1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    oud nieuws ... staat ook een paar pagina's terug ;)

2. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha nu kan sony wel helemaal gaan inpakken!!! :+

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Jappies zijn vreemd :D

4. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft leert uit z'n fouten, Sony dat is een ander verhaal.

5. JeePee

JeePee Guest

Vind dit niet eens zo'n schokkend bericht.
    De online services is in mijn ogen altijd goed geweest. De meeste xboxers denken dat je erg veel lag hebt en nooit updates krijgt ofzo, maar dat is helemaal niet waar. Zolang je maar niet aan het downloaden bent loopt de online services gewoon soepel, en is er haast geen sprake van lag. Ook hebben de nieuwste spellen online updates. Helaas zijn ze wel 3mb (van de 8mb ruimte) maar met de PS3 zal er wel meer opslag mogelijkheid zijn. Hierbij komt ook nog eens kijken, dat het PS-netwerk gratis is, iets wat voor mij echt een voordeel is. Het enige minpunt van het PS-netwerk, is de Central Station Disc. Die loopt zo sloom, dat wanneer je te snel achter elkaar drukt, je hem opnieuw kan opstarten, omdat hij dan vastgelopen is. Maar eenmaal aangemeld is het gewoon een goede online service, eentje waar ik erg tevreden over ben :)

6. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij alleens op LIVE gespeeld? Dan moet je weten dat het PS netwerk echt niet tegen LIVE opkan en al zeker niet tegen LIVE GOLD. Dit is een echte grootte fout van SONY.

7. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Maar vergeleken met xbox live is het toch wel de mindere, zo moet je bij de PS bijvoorbeeld allerlij dingen invullen voor je registratie en heeft het minder services dan xbox live heeft. En die €60 per jaar, tsja, het mag van mij ook wel wat minder maar als je ziet hoeveel fun ik er dit jaar uit heb gehaald is het eigenlijk geen geld.

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Daar ben ik het idd met je eens.
    Tuurlijk is 60 euro wel wat geld, maar ik vind ook, voor wat je ervoor terug krijgt is het eigenlijk geen geld.

Nu helemaal met Xbox live straks op de Xbox 360. Prachtige functies krijg je, waardoor je nog meer voldoening krijgt bij het spelen op Live.
    De prijs blijft gelukkig gelijk, dus dat vind ik wel zo netjes.

Oftewel, ik heb nog altijd meer vertrouwen in Xbox live dan Playstation Network.

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg Ps3 grotere Memorycards?

9mb zekker :D

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ?:confused: Ps3 krijgt een harde schijf(standaard is nog niet zeker), en tevens natuurlijk ook memorycards ja, die je moet kopen...

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wordt met de ps3 het netwerk van ps ook wel 10x beter! Dan is het misschien nog steeds wat minder als Live, maar nog steeds heel erg goed. En met de ps3 is het dan waarschijnlijk ook nog gratis...
    Dus eerst even afwachten lijkt me!

12. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Ps3 zal waarschijnlijk (net als de PSP) met memorysticks gaan werken en die zijn er van 512mb tot 1 GB ..

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Over Sony Online.

Ik snap het opzich wel. Online gamen is ook niet alles en op de PC moeten ontwikkelaars en/ of publishers ook voor een eigen service zorgen. Wat is het probleem?

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Speel zelf ook wel eens op de PS2 online, maar Live is echt wel vele malen beter. Nu zal Sony met de PS3 dit uiteraard wel verbeteren maar dan nog heeft Microsoft toch wel een grote voorsprong wat online gebeuren betreft.

15. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Vergeten we niet dat Online gamen nog lang niet is wat het moet zijn als het op het aantalk gebruikers aankomt op de Consoles?! Ik snap Sony wel. Laat Microsoft ervoor zorgend at door de jaren heen Online gamen op een console een standaard iets wordt en daar proviteren ze dan weer van in de toekomst door bijvoorbeeld met de komst van een volgende console het zelf ook groots aan te pakken. Dat bespaard je een hoop tijd en geld als bedrijf. Bedenk ook dat lang niet alle gamers Online gamen belangrijk vinden. Waarom zou Sony miljoenen investeren in iets waar door hun concurent Microsoft nog geen cent aan verdient is? Sony komt met zoiets als de tijd rijp is en dat is het nog lang niet!

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Voor mij persoonlijk is het toch wel 1 van de dingen waarnaar ik kijk bij de nieuwe consoles. En online gamen nog niet belangrijk ? Kijk eens naar World of Warcraft bv. Ontzettend veel gebruikers dacht ik zo. En Sony wilde met de PS2 wel degelijk online gamen op de kaart zetten, dit hebben ze altijd gezegd voordat de PS2 er kwam. Alleen vind ik dat Sony dit niet heeft waar gemaakt en het online gebeuren uiteindelijk naar de achtergrond heeft verschoven. Maar denk dat de gamers er al een hele tijd klaar voor zijn. Speelde zelf PSO al op de dreamcast en voor mij was dit een super ervaring die smaakte naar veel meer.

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap jou ook wel, maar sommige gamers willen toch ook echt online gamen en gaan dus voor de xbox360. Omdat daar de online functie beter is... Op deze manier verliest sony natuurlijk ook weer klanten!

18. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    De meesten denken dat Sony achterlijk is maar onderschat ze niet , Marketing is een van de sterkste punten van hun en dat zal nu niet veel anders zijn .

PS3 zal heus wel een goede online service hebben alleen kun je het niet vergelijken met xbox Live!

19. Achterlijk niet, bijna bankroet wel..

En voor goede marketing heb je nou eenmaal veel geld nodig..

20. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Bankroet? een bedrijf als Sony? lijkt me erg sterk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina