1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    jea dat zal vast! we verw8ten dat hier ook een beetje, aangezien dit een xboxworld forum is haha neej O-) iedereen heeft een eigen meningsuiting.

ps3 is heel krachtig
    maar wat heb je aan een bodybuilder als ie alleen een zacht kussen moet optillen. de xbox 360 is dan ong de stoere james dean bijv en die kan ook die zachte kussen tillen. so why all the strengt if you allready have a cool guy that can lift the pillow with the same eas.

catch my drift. :p _0/ }:] 8)

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Das natuurlijk onzin. De PS3 heeft meer kracht, dat houd dus in dat ie meer aankan, dat houd in dat de games mooier en grafisch gecompliceerder worden.

3. BurningMetal

BurningMetal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat "meer kracht", kun je dat onderbouwen met andere gegevens dan die FPU chart die sony liet zien?
    Dat verschil was er met xbox <--> ps2 namelijk ook al.

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga denk ik ook overstappen naar een ps deze keer....ps1 was vet ps2 was gaar maar ik ga denk wel voor de ps3.....xbox360 haal ik later nog wel eens

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een beetje nutteloze discussie dit

we hebben cijfertjes ja, en filmpjes die waarschijnlijk niet ingame zijn.
    ik vind dat je pas kunt oordelen over een console totdat er wat meer games zijn aangekondigd en tot duidelijk is wat je nou echt met het ding kunt, want cijfertjes zijn 1 ding, maar praktijk is een 2e.

en ik vind niet dat je een console voor 1 game moet kopen, ik hoor overal killzone, maar de xbox 360 krijgt vast vergelijkbare games.
    niet te vergeten dat de xbox 360 eindelijk final fantasy krijgt. + the elder scrolls oblivion, fable 2, halo 3, pgr 3 om er maar ene paar te noemen, deze games zijn voor mij erg intressant.

en de ps3 produceerd dan wel iets mooiere graphics, maar daar staan wel hele lange laadtijden tegenover (oa door blu-ray). en het verschil tussen hele mooie graphics en supermooie graphics vind ik persoonlijk niet zo belangrijk.

dit is mijn mening (van een xbox fan) maar toch vind ik dat er wel een paar goede argumenten bijzitten.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Veel mensen kochten een xbox alleen voor Halo, en veel mensen kopen nu een xbox 360 omdat Halo3 erop komt. Moeten die mensen toch zelf weten. Soms kan een bepaald spel dat zo goed is ervoor zorgen dat de mensen daardoor over de streep worden getrokken en het ding kopen. En de PS3 heeft veel meer te bieden dan alleen maar Killzone, zelfde geld trouwens voor xbox. Je koopt natuurlijk nooit een systeem voor alleen 1 spel. Het is gewoon iets dat je net effe over de streep trekt.

8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox is nu populair, omdat het gewoon de beste hardware heeft. Bij de launch van de PS3 zal de X360 de graphic's goed kunnen bijhouden. Echter in 2008 zullen we allemaal zien dat de PS3 superieur is aan de X360.

Dus wat gaat microsoft doen? Een nieuwe console. Ze hebben vele beloften gemaakt voor Fable 3 Halo 4 die eigenlijk nog op de X360 zouden verschijnen. Uiteindelijk worden ze lekker gehyped voor de Xbox 3. De Playstation zal echter langer meegaan zeker tot 2012.

Perfect Dark Zero & Kameo Anyone?

Het is wel goed dat er snel nieuwe consoles komen, want dan gaan de graphic's ook sneller omhoog. Het is alleen jammer, als je een kort-levende console koopt en ook nog eens geen topspellen krijgt die ze wel hadden belooft.

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    2012??? TUURLIJK. FAnboy *kuch*

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    2012 lijkt me idd ook iets te optimistisch :D

11. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn post op blz 9 leest dan weet e dat ik nog noit een Playstation heb gehad. Ik dacht dat de PS2 van 2000 - 2006 was. Dat is dus dik 2 jaar meer.

Tja ik snap het niet als je een half jaar geleden een poll zou houden, "wie wil dat de X360 er al eind 2005 is?". De meeste hadden gestemd dat ie veel te vroeg kwam.

Rikkel wordt je betaald door MS om alle negatieve berichten de grond in te stampen? Of ben je een zelf een Fanboy? Gezondheid trouwens. _0/

12. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe gaat elke PS-console 6 jaar mee (net als Nintendo's consoles, behalve de cube dan). Er rekening mee houdend dat ie pas in 2006 uitkomt is 2012 een realistische datum, me dunkt.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    sorry, verkeerde thread.

14. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    agh als ik naar de line up kijk zou ik wel voor de xbox360 gaan.

ik hou er over op.

ps3 mooi en krachtig waarschijnlijk duur ( geen info verder)
    xbox360 ook cker krachtig genoeg prijs gaat nog en software is uitstekend + line up

jaloers op ps3 vanwege mooie filmpie van killzone en dat motocross gebuere

maaaaarrrr
    de screens van de finalfantasy van xbox360 stond gelijk aan de beelden van ps3

hmmmm we moeten meer vergelijkingsmateriaal hebben
    ik adviseer iedereen een PU te kopen binnekort, daar heeft 1 verslaggever als eerste nederlander de xbox360 getest.. en hij was opgewonden

15. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    xboxmagazine zei ook al dat ze de eerst waren :D

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ja en het lolligste is dat hij vandaag het eerst in de veronica staat :D

17. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop of de games die we nu voor de Xbox 360 te zien krijgen nog op alfa kits draaien en naar verluit maar 20% - 40% van de uiteindelijke kracht van de Xbox 360 kunnen demonstreren:

bronnen:
    http://news.teamxbox.com/xbox/8296/Xbox-360-More-Power/
    http://xbox360.ign.com/articles/615/615667p1.html

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja stond op de vorige pagina als het goed is ;) Maar dat is wel goed nieuws btw

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Sony is wel een expert in het verdraaien van SPECS. De PS1 kon op papier net zovele polygonen pushen als een Sega Model 3 board, hetgeen destijds de absoplute top was. Sony was ook met zijn PS2 SPECS niet helemaal eerlijk. Maar goed, neemt niet weg dat de PS2 de krachtigste vand e twee is.

Daar gaat het Xboxfanboy credo van krachtigste hardware......

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    jep het tweede devlop systeem zal bij de publishers rond juli er zijn.
    moet zegge als dit 25% kracht is zeg ik al wouw!.
    alleen wat doen we moeilijk beelden van gears of war en unreal bij beide platformen zien er gelijk en prachtig hetzelfde deruit. ik zie weinig verschil

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina