Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Bij racespellen heb ik liever 60FPS, spellen die op 30 lopen ogen allemaal traag. Spel als moto gp 2 kan volgens climax ook niet lekker op 30FPS qua snelheidsgevoel. En moto gp2 heeft daardoor wel megavette gameplay doordat het zo hard gaat. Zijn er altijd mensen die beweren dat dat niet uitmaakt de fps, maar de praktijk en climax beweert anders.

2. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rikkel heeft altijd gelijk.

Behalve als hij er naast zit.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Is wel logisch wanneer hij gelijk heeft, terwijl hij er niet naast zit,...:{

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk jij snapt het nou:)

Boss, het spijt me om te zeggen maar het is gewoon zo wat ik had gepost...O-)

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk als hij er naast zit, dan heeft Rikkel helemaaaal gelijk.

(Fysieke nabijheid zorgt daar nou eenmaal voor. Kijk, als hij er dan weer heeel ver naast zit, dan heeft hij weer geen gelijk, maar das logisch. Of maakt deze uitleg het weer iets te makkelijk?)

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Boeiend allemaal.
    Wat Mrx nu post gaat helemaal te ver :p, die vat ik niet meer.
    We zien vanzelf wel met de Launch welke spellen BC zijn, en welke niet :).
    Komt goed lijkt mij.
    En wat die J. Allard dan heeft geroepen maakt dan ook niet meer uit.

7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begaat Sony een grote fout door de PS3 te laat en te ingewikkeld te maken|:- Neem nou de Xbox360 een leuk en krachtig systeem waarmee elke ontwikkelaar aan de slag kan.Ik zie liever dat een ontwikkelaar 1 jaar extra bij neemt om de gameplay te verbeteren dan om uit te zoeken hoe ze de PS3 moeten gebruiken:eek: .Maarja ik ben zeker geen voorstander van de Xbox360 want ik heb ook heerlijk genoten van de PS2 en zal dat ook zeker doen op de Playstation 3

8. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    lol, geen voorstander van de xbox360 en dan toch een naam hebben met xbox360 erin, zelfs xbox360boy. Maar kunnen we aub ophouden met dat off-topic gezeur. Ikzelf neem gewoon de xbox360 omdat xbox live heerst en MS voor mij iets geloofwaardiger overkomt dan Sony. Beide systemen zullen hun pro's en contra's hebben en de games zullen het verschil maken.

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Laten we het er maar op houden dat er verwarring over was, aangezien meerdere bronnen tegenovergestelde dingen beweren.:)

Ja is misschien wel zo, maar bij elk nieuw platform heeft men tijd nodig om het maximum eruit te halen. Volgens een gerucht wat ik las schijnt het zo te zijn dat de launchgames voor de 360 maar 1 van de 6 threads in de 360 gebruiken. Dit omdat het voor de developers allemaal nog nieuw en dus wat lastiger is.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is ook weer grote onzin ... de meeste games gebruiken wel degelijk alle threads .. dus weer paniek voetbal en weer gebasseerd op beta's

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Betekend dat dan dat er niet superveel verbetering meer kan zijn t.o.v. de launchgames.. ik neem aan van niet? :+

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Een journalist van de BBC maakt angstwekkende uitspraken betreffende de mogelijke releasedate van Sony's next-gen console, de PlayStation 3. Zo zou de console pas in september 2007 het Europese daglicht zien, maar liefst 22 maanden na de Xbox 360.

Deze vertraging zou, volgens Amerikaanse verdelers en sommige ontwikkelaars, liggen aan verschillende kinderziektes waar de console aan zal lijden. Hoewel dit gerucht niet voor de eerste keer op het net verschijnt, heeft Sony nog niets laten weten over deze zaak.

als da waar is komt de ps3 wel heel laat dan kan evengoed een jaar later al een nieuwe xbox uitkomen bij manier van spreken zoals alles evolueert

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel zal meevallen, In de loop van 2006 in Japan, Tijdens kerst in Amerika en begin 2007 in Europa. (denk ik)

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    We zullen wel zien, de PSP konden ze ook al niet goed launchen en de PS3 is weer een stapje moeilijker lijkt me, veel meer nieuwe techniek etc.

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel waar ja. Ik hoop het gewoon voor de Sony-fans... :)

Ik koop zelf toch de 360, dus mij maakt het niet zoveel uit, maar ik weet wel dat ik het kut zou vinden als ik nog een anderhalf jaar moest wachten op een console. Tegen die tijd zou ik al richting m'n studentenjaren gaan, dan kan je d'r nog geen eens zoveel op spelen ook. :eek:

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    *lacht in zijn vuistje.

Ja zodra je studeert heb je echt geen sociaal leven meer. Alleen met je neus in de boeken...

17. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik veel! :+

18. JeePee

JeePee Guest

Om even terug te komen op die BC van de PS2:

Dus niet iets om je zorgen over te maken. Het zit wel goed met die BC. Zodra ze weten wat het is hebben ze het zo opgelost, zo niet, dan zijn er maar een paar spellen die niet helemaal soepel lopen. Geen big deal.

19. Ok JP, maar dit geeft toch aan dat ze bij SONY, nu nog met problemen kampen, en ze MS over deze kwestie een half jaar geleden al op de 'E3' de grond in stonden te boren. :{

En ookal had J. allard gezegd, Dat de '360' FULLY BC zou zijn, (voor de best verkochte spellen)
    Dan kan hij met dat 'FULLY BC' ook aan hebben willen geven, dat de spellen zowal in on- en offline mode speelbaar zijn.
    Wat dus nu achteraf bij de 'XBOX360' ook nogeens het geval blijkt te zijn.:D

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2005
  20. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Mjah, was maar een gerucht zoals ik al zei. En het boeit me eigenlijk ook weinig hoeveel threads er worden gebruikt. Het ziet er toch supervet uit.:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina