Groot waren de discussies toen Bill Gates een tijd terug een uitspraak deed over de HD-DVD speler in de Xbox 360. Deze zou niet standaard aanwezig zijn, maar later pas uit gaan komen.
Het gevolg zou kunnen zijn dat je daardoor de hele console zou moeten vervangen. Vandaag wordt echter bekend
dat je hier een keuze in moet maken die niets met games te maken heeft aangezien de drive puur bedoeld is voor films.
quote:
--------------------------------------------------------------------------
"If the Xbox 360 uses a next-generation DVD drive in the future, it will only be used for watching movies that run on next-generation DVDs. The format for games will remain as [standard] DVD. That's not going to change."
--------------------------------------------------------------------------
http://www.gamed.nl/view/10665
Ik vind het wel spijtig dat Microsoft nu pas zegt dat je de keuze moet maken ,ik had gehoopt dat je, je xbox 360 console kon inruilen,maar dat er dan iets aan vast hing ofzo, weet ik veel. Ik heb mijn 360 besteld,met voorschot,...dus nu kan ik niet meer terug, spijtig dat ik geen HD dvd drive in mijne 360 ga hebben(maarja, dat is logisch als je met de launch koopt, maar ik zou me toch een beetjs slecht voelen als microsoft 3 maanden later al met een HD drive in hun 360 komt, maar dat gaat wel niet het geval zijn, dat zal nog wel even duren...)
Klik om te vergroten...