Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Toen de problemen ontsonden heeft ms gelijk actie ondernomen en de veoding vervangen .. ze hebben zelfs een nieuwe console gegeven

Niiet op die toon ... dat is namelijk respectloos

De vliegtuigen zetten ze in, omdat de boten niet op tijd komen

Ik ben systeembheerder en ik heb elk O/S wel eens onder handen gehad.. De reden dat de Mac weinig problemen heeft is, omdat er bijna geen software voor is ... dat bijna niemand een mac heeft ... en daarom relatief weinig problemen heeft. Maar ik kan wel een MAC laten crashen ;)

Niet mijn woorden om draaien .. ik wil een bron van jouw bewering. De xbox word in Europa en Amerika goed verkocht (ook al zijn ze pas later gestart dan de Playstation. De PS2 blijft de best verkochte console van de oude generatie, maar ik denk dat ze terrein gaan verliezen met de volgende generatie. De xbxo 360 is een begrip.

Tjonge Jongen ... heb je niet geleerd om bronnen aan te geven? Of blijf je met modder gooien?

Ze zijn teleurgesteld dat ze er te laat mee waren. Maar ze zijn niet telergesteld in de Xbox 360 ... en zoals een ieder al zegt .. Ze waren gewaarschuwd

Klopt, maar dat klopt ook voor elk andere console en ja zelf ook voor een MAC _0/

Ik heb trowuens nog nooit gezegd dat de Xbox 360 een wonder machine is .. het blijft een leuke entertainment machine :)

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken? Je stelt je echt verschrikkelijk aan. Ik geloof niet dat MS express probeert zo weinig mogelijk Xbox-en te leveren, dus je hele relaas is echt zo overdone gewoon...... Jij hebt gewoon dit jaar nog een Xbox360 als je er eentje wilt hebben. Preorder of niet....

4. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo, wie denk je wel dat je bent. Een beetje onze wondermachine uitschelden voor "zomaar een spelcomputer"

5. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we nu ophouden??? O-) O-)

PEACE MAN!!! Kunnen we lief zijn of niet?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben het helemaal met je eens Ducky O-) ... Heb je nu ook een xbox 360 gereserveerd? Ik ben de draad een beetje kwijt :eek:

en de xbox 360 blijft een "entertainment" console

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    @Ducky888,

Ik zie dat je nieuw bent, lees anders even het regelement door. Dan weet je een beetje hoe het werkt hier. Jouw posts vallen allemaal onder spammen/offtopic. Een keertje is niet meteen een ramp, maar dit is niet de bedoeling. En NEE, ik ben nu niet boos, ik ben ook geen mod. Ik geef je alleen een advies voordat iedereen zich gaat irriteren enzo.....

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    De Spanning wordt iedereen gewoon een beetje teveel :p.
    Nog 23 dagen mensen, kop op.

We zien het straks allemaal wel op 2 December. Niet echt boeiend om nu te gaan speculeren, er komen straks vanzelf wel harde cijfers, welke het meest verkocht is enz.

9. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok. Dan ga ik bij jou in de les voor goede posts goed?? Zal ik lang moeten zoeken!!_0/ _0/

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, op 2 december zullen we het weten. Er is niets mis met een beetje discussieren maar laten we het bovenal met respect doen. Speculeren mag best.

11. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, vriend! Yep heb een pre-order kit.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    8)

Bezig bijtje... Kijk anders even je posts na en oordeel zelf..... Want je hebt het echt nergens over. Je grap was ontzettend goed hoor, echt super....

Jij gaat leren posten bij mij en ik ga leren van jou hoe je grappen moet maken..... En dan ga jij posten in het topic waar je de hele dag onzin kunt uitkramen en grappen maken en dan ga ik weer verder posten in topics waar ik een discussie wil voeren of informatie wil delen/zien. Doen we dat. Gaan we nu weer netjes ontopic goed?

-Edit-

@Ducky

Te zien aan je post hieronder (16:29) denk ik dat je maar beter bij iemand in de les moet bij iemand met wat meer geduld of iemand die denkt dat de mogelijkheid bestaat dat je het idd zou kunnen. Want ik geef de hoop nu al op... Grappig zijn is niet voor mij weggelegd, dus hier scheiden onze wegen zich alweer. Het waren mooie minuten.

13. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij best. En bedankt dat je mijn gevoel voor humor inziet!

Kan vast een hoop van je leren!

14. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Cyrax

Ik vond er niet veel aan eerlijk gezegd....

Ben benieuwd naar je volgende zinnige post!! (misschien 2010??)

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Heeft iemand trouwens ook bij de Bart Smit gereserveerd? Ben ik wel benieuwd naar, ik hoop dan maar dat Fardo ditmaal eens ongelijk heeft en dat er meer dan 5 units zijn.

@Ducky,

Ik hoop echt dat je nooit doorkrijgt hoe je een thread moet starten, dat lijkt me echt een ramp.... Want je praat echt onzin, je zit gewoon te spammen en te zoeken naar een beef. Dat kun je krijgen hoor, maar dan niet in deze thread. Ik ben nu dan ook klaar met je en zal verder niet meer reageren op die onzin posts van je in deze thread. Heb je me nog wat te melden dat niet ontopic is, dan kun je me gerust een PM sturen....Dan krijg je gewoon netjes antwoord. Heb je me niets te zeggen, concentreer je dan gewoon weer op iets anders en niet op mij. Bij voorbaat dank.

16. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Cyrax

Man, maak je toch niet zo druk... Jonge jonge zeg, volgens mij is het niet je dag vandaag of ga je altijd zo respectloos met mensen om?

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Tuurlijk hebben ze gelijk actie ondernomen maar ja wat wil je, zit je te gamen staat ineens je haar in de fik.
    Andere keus hadden ze niet.
    Niet op die toon wat voor toon, ik bedoel gewoon schei uit zoals je schei uit zegt.
    Helemaal niet kwetsend of wat anders, niet te moeilijk denken hoor.
    Vliegtuigen zetten ze in omdat de boten te langzaam zijn ja zo ken ik er nog een paar.
    We zetten maar een staaljager in omdat gewone vliegtuigen te langzaam zijn.
    Jij als systeembeheerder moet toch weten dat de belangrijkste software voor beide platformen beschikbaar is.
    Ik werk bij een reclamebureau en daar hoef je echt niet met een pc aan te komen.
    Waarom is dat denk je, omdat er zo weinig software voor is.
    Nee omdat ze stabiel zijn en weinig crashen, beter gezegd de dag moet nog komen dat mijn dual g5 crasht.
    Dus dat argument gaat niet op.
    Ik draai je woorden helemaal niet om ik zeg gewoon dat de xbxox niet goed heeft verkocht.
    Waarom denk je dat ze nu al met een opvolger komen.
    Als de xbox zo geweldig verkocht hadden ze nog wel even gewacht met een nieuwe console.
    In ieder geval een maandje of twee zodat ze beter aan de zogenaamde vraag konden voldoen.
    De xbox 360 een begrip, laten we eerst eens wachten tot hij er is.
    De ds was ook vernieuwend en fris, nou daar heb ik tot nou toe ook weinig van teruggezien.
    Bronnen aangeven, ik heb jouw ook weinig bronnen zien vermelden, ja ik kan erover heen lezen hoor.
    Sommige waren er niet te laat mee, maar er waren gewoon te weinig preorder kits.
    Dus te weinig xboxen.
    Kijk je kan groot doen door te zeggen we komen werelwijd uit met de xbox.
    Maar als de helft van je klanten dan met lege handen staat.
    Dan doe je toch iets niet goed, kan je dan nog spreken van een wereldwijde release.
    Te weinig leveren en dan praten over een wereldwijde release.
    Het is inderdaad maar een spelcomputer.
    Maar sommige vinden het een godsgeschenk.

18. Control J

Control J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo, dan weet je vast wel geleerd dat je groot moet denken om een product als de Xbox 360 wereldwijd binnen een maand in de markt te zetten. Waar je het vandaag hebt dat de originele Xbox slecht verkocht is mij een raadsel. Als je nou beweerde dat Japan achterbleef, oké, maar Nederland (en Europa) doet het echt niet slecht.

Bovendien doet Microsoft het nog heel aardig met 75.000 consoles voor Nederland op de eerste dag. Bovendien komt er daarna met enige regelmaat een nieuwe voorraad binnen. Dus praat óf normaal óf zeg niets.

19. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand trouwens ook bij de Bart Smit gereserveerd? Ben ik wel benieuwd naar, ik hoop dan maar dat Fardo ditmaal eens ongelijk heeft en dat er meer dan 5 units zijn.

Ik heb hem niet bij Bart Smit gereserveerd, jij wel Cyrax? vriend!

20. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was een uitzonderlijk probleem (1 op de 10.000), maar jij doet net alsof iedereen iedereen gelijk in de fik zal komen te staan. MS had geen keuze en heeft keurig gereageert door elke Xbox bezitter een brief te sturen over een gratis vervangingskabel.

Ik geloof best dat je je daar niet van bewust bent, maar anderen zullen misschien het misschien een beetje denigrerend vinden.

Fardo komt tenminste met argumenten en niet met zulke praatjes die nietszeggend zijn. Als jij het niet eens bent met hem, zul je met TEGENARGUMENTEN moeten komen.

Bovendien heeft Fardo een punt. Een vliegtuig is een veel snellere transportmiddel dan met containers via schepen. Dat laatste is beter qua hoeveelheid, maar veel langzamer. Helemaal als je bedenkt dat de X360 ten eerst in de VS en Europa worden gereleased en de productie in Azië plaatsvindt.

Denk eraan dat MS al een flinke achterstand had op de Sony en Nintendo op de console markt. Het is een zeer moeilijke taak om een nieuwe markt te betreden die door zulke grootheden wordt gedomineerd. De Xbox heeft bovendien na de PS2 het meeste verkocht iirc. Alleen in Japan ging het slecht.

Fout, MS heeft ingecalculeerd dat wanneer het de X360 nu verkoopt, de productlevensyclus van de X360 langer is, dan wanneer het bijvoorbeeld volgend jaar pas gaat beginnen. Hoe dichter de release bij de PS3, hoe groter de kans op lost sales om in bedrijfsjargon te praten. Men verwacht dat de potentiële winst die men nu met de X360 kan behalen, de winst van de Xbox zal overtreffen wanneer MS zich enkel zou bezig houden met de Xbox. Het is al met al een zeer gerechtvaardige keuze van MS.

Niet mee eens. Over een maandje of twee zou MS een groot deel van het normaal winkelend publiek missen (die de Xbox 360 als een familiegeschenk bijvoorbeeld zullen zien). December is de belangrijkste en best verkopende maand van het jaar (tevens een zeer belangrijke doelgroep voor de Core). De hardcore gamer zal de console toch blijven kopen, ook over 2 maanden.

Mee eens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina