Toen de problemen ontsonden heeft ms gelijk actie ondernomen en de veoding vervangen .. ze hebben zelfs een nieuwe console gegeven
Niiet op die toon ... dat is namelijk respectloos
De vliegtuigen zetten ze in, omdat de boten niet op tijd komen
Ik ben systeembheerder en ik heb elk O/S wel eens onder handen gehad.. De reden dat de Mac weinig problemen heeft is, omdat er bijna geen software voor is ... dat bijna niemand een mac heeft ... en daarom relatief weinig problemen heeft. Maar ik kan wel een MAC laten crashen
Niet mijn woorden om draaien .. ik wil een bron van jouw bewering. De xbox word in Europa en Amerika goed verkocht (ook al zijn ze pas later gestart dan de Playstation. De PS2 blijft de best verkochte console van de oude generatie, maar ik denk dat ze terrein gaan verliezen met de volgende generatie. De xbxo 360 is een begrip.
Tjonge Jongen ... heb je niet geleerd om bronnen aan te geven? Of blijf je met modder gooien?
Ze zijn teleurgesteld dat ze er te laat mee waren. Maar ze zijn niet telergesteld in de Xbox 360 ... en zoals een ieder al zegt .. Ze waren gewaarschuwd
Klopt, maar dat klopt ook voor elk andere console en ja zelf ook voor een MAC _0/
Ik heb trowuens nog nooit gezegd dat de Xbox 360 een wonder machine is .. het blijft een leuke entertainment machine
Klik om te vergroten...