Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Errrr....oink...:eek:

Dan heeft de US toch flink liggen knabbelen aan onze partij 360's....grrrr... :mad:

Niet dat ik mezelf daar zo druk om moet maken, maar ik vind het knap lullig voor anderen die ge-preordered hebben en niet zo hoog in de lijst staan.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de mensen met een pre-order kit in Nederland hebben nix te vrezen ... als je er een tegen kom koop hem dan .. Bart Smit geef ik weinig kans trouwens

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem gewoon vrij van school en zorg dat ik om 8.45 voor de deur sta bij of de FRS of de music store of de bart shit. Begin er steeds meer aan te twijfelen of ik wel echt zo'n ding kan vinden op 2 december :eek: Ik hoop dat het allemaal mee valt met de tekort komingen vooral hier bij de FRS vroeg ik laatst nog of ze nog zo'n pre-order kit hadden en toen zeiden ze dat ze er maar 1 hadden verkocht :)

4. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens je veel suc6 bullettime.;)
    Ik begin trouwens steeds meer te twijfelen tussen pgr en pdz.

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop ze gewoon alle 2 :D ik vond zelf PGR3 veel vetter dan PD0 maar omdat ik daar niet veel van heb gespeeld begin ik nu ook weer te twijfelen :D daarom heb ik me maar voorgenomen om ze alle 2 te nemen_O_ kan ik weer even voor uit :) ik bakte er trouwens wel al heel wat van voor de eerste keer :p gelijk headshots met sniper op Perfect agent niveau :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Voor wie snel is bel media markt Amsterdam daar is zeker nog 1 nu bellen mensen.

Ik zit te twijfelen tussen PDZ en Quake 4 of zal ik nu maar PDZ en PGR 3 nemen aarrgghhh?

7. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zit er voor mij niet in k moet tot kerst wachten voor de 2e game:mad:,

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk toch dat mensen zonder pre-order, gewoon heel moelijk -of zelfs helemaal niet- aan een 360 komen. Dan maar een weekje wachten voor de mensen zonder pre-order.

9. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
  10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al is eerder gepost dat nederland er 10000 krijgt. Bron is aardige verkoper van Media markt of hij was de baas daar ofsow.

(PS: dit werd bevestigt door verkoper van FRS en Bart smith)

Hij ging in ieder geval over de bestellingen. En de 11 ketens in Nederland krijgen er 1000. De overige 9000 zijn dus voor de rest van het land.
    En nog 1 keer posten dan maar: iedere media markt kreeg er ongeveer 80. Waarvan ze er 20 als pre order verkochten en er ook een paar core systems zijn. De rest verkopen ze dus gewoon los.Als je geen pre order hebt zou ik gokken op media markt. Ik werd daar goed geinformeerd. (zelf heb ik hem trouwens van free record shop)

Dus dan zou dat 60000 zijn voor rest van europa op uk en ned na.

PS: dit is dus onder voorbehoud:)

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    wtf, heb ik nu wat gemist of was jij het die zo tegen het preorderen was en het maar een stomme marketingstrategie vond??!:D

ik begin nu ook wel bang te worden dat ik er geen kan krijgen op 2 december.
    ik sta welliswaar eerste op de lijst bij de eplaza, maar vorige keer met halo 2 belden ze ze niet van boven af aan!
    als ze dat nu weer gaan doen, oh lala dan heeft de eplaza maarssen niet lang meer te leven...

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wel grappig

Zondag ging ik naar de media markt in Rotterdam.. Vraag ik zo aan een verkoper of ze nog pre order kitjes hebben.
    Die man keek een beetje raar weg en zei daarna.. "Uhh, nee sorry!"..

Zie ik de bedrijfsleider lopen, vraag ik het daaraan..
    Blijkt die verkoper eentje voor zichzelf achter gelegd te hebben met een sticker met zijn naam erop :eek: 8)..

Oftewel 2 december m'n doosje ophalen ^_^

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Heb je die van hem gekregen?! :p
    Ow, die verkoper voelt zich k*t.
    Maar ook slecht van hem, tenzij hij er gewoon optijd voor betaald heeft.

Hoop het voor iedereen die géén pre-order kitje heeft.

14. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dit 100% zeker? *)

15. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij klopt dat wel ongeveer.

16. italianstallian

italianstallian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb een pre-order kit bij Eplaza Maarssen! Heb ik nu ook te vrezen?

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je een officiele pre-order kit hebt ben je gegarandeert van de Xbox360.
    Wel raadt ik je dan aan om de dag van te voren, of bijvoorbeeld woensdag al ff te bellen wanneer je 'em mag ophalen. Wie weet mag je hem dan al donderdag's ophalen (Dynabyte krijgt geleverd op donderdagen, hoewel ze misschien die xbox al eerder in huis hebben.. maar goed ;)).

Heb je geen officiele pre-order kit, maar sta je op zo;n crappy lijst, dan denk ik dat je maar beter elders kan zoeken, aangezien die lijsten nagenoeg geen garantie geven voor een 360.

18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Dus is het aan te raden om 1 december al te bellen of ze de 360 binnen hebben en of je hem mag ophalen?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb of ga even langs de winkel (koop avond) mogelijk hebben ze hem al klaar staan voor je :)

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    WoW, zkers dat ik dan ook even langs ga :p.
    Zou wel verassend gaaf zijn.

Zit je gewoon Donderdag al met je Xbox 360 thuis.
    Denk dat ik dan ook gewoon even langs ga.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina