D:D Ja het was me een genoegen, je bent een ware vijand, doet me een beetje denken aan snake en gray fox uit metal gear solid:p , maar die ken je waarschijnlijk niet, in ieder geval, tot de volgende warzone:9 ...
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh my God! Een soort van "Xbox Live"....?? Bedoelen ze niet gewoon "We copieëren Xbox Live"

    Kom op mensen, geef toe, Sony heeft meer praatje maar vult weinig gaatjes wat betreft beloften. MS springt in het diepe door een world wide release te hebben.
    Kudos voor die gasten! Het feit dat ze de hele wereld (bijna) gelijktijdig kennis willen laten maken met de 360 is alleen al bewonderingswaardig!

    Nu een vraagje aan de "PS boys" hier... Wie van jullie gaat ook een 360 aanschaffen??
    Geef me ff een reden waarom wel en waarom niet, ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik neem aan dat je geen Xbox hebt?

    Ik heb liever dat spellen verbeteren na release, dan dat ze altijd blijven zoals ze zijn, ook al kunnen ze beter. Misschien snap je het concept niet helemaal, maar als een fout niet op te merken is totdat duizenden mensen het spel spelen, dan zit je wel degelijk met een probleem als ze dat niet aan kunnen passen met een patch. Sony heeft die problemen niet omdat ze geen multiplayer games uitbrengen. Bijzonder veel Xbox titels zijn multiplayer spellen, die hebben dat nodig. Anders zit je altijd met de zelfde fouten. Er is maar een team van 100 testers, die kunnen onmogelijk alles vinden wat duizenden, of tienduizenden gamers in dagen na release kunnen vinden.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey dude, Rikkel had juist de discussie stop gezet, waar ik blij mee was, maar ik zal je vragen toch nog beantwoorden:
    Sony kopiërt niks, mss een beetje van xbox live, maar Sony heeft nog nooit dingen gekopiërd van iemand, microsoft daarentegen wel, ze gaan met de xbox 360 ook met een soort eye toy komen,... ze kijken constant naar Sony, hoe ze het aanpakken en weet ik veel wat, dus niet beginnen over kopiëren en na-apen...
    En ik ben geen fanboy, maar ga wel de xbox 360 en ps3 kopen
    xbox360: voor live(ik denk dat deze nog altijd iets beter gaat zijn dan die van ps:cool: en voor veel games die me aanstaan, noem maar op
    ps3: voor de games, waaronder veel lievelingsgames(vervolgen) en lievelingsontwikkelaars...
    Vanwege de console zelf omdat die als die lanceert op en top af gaat zijn, blu-ray,functies,... heb er volledige vertrouwen in
    ... En nu stop ik ermee...:)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dus wel degelijk een xbox en ik ben er enorm blij mee:), en inverband met die patches, ik zei, dat als dat constant gaat zijn, soms maakt voor mij niet uit, dat is voor het goede doel zeg maar. Maar als dat constant gaat zijn, dan voelt het als een pc aan, en sorry maar, daar kan ik niet tegen...:)
    En ik heb bye the way evenveel respect voor Microsoft als voor Sony, maar velen vinden dat Sony praatjes heeft, terwijl ik vind dat Microsoft al veel meer praatjes heeft gedaan,maar dat zijn eindeloze discussies,dus stop ik ermee...;)
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was aan het typen toen jullie de discussie stopte ;)
    Ook weet ik dat je geen fanboy bent (wel pro Sony en dat is cool), het was ook niet persoonlijk op jou maar meer op het bericht dat er stond... (ik vind het weinig nieuwswaarde hebben (overigens, de "eyetoy" van MS vind ik ook niet nieuwswaardig...)

    Maar beste mensen, slaap zacht en droom lekker over de next-gen momenten die ons te wachten staan!!
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, wij gamers staan leuke tijden te gemoed, ook al ga je voor de 360, ps3 of revolution of alle 3:9
    Sweat dreams people!!!:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina