1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    De Spanning wordt iedereen gewoon een beetje teveel .
    Nog 23 dagen mensen, kop op. <-- Prachtige uitspraak van mystery x echt beelschoon wou t net zeggen. Iedereen world peace:) whaha (nee ik meen het serieus)

Aan de andere kant kom maar op PDZ ik knal je kop eraf.:D:D(op 2 december dan...)
    (deze uitspraak is zachtaardig en lief bedoeld vat hem dus niet verkeerd op:))

ff serieus dan maar weer: Vinden jullie het noodzakelijk om spellen te preorderen>? Ik heb dit namelijk niet gedaan maar wat vinden jullie ervan?
    (ps als dit een nieuwe topic moet zijn Tell me dan doe ik dat ff:))

Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  2. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik bijt nog ff op me voor de launch als anti stress middels aangescafte steen , zodat ie op 2 dec verkrompen is tot een kruimeltje _O_

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Aangezien ik verwacht dat hij na 2 dagen overal uitverkocht is. En spelletjes en assecoires had men toch wel gekocht. :) xbox 360 gaat als een trein_O_

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik sluit me aan met de argumentatie van Martinez :) en als tasso weer wat nuttigs gaat vertellen reageer ik wel ... nu is het slechts gebakken "lucht"

5. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spellen pre-orderen lijkt me niet nodig. Gewoon lekker kopen op 2 december zit je nergens aan vast!

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Spellen zal het probleem niet zijn accesoires (zou kunnen), maar games zijn er voldoende ... en anders loop je naar een andere winkel :)

7. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    dit jaar december is voor mij veel geld inleveren ...aangezien mij psp pas begin december binnenkomt (Afspraak) zo dat ik die plus me xbox 360 kan haalen , plus 2 games voor me nieuwe box en ik neem gelijk de nieuwe GTA mee voor de PSP _O_

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    pfff kan ik weer lopen.:) lolz
    Maar ok dankje dan pre order ik geen spel. En ik gok ook op accesoires. Ook maar niet doen. Ik verwacht dat in zeeland de problemen niet zo groot zijn als in gebieden met veel inwonenden. (alhoewel zelfs hier alles al uitverkocht is aan pre orders)

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    @ tasso over je opmerking van de in de fik xbox probleem

Ik had een tijd terug een brief gekregen en daar heb ik niet op gereageerd omdat ik mijn oude xbox niet meer had. Nu heb ik laatst alsnog een gratis kabel gekregen omdat ik niet reageerde en Microsoft dus zeker wilt zijn. En jij als reclame bureau werker moet weten hoe je met klachten om moet gaan en dan zou je weten dat Microsoft goed heeft gehandeld.

10. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die kans lijkt mij ook vrij groot. Maar MS komt natuurlijk ook al snel met een 2e levering in december denk ik.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heeft iemand trouwens OOK bij Bart Smit gereserveerd? Welk deel begrijp je niet?

Ik heb hem overigens niet daar gereserveerd omdat ik nou zo dol ben op Bart Smit of daar graag alles koop, maar zij waren de enige die nog reserveringen over hadden. Dankzij de woorden van Fardo twijfel ik wel een beetje of zij wel voldoende units binnenkrijgen maar goed. Gewoon vroeg opstaan en hopen dan maar..... Qua games maak ik me helemaal niet druk, daar zullen er voldoende van zijn denk ik zo....

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb zelf wel een paar gamez gepreordered. Dit dat ik er iig zeker van ben. Het was een kleine moeite om te doen duzzzzz......

Een vriend van me heeft hem ook bij Bart Smit gepreordered. Zelf heb ik niks gehoord van het gerucht.

[edit]
    Hier een bron van iemand die een controller heeft vast gehouden in een Bart Smit winkel. Lijkt me dat het wel goed zit dat ze iig de 360's gaan verkopen. Daarnaast lijkt het me sterk dat ze meer kitjes dan 360's hebben. Zou mezelf maar niet te druk maken als ik jou was.
    [/edit]

@Cyrax77: Volgens mij kun je Ducky888 beter negeren zoals je zelf al een beetje aangaf. Zo blijf je bezig.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb zelf ook bij de Bart Smit bij ons in Almere op de XBox360 gespeeld, nou ja, gekeken want die kinderen kreeg ik er niet vanaf haha. Dus ik denk dat dat wel goed zit hoor..

En Ducky888 kan ik maar beter negeren, maar hij was ditmaal een klein beetje ontopic, alhoewel ik zelf ook wel weet dat zijn post waar ik op reageerde weer van uitlokkende aard was......

14. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    In Zwolle hoef je echt geen games of accesoires te bestellen.
    Tenzij iedereen denkt zoals mijn vrienden je hoeft niet te preorderen hij raakt toch niet uitverkocht.
    Vervolgens gaat iederen op 2 december naar de winkel om er 1 te kopen omdat Ik en Graveheart de enigste in zwolle zijn de xbox gereserveerd hebben.
    Met het gevolg dat wij zonder games en recharge kit zitten.
    Of is dit allemaal overdreven:9

15. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik effu aan het werk....kom ik net thuis...zie ik dat er allerlei gestress heeft plaatsgevonden zonder mij...;)

Nog bedankt Fardo voor het opnemen van mijn argumentatie... :) ....laat je jezelf niet opjutten door een Tasso...kost teveel energie om een Ninty/Sony fanboy te converteren in een ander geloof.

Btw...Tasso...wat probeer je nu eigelijk te bewijzen met je argumentatie...dat Sony of Nintendo het beter doen.
    Niemand van deze 2 heeft het ooit uberhaubt kunnen presteren een werelwijde release voor elkaar te kijgen...!!!
    Vind het al knap dat MS het durft aan te pakken ipv. ons in Europa weer eens een half jaar te laten wachten waar Sony en Ninty wel een handje naar hebben.

Anyways...op het moment dat ik en Fardo de 360 doos in onze armen sluiten ben jij diegene die "quote :" Blijf rustig ademen, klem je hoofd tussen je benen. En maak je vooral niet druk,en bid dat je er ooit nog één mag bemachtigen. :D

16. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig toon jij veel respect voor mij!

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kom op Ducky888, loop hier niet zo te focken en loos te posten :p.
    Gewoon rustig discuseren en aftellen naar 2 December.

Alles komt vanzelf echt wel goed, alhoewel, je dat natuurlijk niet zeker weet zonder Xbox 360 Pre-Order kit.

Qua Reserveren van Spellen en Accesoires is dit niet nodig denk ik.
    Spellen en Accesoires zijn er vaak in overvloed, of je vind ze altijd wel ergens anders, dan je ze dacht te vinden.
    Ook met de Launch, komen er heus wel zat spellen binnen.

Ik verwacht niet, dat ze voor elke Xbox 360 die ze krijgen, ook van elk soort spel één keer bestellen.

Situatie wordt dan dus: Krijgt een Bart Smit, 2 Xbox 360's, dan zullen ze echt wel MEER dan 2 Call Of Duty's enz. krijgen.

Althans, dat hoop ik dan:p.

18. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik ff invallen_0/

Ik heb van het weekend nog een kitje kunnen bemachtigen en ben daar ook heel blij mee. Echter valt mij heel iets vreemds op:eek:

Ik krijg al kilo's aan reclame door de bus en..................niks te vinden over xbox360. :confused: Kijk regelmatig tv en zie alleen maar reclame van de oude vertrouwde xbox of playstation 2. Als ik het met mensen er over heb (geen hardcore gamers) dan weten ze nog helemaal van niets. Ben ik nu gek of.......8) Dan te bedenken dat hij over een vier weken in de winkels ligt.

Ik hoop niet dat als de mensen warm gaan lopen tot de conclusie komen dat ze er niet meer zijn i.v.m een tekort aan leveringen.:mad:

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is ook een Marketing Strategie van MS.
    Gewoon NIETS bekend maken, dan vallen de tekorten straks ook mee in de winkels :+ .

Neej, zal vanzelf straks wel gaan komen joh.
    Zie de Citroën reclame, het is dan wel Indirect, maar het blijkt wel dat MS er al mee bezig is.

Vanzelf zullen er straks dan wel Xbox 360 Reclame's of Reclame's van Xbox 360 games verschijnen.

Deze heb ik eigenlijk nooit echte gesien moet ik zeggen van de Xbox, alleen de Playstation wil nog wel eens tijdens voetbal wedstrijden langs komen.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hoe langer ik hier kijk des te meer ik twijfel haha....... Het zal me toch niet gebeuren???? Ik heb 2 december vrij van mijn werk genomen want ik ga heel Nederland door om er eentje aan te schaffen.. Wat zeg je? Ik had em ook ff kunnen pre-orderen? Haha, verdomd ja..... Ik voel me best suf dat ik dat niet heb gedaan want ik kijk hier al tijden reikhalzend naar uit.

Het is niet zo dat ik gisteren besloot om een 360 te halen, dat wist ik al toen hij werd aangekondigd. Maar ik ben niet iemand die dan gefrustreerd gaat wijzen naar MS want het is al lang en breed bekend dat er rekening moet worden gehouden met een eventueel tekort aan units. Al was dat niet zo, ik ben ervan overtuigd dat ze er zoveel mogelijk proberen te verkopen bij de launch en dat ze het niet met opzet hebben gedaan. Wel vind ik dat ze ietwat te hoog van de toren blazen, want een wereldwijde release is het eigenlijk niet.. Tussen de continenten zit toch wel een paar weken verschil, en dat is niet tegelijkertijd heb ik me laten vertellen op school. Dus wat dat betreft vind ik het zwak dat MS die term constant gebruikt.

Tuurlijk zou het zomaar een marketingmove kunnen zijn om er te weinig op de markt te brengen zodat ze zeker weten dat de vraag het aanbod zal overstijgen, waardoor de consument het idee heeft dat het wel een heel wreed apparaat moet zijn. Anderzijds denk ik dat MS zelf ook wel het vermoeden heeft dat wanneer zij 10x zoveel 360 units bij de launch afleveren dat deze ook in een mum van tijd zullen worden verkocht. Al met al kan ik me er niet druk om maken, het blijft speculeren en het enige wat ik hoop is dat ik er eentje op de kop zal kunnen tikken. Tuurlijk gun ik het jullie ook hoor lieverds, absoluut, maar in dit geval mag je best ietwat egoïstisch zijn haha....

Wat het precieze plan van MS is -opzettelijk of niet- zal mij verder een worst wezen eigenlijk. Ook wanneer ik onverhoopt geen 360 te pakken krijg 02 december dan zal ik mezelf even voor de kop slaan omdat ik te laks was er eentje te pre-orderen, maar ik zal niet met de vinger naar MS wijzen. Simpelweg omdat ik de feiten gewoon niet ken.... Alles wat er allemaal verschijnt op het net qua verhalen over de reden blijft bij speculeren. Speculeren mag natuurlijk en ik weet dat veel mensen teleurgesteld zullen zijn straks, maar wees wel zo eerlijk om ook de hand in je eigen boezem te steken... Had je maar wel....... Dan kon je nu rustig gaan slapen in de wetenschap dat je 02 december een 360 in je huiskamertje hebt staan. Ik leef nu in spanning.... Heeft ook wel wat eigenlijk....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina