1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alweer verwachtingen? :mad: Wanneer komen de FEITEN?

Dit soort nieuws is al weer helemaal vaag als je er vanuit gaat dat de PS3 in het voorjaar in Japan in de winkel moet liggen. Zo te zien hebben ze zowel de hardware als de software bij Sony nog niet voor mekaar. Er vanuit gaande dat er nog relatief weinig tijd is, is dat op z'n zachtst gezegd 'opmerkelijk'.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2005
  2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt wel heel erg op een ander topic in dit onderwerp...

3. Staan ook allemaal lettertjes in zeker?

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zitten 2 fans in en een speciaal waterkoelingssysteem. Niet een die je ook in je PC kan hebben.

5. Ik dacht dat er 3 fans zouden komen. Die dan voor elke proccesor op aparte snelheid kunnen draaien om de juiste koeling te verzorgen zonder dat er 'onnodig' geluid wordt geproduceert.

6. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Het gaat er niet zozeer om dat het verwachtingen zijn, maar dit bericht zegt helemaal niets. De Nintendo 64 kan bij wijze van spreken ook wel 120 fps per seconde, als hij alleen een zwart beeld moet genereren.

7. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh spannend :cool:
    Ik snap ook niet wat je aan die 120 fps hebt, PGR3 heeft 30 fps, volgens mij zie je het verschil niet eens met 60!
    Geef mij maar een supermooi spel met 30 of 60 fps dan een minder mooi spel met 120 fps, waar je toch niks aan hebt!

8. Daar zal je ongetwijveld ook gelijk in hebben :D

Maar ik bedoelde ermee, dat ze eigenlijk alleen naar buiten komen met dingen die ze er van verwachten.
    Nadat er was uit gelekt over het 'filmpje' van Killzone op de E3 kwamen ze ook met de smoes
    ; 'Het was een inderdaad een 'TARGET" filmpje, en dit is wat wij VERWACHTEN dat mogelijk gaat worden op de PS3'.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb liever enorm strakke graphics en 30fps dan mindere graphics en 60+ fps... zullen de meeste mensen wel met me eens zijn :)

10. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet echt waar het om gaat :)
    Koop gewoon alle 3 de next-gen consoles en geniet van het moois dat alle consoles te bieden hebben...Ik bedoel....Ik had ICO (ps2) en Metroid Prime (GC) en HALO echt voor geen geld willen missen.
    Iemand die zich op 1 console focust doet zichzelf tekort imho.

Speel nu Shadow of the Collosus op de ps2...masterlijk....geen next gen...who the fuck cares??? Het blijft een moddervette game :)

11. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd 30 fps vind ik wel voldoende (goede) graphix vind ik belangrijker*)

12. JeePee

JeePee Guest

Nou ja, ik niet helemaal. Forza heeft 30fps en GT4 heeft 60fps. Als je naar de schaduw op de auto van Forza kijkt zie je dat dit best schokkerig verloopt, terwijl dit bij GT4 veel vloeiender loopt. Ook heeft een 60fps game minder framedrops dan een 30fps game.

Ik vind het wel zwak dat PGR3 maar op 30fps loopt. Als je bedenkt dat een PS2 spel van alweer een jaar oud op 60fps kan lopen, én nog eens prachtige graphics kan hebben, had ik voor de X360 toch wel een minimun van 60 geschat.

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De snelheid waarmee een schaduw over een auto gaat heeft niks met frames te maken. Je zegt wel van een 60 fps game heeft minder last van framedrops maar het is ook gewoon mogelijk om een game stabiel rond een aantal fps te houden. Het is niet zo dat je zometeen bij PGR 3 allemaal framedrops kan verwachten omdat hij op 30 fps loopt.

14. Kwam net nog een Nieuwsberichtje tegen over de aankomende Standaard.

Intel en Microsoft achter HD DVD

TOKIO (ANP/AFP) - De Amerikaanse bedrijven Intel en Microsoft hebben zich dinsdag geschaard achter de nieuwe HD-standaard van het Japanse Toshiba voor de volgende generatie DVD’s.
    Dat is een fikse tegenvaller voor Sony, dat momenteel werkt aan een concurrerende standaard voor DVD’s, de Blu-ray-technologie.
    De nieuwe technologieën moeten DVD’s een betere beeldkwaliteit en meer opslagcapaciteit geven. Toshiba heeft samen met NEC de HD-standaard ontwikkeld. Sony werkt samen met onder meer Philips en Dell aan de Blu-ray-technologie.
    Beide standaarden kunnen niet met elkaar overweg. Daarom hebben de twee groepen de afgelopen drie jaar gestreefd naar acceptatie van hun technologieën door de elektronica-industrie.
    Vorige maand werden Sony en Toshiba het niet eens over de ontwikkeling van een gemeenschappelijke DVD-standaard. Daarop liet Toshiba weten dat het verder gaat met de productie van zijn eigen HD-technologie. Naar verwachting komen de eerste DVD’s van de nieuwe generatie later dit jaar op de markt.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Zilverpijl,omdat je dan toch blijft doordrammen: hier zijn bewijzen he(ik heb trouwens ook nog op mijn dvd recorder bewijzen staan,maar die kan ik natuurlijk niet laten zien)

bron: http://www.gamemethod.com/Console/2278/microsoft-press-conference-report

Het staat er in het groot he, en nogmaals, niet blijven doordrammen, E3 bestond uit verschillende dagen, verschillende filmpjes,... Op de Belgische zenders hebben ze het(de gameprogramma's) uitgezonden dat J Allard heel trots zei, en heel stoer trouwens, xbox 360 will be fully backward compatible with the xbox...(en achteraf is er gezegd geweest,maar het kan zijn dat de xbox 360 niet helemaal BC zal zijn,maar met de top selling games...:{ )

Ps: En als je me nu nog niet gelooft, ja, dan is dit een nutteloze discussie, maar ik denk wel dat ik mijn punt gemaakt heb...

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dit klopt gewoon niet!!!!! Haal het nou uit je hoofd, hij heeft topselling gezegd. Want als ik naar http://www.xbox.com/en-US/community/calendar/e32005/20050516-pressbriefing-news.htm ga:

Die bron van jou zijn gewoon prutsers:9

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    rikkel heeft gelijk

18. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    damn owned

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Om me zelf van 2 pagina's terug nog maar even te quoten...

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina