In een van je vorige post suggereerde je alsof devolepers konden kiezen, maar ik denk dat dat niet het geval gaat zijn of niet in de praktijk wordt gebracht, maar zoals je zegt, blu ray is makkelijker met streamen etc., wat heel handig kan zijn met bijv. gta. , wat je zegt over sony dat die nooit meer dvd gaan gebruiken ligt voor de hand, echter zoals ik heb uitgelegt, sony wil liever geen dvd's op de ps3, en spellen zullen echt VERPLICHT van sony op blu ray moeten om de redenen die hierboven heb genoemd.
En tja hd dvd of blu ray, mij maakt het niet uit, persoonlijk zet ik me geld op hd dvd omdat china daarvoor heeft gekozen waardoor de productieprijs van de hd dvd niet hoger zal gaan liggen als een normale dvd, maar blu ray heeft de toekomst, echter, als de speculaties van ms waar zijn en het nog allemaal beta's zijn, gaan we nog niet echt revolutionaire dingen zien, maar prijs is voor mij het belangrijkste maar ik begrijp dat sommige vernieuwing beter vinden, hoe dan ook, bijna iedereen is neutraal op dit gebied, en zoals ik al meer aan mensen duidelijk probeer te maken, alle namen die hd dvd of blu ray steunen maken het opzich geen reet uit, want zij gaan de eerste jaren/maanden er toch niets mee doen voordat er een winnaar uit de bus is, alle filmmaatschappijen gaan niet een groot risico nemen bij 1 van de twee formaten, wij zullen moeten beslissen, en of een hd dvd speler van 200 euri of een blu ray speler van het dubbele dan wint, ligt totaal aan ons.
BTW, kleine devolepers zijn belangrijker dan jij denkt, hoe zijn de grote namen van nu ooit begonnen?, als deze generatie van devolepers over is, wie neemt het heft dan over?, dan ga je een redelijk groot probleem krijgen, als het gros en grote ontwikkelaars overblijven hoef je daar echt niet blij mee te wezen, die kleine ontwikkelaars maken soms games waar je van schrikt, kijk naar farcry die echt niet door ubisoft is gemaakt hoor
Klik om te vergroten...