1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat waren vroeger :+ de zwarte en de witte knop
     
  2. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de controller goed wilt bekijken ga dan naar Xbox360.com daar kun je het zien ma kvertel het alvast :9 ja er zitten 2 schouderknoppen op de controller een extra L en een extra R dus

    ma het zijn dus gewoon schouderKNOPPEN en geen extra triggers. de twee triggers zitten er gelukkig nog wel en nu de zwarte en witte knop zijn ingeleverd voor de twee schouderknoppen is het een super controller! *)
    _O_ Xbox 360 _O_
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Tot nu toe speken de games op de Xbox360 mij ook meer aan, echter worden de echte top games op meerdere platformen uitgebracht. Zowel de PS3, als de Xbox 360 blijken hun voor en tegen te hebben. De Xbox 360 is makkelijker te programmeren dan de PS3, die op zijn beurt weer net iets krachtiger is. Toch vind ik dat Sony een aardige inhaalslag heeft gemaakt, hierdoor ben ik er nog niet helemaal uit wat mijn vogende console gaat worden.
     
  4. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin dat de xbox 1 juist wel al een stuk vooruit op de PS 2 liep want een ingebouwde harddisk en 4 controllerpoorten tog al lkkr!! en die xbox 360 is egt het ultieme apparaat!! Daar kan de PS 3 zeker nie tegen op denk ik want wat wil je nog meer!?
     
  5. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je aan de ene kant wel gelijk in maar toppers zoals:
    PGR 3
    Ninja Gaiden 2
    Halo 3
    Fable 2
    komen volgens mij niet op de PS3 uit en de PS3 heeft niet egt zo'n toppers die niet op de Xbox 360 uitkomen ofwel? Ja Killzone 2 maar dan heb ik liever Halo 3 }:]
     
  6. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar killzone 2 want halo 2 vond ik echt maar een bagger spel, ik moest mezelf forceren om het uit te spelen.

    ennuh, PS3 heeft wel topspellen hoor en ze lijken met enkele nieuwe pareltjes af te komen.

    Motorstorm (fantastisch)
    Killzone 2
    Killing Day
    Heavenly Sword
    Fifth Phantom Saga
    Eyedentify
    NioH
    I-8
    Warhawk
    Devil May Cry 4
    Final Fantasy XII
    Tekken 6
    Vision Gran Turismo
    Formula 1
    Gundam World

    Video's van al deze PS3 games te bekijken op onderstaand url :)

    http://www.gamespot.com/e3/e3movies.html

    Ik was al aan het sparen voor een xbox 360 maar door wat ik vandaag zag zal m'n geld toch naar sony gaan :p

    ps: valt het ook iemand op dat de xbox 360 spellen weer van die kut blur gebruiken om de minder mooie gfx te verdoezelen?

    OW en die rotstreek van die MTV XBOX Event ga ik niet snel vergeten.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal wel aan mij liggen maar 't lijkt wel net of iedereen massaal overstapt naar de PS3. Werkt een mogelijke tactiek toch nog.Want wees redelijk: het kan toch niet mogelijk zijn dat de PS3 zoveel beter is.. anders kraak je meteen de xbox 360 af met z'n allen terwijl je nog niets zelf hebt gezien of gespeeld. Belachelijk.. k zeg nou niet meteen dat iedereen zo doet, maar 't LIJKT wel alsof dit halve xbw forum strax verkast.
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten wel twee schouderknoppen ja, maar extra zijn ze niet. Ze komen namelijk in plaats van de zwarte en witte knop die je nu rechts naast je rechterthumbstick hebt zitten.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sony doet het slim met die beelden die ze laten zien. Gewoon pure hype (en terecht). Nu is iedereen helemaal onder de indruk van de PS3 want dat is momenteel het nieuwst, en het lijkt erop dat de specs wat beter zijn dan die van de 360. Maar als van beide consoles eenmaal genoeg ingame beelden zijn, dan zal er pas normaal geoordeelt kunnen worden... Door mij in elk geval wel ;)

    Wat je nu ziet is voornamelijk voorbarig gedrag. Ikzelf ga sowieso voor de 360 vanwege het spelaanbod. En zoals het er nu naar uitziet wil ik ook een PS3 hebben. Maar overstappen met in je achterhoofd de weinige (INGAME) informatie vind ik persoonlijk dikke BS.

    Nintendo laat ik er maar even buiten :+
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik haal denk ik gewoon die 360. En waarom????

    LIVE!!!!!! Ik bedoel live is gewoon de shit daar kan die focking sony echt niet tegen op!!!

    En zo heel veel krachtiger zal die ps3 niet zijn hoor.
     
  11. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zegge dat hij 2X zo krachtig is, dus dat is best wel wat krachtiger. Maar ik ga denk ik toch voor de Xbox360 omdat ik er mijn xbox spellen op kan spelen, hij zal denk ik een stuk goedkoper worden en Live.
     
  12. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt die Sony een veel te dure console en maken ze er alleen maar verlies op (net zoals bij Microsoft nu) Ik vind dat Microsoft tot nu toe de juiste dingen heeft gekozen, en zo wordt het niet te duur...
     
  13. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk al bekend hoe duur de PS3 gaat worden?
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Lees op IGN eens de echte specs van de twee consoles, vergelijk ze eens! Ineens blijken de PS3 specs iets minder goed te zijn dan voorspeld. maar minstens gelijkwaardig aan de 360 (of beter dan?). Kan een uberkenner (van specs) dit wat nader verklaren? Oh wacht een, op IGN staat al ene vergelijk.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2005
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Michel NL

    Michel NL Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar welk console is nu beter? ik heb geen verstand van wat er allemaal in zon spelcomputer zit.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De Cellchip lijkt krachtiger, vanwege die 9 processing units, hoewel die maar één kern heeft en de Xbox 360 drie... ;)

    Alleen echte techniekfanaten begrijpen dat ben ik bang ;) Je stata niet alleen!
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd ik begrijp ook echt weinig van al die specs en proccesors enzo.

    Maar is er al enig idee wat dat ding moet gaan kosten??? Ik las ergens iets van 300 euro!!! Dat lijkt me best cheap!!!

    wel vet dat die ps3 7 controllers heeft!!! En ook nog bluetooth ook!!!!
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had al van te voren besloten dat ik voor Xbox360 zou gaan en niet voor de volgende PS. Maar toen ik vanochtend die filmpjes zag (Killzonde), was toch ff slikken... Zo onder de indruk ben ik van de nieuwe Xbox games niet geweest. En natuurlijk heb ik ook gelezen over de twijfelachtige echtheid van dat filmpje, maar ja, wie zegt dat de xbox filmpjes wel allemaal echt uit de nieuwe Xbox komen?
    Xbox stond met 1-0 voor, maar PS kwam vandaag op gelijke hoogte. Nu maar afwachten wie nu gaat scoren...
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje IS nep, toch onmogelijk zo een beetje goed te spelen, je ziet niet waar je schiet en wordt kostmisselijk 8) (ik weet dat ik het al 5 keer gezegd heb maar het blijft nodig :{ )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina