Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    een next-gen hoeft niet online te zijn, maar voor mij is dat wel een heel belangrijk punt omdat ik het veel leuker vind om tegen menselijke tegenstanders te spelen.(en dan een goot beeld niet dat split-screen)

2. Dat weet ik nog zo net niet Fardo.

Het is voor MS een kleine moeite om Sony van de kaart te laten verdwijnen.
    Dan hebben de jappen natuurlijk nog maar weinig te kiezen..

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2005
  3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    zo makkelijk is dat niet voor ms....en er is altijd nintendo nog. en dan nog iets ik geloof wel dat het ms gaat lukken dit keer omdat ze veel meer games aan het produceren zijn die daar heel goed in de smaak vallen.

4. Makkelijker dan je denkt Voodoo

Microsoft heeft een heel leger aan bedrijven om zich heen die er ook wel grote belangen hebben in het 'verdwijnen' van Sony.
    Zodra MS deze groen licht geeft..... wordt Sony ineens door een heel stel piranjah's aangevallen... }:]

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet echt ... Japan is een vreemde wereld ... ik denk dat Sony en Nintendo daar wel de grootste blijven ... Japan is ook Patriogisch ... ze kopen liever hun eigen spullen .... MS wint de slag in Amerika ... dus het echte gevecht vind plaats in Europa ... daarom was de launch in 2006 in Europa voor MS zo belangrijk!

6. Als al hun faforiete japanse developers straks met topgames komen voor de '360' , nemen ze dat ene apparaatje van MS onder hun TV echtwel voor lief denk ik..

Ik begrijp precies wat je bedoelt Fardo, jappanners zijn de ultieme 'fanboys' om het zo maar even te zeggen.
    Maar als er iets beter om de hoek komt en Sony straks de grote verliezer is, zijn ze ook zo weer helemaal weg van iets anders :D

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2005
  7. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    azie is denk ik een verloren zaak! ze moeten zich echt focussen op europa en amerika! :p

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dus jij bent japanner?;)

nee jij praat er veel te makkelijk over. als ms goed zijn best doet hebben ze een kans van slagen daar. maar ik weet bijna zeker dat ze in azie niet zomaal de ps3 omver walsen.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Japanners zijn idd de ultieme Fanboys ... daarom gaat waarsschijnlijk de Revo het winnen van de PS3 ... de Revo zal iets minder populair zijn in de us en europa

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    @ Plasticman NL: jij bent hier wel bezig van, "over het laten verdwijnen van Sony door Microsoft"... Maar weet je wel wat je zegt? Allé nu, als Sony pakt nu verliest tegen Microsoft, of nee, pakt, volledig de grond in wordt geboord, superverliezen maakt, gaat falliet,... zou jij het dan cool vinden dat alleen Microsoft overblijft(laten we zeggen dat Nintendo ook de grond in wordt geboord door Microsoft), ik niet hoor! Ik vind het juist cool dat er gestreden wordt tegen elkaar, ik vind het juist mooi, dat men naar het beste van beste werk om elkaar de grond in te werken(terwijl dat mss niet lukt), ik wil aparte dingen van de 3 grote... Exclusieve games maakt het ook heel mooi vind,... Dus laat ze allemaal maar bestaan(winst maken) zou ik zeggen...:)

11. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk, 3 consoles.. Waarom ook niet? ze kosten toch geen klote?! Geld genoeg.. Vooral aangezien ze allemaal minimaal rond de 400 euro zullen kosten met waarschijnlijk niet eens 1 spel erbij.
    Lekkere stelling hoor, juist leuk als er meerdere consoles zijn! Ik wil 1 medium! 1 console! Ik wil ook niet dat dalijk sommige spellen alleen op Blu-ray of op HD-DVD zijn..

1 standaard is het beste.. Of het nu Sony of Microsoft of Nintendo is. De concurrentie mag dan onder de developers van de software plaatsvinden..

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ehm ik heb liever wat te kiezen ... toen sony een monopoly had was ikniet erg blij ... en de mensen waar op ms en sony zijn pijlen richt zijn de 20-30 met veel geld op zak

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sluit ik me helemaal bij aan!
    Mensen moeten een keuze maken (is niet erg) of als ze geld over hebben kopen ze twee of drie consoles.
    Ik ben pas echt gaan gamen toen de Xbox uitkwam.... Daarvoor wel eens bij een vriend ofzo. Nu kies ik voor de 360 omdat a) de games mij het meest aanspreken en heel belangrijk voor mij B) Xbox Live_O_

Als er meer verschillende partijen strijden om de consument worden wij (de consumenten) er alleen maar beter van.
    Hopelijk blijven alle drie de bedrijven gewoon winst maken dat we de komende jaren nog kunnen genieten van de strijd en de games!

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad!!!:)

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben alleen wel pró Xbox;)

Sssst, tegen niemand zeggen hoor:)

16. JeePee

JeePee Guest

Door de concurentie hoeven wij ook minder geld uit te geven, want de Xbox was heus wel duurder geweest wanneer er geen PS3 kwam. Mooi voorbeeld zijn de supermarkten :+

17. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die geïnteresseerd is in de 'echte', next-gen console oorlog is en wat zich allemaal achter de schermen afspeelt, is hier een heel interessant artikel te vinden... zeker een aanrader!! _O_

KLIK!!

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Phoehee, een hele kluif om te lezen maar inderdaad, echt interessant. Peter Moore heeft echt iets goed te maken, wel cool dat hij een job bij EA liet schieten om Sony op het hardware vlak terug te pakken_O_

We are in for a 360 ride of a life time:9

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    'Xpod anyone?'

_O_

20. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 4 november 2005 | Bij de PlayStation 3 zal Sony gebruik maken van een open architectuur. Dit houd in dat ontwikkelaars of uitgevers er zelf voor moeten zorgen dat de consument online kan. Sony zal naar verwachting wel de randapparatuur leveren die nodig is voor het online spelen.

Phil Harrison, woordvoerder van Sony, gaf aan dat ondanks dat hij de online service van Microsoft geslaagd vond Sony niet met een dergelijke online service wil komen. Harrison zegt dat het netwerk in grote lijnen vergelijkbaar zal zijn met het online netwerk van de PlayStation 2.

Bron officieel playstation magizine

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina