1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    O hahaha, srry ik d8 eigenlijk dat je hierop zinspeelde, en ik vind dat heel vreemd, en ik kan je gewoon met zekerheid vertellen dat dit dan niet gebeuren gaat, de dvd is er dan alleen om oude films af te kunnen spelen, games zullen en moeten op blu ray moeten, en ja hoewel dit niet door sony bevestigd gaat worden dit is gewoon zo, en tja, ik heb niets tegen blu ray hoor, een geweldig concept, maar ik denk dat sony een te groot risico neemt met blu ray, en het is voor mijn portmonnee niet leuk natuurlijk ;)

    Als je productie van een spel (te)duur is, twijfelt bijna elk wat winst wil maken bedrijf, hoe kan je vantevoren zeggen wat een topper is?, kleine devolepers met weinig geld (en potentiele toppers) zullen dit risico dan niet nemen, wat dus resulteren kan dat er een topper minder op de ps3 komt, de toppers die jij bedoelt zijn prequels van grote ontwikkelaars, maar een console kan daar niet van leven.

    Je doet het een beetje zo overkomen, maar ik snap dat je dat niet bedoelt, en kleine devolepers worden echt niet zomaar even overgekocht, bedrijven met potentie willen dat niet, maar als ontwikkelkosten te duur zijn moeten ze keuzen maken, dat hoeft niet te betekenen dat ze dan maar overgekocht moeten worden.

    Maarja de tijd zal het leren, de kans is ook aanwezig (erg groot) dat de blu ray gewoon de nieuwe standaard wordt, en dat de ps3 hier een troef mee in handen heeft, alleen ik zou het jammer vinden als we nu meteen kunnen beginnen met hd dvd's te produceren voor de helft van het geld, zodat we over 3 jaar een nieuwe standaard kunnen lanceren van de 3d schijfjes met 800 gig, dus hd-dvd als tussenvorm gebruiken, en dan nog, als je enkele jaren wacht is de blu ray techniek veel goedkoper en noodzakelijker, maarja ik vertrouw toch wel op china, de number 1 power in tha world :)
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Inderdaad, met al die ijzersterke argumenten van je betwijfel ik het of de PS3 en de Revolution nog wel enige kans maken. Wil je voortaan wat minder "loos" posten a.u.b. :)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Jordo: Goede punten;), maarja, idd, de tijd zal het leren...:)
     
  4. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    ach ja hier zitten tog sommige fanboys die hier eigenlijks niks te zoeken hebben en ach ja limpbixzit dat jij de PU leest zal ons niet zoveel interesseren hoor.

    Maar goed ik zal zeggen we wachten gewoon af en het is dan ook wel een beetje dom om de Revolution af te schrijven en al helemaal de vervolg op de beste verkochte console, de ps3 dus...
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Lul nu niet zo stom ***..hier mee bedoelde dat jordo het niet "verzonnen" had.
    Ga jij maar eerst eens een eigen ava maken kneus.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ach ik wacht nu rsutig af .. het meeste is in deze thread wel gezegd

    Ps. Je kan hem net als ik gewoon ignoren .. zet hem gewoon in de ignore list ben je van de cry baby af
     
  7. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @limbishit
    oh soory hoor pappa , joh ga tog janken

    @fardo
    tsja...(zucht) (zucht) en nog eens (zucht)

    edit:ik heb mijn aviator veranderd hoor lompebisshit speciaal voor jou, huilebalk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2005
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    TIP: Druk op deze link Verwijder Ryuchunk uit het lijstje (Dat waren eht mijn laatste woorden die ik aan Ryunchunk vuil maakte)

    Ik ben trouwens benieuwd wanneer we eindelijk te horen krijgen wanneer de PS3 uit komt ... Ik hoorde dat de revolution al in het voorjaar van 2006 op de japanse markt moet verschijnen (en in europa in 2007 :eek:)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd het meeste wat nu bekend is wel gezegd en de meeste technische dingen en marketing heb ik geen verstand van dus zo nuttig is zo'n thread niet voor een leek.

    Ps.Goed id:)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  10. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    och fardo wat ben je weer kinderachtig zeg, als er iemand huil ben jij het wel hoor

    @kameo: ja natuurlijk joh ;) als je het ook ff tegen fardo en limpbisshit zegt komt het goed, man altijd handig zo'n ignore list heb huilebalk Fardo erin gezet en Marty. Minder gehuil van die gasten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2005
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    @Ryuchunk, zou je nou asjeblieft eens een keer normaal kunnen reageren?!
    Als je met iemand een probleem hebt, vecht het dan uit via een pm ofzo, maar blijf niet van deze onzin posten in de threads.

    Er kan nu gewoon geen normale discussie worden gehouden.

    Edit: Fardo en limpbixkit reageren zo omdat ze geirriteerd zijn door jou, in mijn ogen zeggen ze niks verkeerd.

    Ontopic: ik had van de week ergens een heel interessant artikel gelezen waarin ze de GPU van de 360 en van de PS3 heel goed naast elkaar hadden gezet.
    Ik zal kijken of ik hem nog kan vinden, zodra ik hem heb gevonden, dan post ik hem hier wel even.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De PS3 lijkt trouwens hun relase datum niet te halen... althans microsoft gooit olie op het vuur :)

     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Woej! dat word leuk voor Sony als het 2007 ZOU worden, dan krijgen we denk ik een ps2 <> xbox scenario. Maar ik denk (hoop) dat een electronica gigant zoals sony zijn zaakjes wel goed voor elkaar heeft.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit zijn natuurlijk de woorden van Microsoft .. maar het zou mij niet verbazen... Tevens ben ik het met Robbie eens dat ze hele mooie filmpjes kunnen maken ;)
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, Microsoft is de laatste tijd lekker bezig met hun uitspraken. :cool:
    Het zou wel goed nieuws zijn voor Microsoft.

    Robbie heeft trouwens ergens wel gelijk. ;)
     
  16. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @fardo
    tsja zo dom ben je wel om die lui van MS te geloven , al zeggen ze tegen je om in hun *ss te kruipen dan doe je het nog 8)

    Maar goed deze artikel slaat nergens op een of andere idioot verveelde zich zeker

    /Mod Tot over 2 weken, leer maar eens respect te tonen - Pim
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2005
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dit nou weer op |:-

    Fardo is één van onze meest active leden(waar je ook nog wat aan hebt), beetje respect mag wel.
    Het is btw "DIT" artikel.
    (go modO-) )

    Dan maar weer even terug naar het onderwerp. Ik denk dat sony een heel ander aanpak heeft gekozen. Bij microsoft weten dat ze nog veel moeten doen om de top te berijken in console land. Daar doen ze volgens mij ook wel genoeg hun best voor met alle acties en promotie dagen.
    Sony heeft veel vertrouwen in zichzelf en hun fans. Ze gaan er vanuit dat ze met hun spellen en maschine gewoon op hun plek kunnen blijven. Dit is misschien toch een beetje te arogante aanpak, nintendo staat immers door die houding ook niet meer op nr. 1

    Maar ik kan het mis hebben natuurlijk, misschien gaan ze ook wel van dit soort acties doen en blazen ze de 360 helemaal weg :+
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  18. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand misschien dan ook ergens een lijst met de games die voor de PS3 uit komen of is hier weinig over bekend ben zoizo niet zo kapot ervan watn waarschijnlijk zal EA wel weer heerlijk gaan lopen "SPAMEN" met hun vast games zoals daar zijn 2000 2001 2002 2004 2005 2006 en jawel 2007 is alweer in de maak.

    dus naar mijn menig hebben die neit echt iets boeiends in te brengen. want zo kan ik ook de meeste games maken, al maken ze ze ook voor de xbox dus tja das dan weer minder.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In de ps3 thread deel 1 staan ze volgens mij :)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina