Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Fardo, dat plaatje is wel superfake.
    Ik heb precies dezelfde gezien, maar daarin leek de PS3 net een handheld. Die zegt dus helemaal niks.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een handheld, sure. :{
    Ik weet niet wat jij onder een handheld verstaat?
    Zoals je btw ziet, de PS3 is nou ook niet bepaald klein.

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Groot is lekker, staat zo dominant in je kamer _O_

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm dit plaatje is beter

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PS3 en 360 zijn dus gewoon even groot.
    Misschien ligt het aan mij, maar het verschil tussen de 360 en de xbox lijkt op deze afbeelding groter dan op de afbeeldingen bovenaan de pagina.

6. JeePee

JeePee Guest

Ja, is het ook. Al die plaatjes kunnen/zijn fake.
    Op dat plaatje met die rode lijn is de X360 veel te klein in vergelijking met de Xbox, dus je weet niet hoe dat met de andere consoles zit. Die plaatjes zijn zo makkelijk te editten.

Dat plaatje met die Jappaner: Weet je wel hoe klein hun zijn 8)
    Als je zit dat de disclade van de PS3, precies 50% van de lengte ineemt, is het dus 2 schijfjes naast elkaar + een beetje. Dan heb je ongeveer de lengte.

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hier is de ps3 weer veel groter....het enige plaatje wat ik geloof is de bovenste omdat je daar ziet dat ze echt naast elkaar staan de rest kan geshopt zijn of op z'n manier gefotografeert dat het anders lijkt.

8. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker belangrijk welke console het grootste / kleinste is |:-

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mij boeit het ook niet echt, maar deze thread is er wel voor om onder andere over dit soort zaken te praten. Dus als het je zo weinig boeit, klik dan ff op een andere draad.

Ook dat kan me niet echt boeien. Als iemand echt heel gelukkig wordt van dat soort sensoren moeten ze dat er vooral instoppen 8)

Nee hoor. Ik ben het met Arjan eens. ;)

Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    voor de 20e keer:eek: ik had er na 5 keer al genoeg van:p

Ontopic: maak niet uit wat er gebeurt, ik ga zoiezo voor de XBOX360, alleen al voor Halo³ en The Elders Scroll 4: Oblivion:)

11. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0

:{

speel jij wel eens socom???
    als jij daar geen lag heb geloof ik je niet.
    en wat die updates betreft, 1x in de bijna 1.5 jaar dacht ik, is ook niet echt super.
    (heb het nu over socom 2)

ik heb pas de nieuwe tony hawk gekocht en zie nu al mannetjes die teleporteren en die skaten zonder plankje.
    en dat ligt niet aan mn internet want een vriend van me heeft precies het zelfde.

en het mag ook wel gratis zijn met zo'n netwerk, want het is eigenlijk 3x nix

12. JeePee

JeePee Guest

Socom is één van mijn meest online gespeelde PS2 games. Hierbij heb ik het over deel 1. Ik heb echt bijna geen lag. Soms alleen op het begin wanneer je met z'n 8en loopt, maar dat is maar één storing, en daarna gaat alles vlekkeloos. Killzone is vrijwel lagloos. En bij Killzone duurt het ook geen 1.5 jaar voordat je een nieuwe update krijgt: Ik heb die game 2 maanden ofzo, en heb al 2 updates gehad. Al mijn online games lopen vlekkeloos, en ik krijg ook nooit te horen dat ik lag. Komt ook mede omdat ik een T3 verbinding heb, en ik nooit downloads heb aanstaan wanneer ik online game. En als ik een keer lag heb, dan is dat vaak maar één speler. Gewoon kicken en je kan weer zonder problemen spelen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    1. Leuke community waar mensen gekicked worden ...
    2. vooral de namen in het spel van gamers zijn zo herkenbaar met het ps2 netwerk ...
    3. dan heb ik het nog niet over de friendlist ...
    4. de gratis en premium content die je kan downloaden ...
    5. tevens is het me nog nooit gelukt om iemand via Killzone een invite te sturen dat ik Socom wil spelen...
    6. sterker nog ik kan mijn vrienden niet eens on-line zien ..
    7. ook niet op de website van Sony :{
    8. Daarnaast moet je ook nog een netwerk dongle kopen om uberhaupt on-line te kunnen spelen
    9. Tevens zijn er niet zoveel games speelbaar on-line

maar ik ben het met je eens gratis heeft ook zijn voordelen... als je geen 5 euro in de maand kan missen

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Killzone is al een jaar uit en dan pas 2 updates? Volgens mij heeft halo 2, de rivaal van killzone, en ook die strijd dik gewonnen, al 7/8 updates gehad. En je gaat toch niet werkelijk waar proberen te verdedigen dat xboxlive en ps-online hetzelfde zijn?:+

15. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, socom 1 was meestal wel lagloos, maar probeer socom 2 eens, je geweer schiet niet eens normaal meer.

en killzone, tja ik speelde hem toen hij net uitwas en er was een beetje lag en geen updates maar ik weet niet hoe het nu zit:p .

maarja mijn ervaring met ps2 online is erg laggy, maar heb er wel veel lol op gehad moet ik zegge.

16. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0

17. JeePee

JeePee Guest

1. Bij Xbox worden ook mensen gekickt hoor. Als iemand irritant doet gooi jij hem toch ook uit je room?
    2. Iedereen heeft bij de games die ontwikkeld zijn door Sony dezelfde gamertag. Bij games die bijvoorbeeld door gamespy gerunt worden mag je voor iedere game een aparte naam verzinnen.
    3. Iedere game heeft een aparte friendlist, en op Central Station zit de 'main' friendlist.
    4. Heb je gelijk in.
    5. Heb je gelijk in, bij Killzone althans. Er zijn andere games waarbij het wel mogelijk is om onderling berichten te versturen.
    6. Koop een bril :+ Dit is wel mogelijk om te zien. Zowel in je friendslist als in de 'Player List'
    7. Heb je gelijk in.
    8. Wat is een dongle? Je bedoelt de adapter? Je moet een Xbox live pakket toch ook in de winkel kopen. En zo'n adapter is binnen 30 minuten klaar voor gebruik.
    9. Er zijn genoeg games online speelbaar. Van de games die ik gekocht heb sinds ik een netwerk-adapter heb was er maar één niet online, maar die was wel te spelen via Xlink-Kai (GT4)

Verkeerd gelezen, IK heb Killzone pas 2 maanden, en 2 updates gehad. Ik heb hem pas gekocht. Ik weet niet hoeveel updates Killzone in totaal gehad heeft.

Wanneer ze maar één melding krijgen zullen ze een speler niet bannen. Wanneer het er meer zijn gaan ze de speler volgen en desnoods bannen ze hem. Ze zullen echt wel wat gedaan hebben, anders krijg je geen ban. Zowel: Bel je met Sony of iets dergelijks, want bannen om niks kan natuurlijk niet, maar dat gebeurt ook niet zomaar.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    1. Nee hoor in matchmaking niet, alleen ik custom games (maar die zijn saai)

Goh herkenbaar en dan moet je nog eens een pc naast je ps2 hebben staan (lekker handig) mijn consoles staan in de woonkamer

Jeb handig, maar geen cross invites en steeds andere namen.. wat je leuk vind... wie ben jij ... O je bent in de andere game Kill3r en hier het Socom Freak

1. Sony heeft iets van 20 games on-line ... ms veel meer ... en het blijft herkenbaar...
    2. Bij de Xbox 360 word het nog intressanter ... Gamercards, Video Chats, Reputatie, als je tegen een zak hebt gespeeld in Spel A dan kom je deze niet meer tegen in spel B.
    3. Er zijn heel veel updates (de meeste gratis) dus ook gratis Levels, zodat het spelen intressant blijft..
    4.Tevens komen er fixjes voor cheaters (deze kom je wel tegen op gratis servers als bijv x-link.
    5. Je kan op de website van ms stats vergelijken.
    6. Je kan zien wat iemand aan het doen is.
    7. Je kan demo's downloaden en straks ook muziek en TV.
    8. Je hebt Gotham Racing TV ...
    9. je hebt straks een spectator mode bij de populaire games ...
    10. Er komen tevens toernooien georganisseerd van uit Microsoft ...
    11. Persoonlijk vind ik deze service beter dan die van Sony, maar ja je betaald er wel 5 euro per maand voor ..
    12. ik drink wel 1 pint Guinness minder per maand :+

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dankzei die 12 heb je me overtuigt:12. ik drink wel 1 pint Guinness minder per maand

Mooi uitgewerkte argument prachtig:D:);)

PS: is de sony online mode wel gratis?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja die is gratis, maar dan krijg je ook geen on-line service ... het is wat je er voorover hebt. Xbox Live Silver is ook gratis :) ... je hebt dan ook een friendlist, kan downloaden ... alleen niet on-line spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina