Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom zeg ik ga niet vooruitbetalen aan bedrijven omdat je het moet hebben of dat je daardoor een €10 bespaard. Ga liever langs de gerenormeerde bedrijven en eventueel pre-order daar. Hoe je het draait of keert je zal nooit de bodemprijs betalen. Met games moet je gaan lobbyen, ze blijven duur of zo niet moet je het 2e hands aanschaffen. Kijk of mensen in de betrouwbare lijst staan en probeer zoveel mogelijk rechtstreeks te handelen dus zo min mogelijk over het internet etc. Ik moet zeggen tot nu toe heb ik maar 1 keer gehad dat ik peentjes stond te zweten voor GTA Vice City maar dat is goed gekomen omdat ik rechtstreeks de ouders heb benaderd.

Back on topic..................je kan ook bij Dynabyte een xbox 360 reserveren middels een systeemlijst (hij zegt pas januarie komen er weer nieuwe).

Laatst bewerkt: 11 nov 2005
  2. PXbox

PXbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nog niet besteld, wil hem wel hebben maar ja wacht eerst even de eerste reacties af!

/offtopic
    Weet iemand toevallig vanaf wanneer de Live Gold kraskaarten te koop zijn in de winkel?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    2 Dec dacht ik zo?

4. PXbox

PXbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zomaar een vraagje was ik benieuwd naar...

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm.. je begrijpt me niet denk ik, ik legde het ookal best raar uit.

ff opnieuw: Moet een winkel eigenaar apart een xbox360 systeem bestellen of krijgt hij automatisch een 360 bij aankoop(/verkoop) van een preorder kitje.
    Het gaat dus in mijn geval om Dynanbyte, welke waarschijnlijk spullen geleverd krijgen vanuit het hoofdkantoor. Niet dat ik straks aankom en hun vergeten zijn die360 "mee"(??) te bestellen:)

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik raad je aan om gewoon te bellen ofso of vroeg erheen te gaan;)

7. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gereserveerd in Heerenveen, de music store is de enige winkel die hem nog had. De verkoopster had het wel over eventueele vertraging. Door productie fout ofzo :confused:

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo net even bij Bart Smit geweest en gespeeld dat ding sloeg meteen vast ik speelde Call of Duty 2. Ook even langs dynabyte geweest om de verpakkingen van de spellen te zien, beste wel vet.

Zondag zie ik meer op de PU gameplay.

9. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Je besteld als winkel eigenaar een xbox 360 systeem.
    En microsoft stuurt de winkeliers een percentage van de bestelde systemen aan pre-order kits.
    Dus ik neem aan dat ze die wel gewoon krijgen.;)

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    heb net gespeeld, call of duty 2: het is echt gruwelijk mooi.
    mooier dan ik had gedacht, weet alleen niet of ik op een hd tv speelde.

11. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    de gameshop hier in hengelo had 40 pre-order kits, ik sta op nr 36, betekend dat dan dat ze maar een bepaald percentage van die 40 Xbox360's krijgen? Ik hoop dat mijne er wel tussen zit...

12. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    kreeg je een pre order kit?
    het werkt als volgt ongeveer.
    je besteld 20 xbox premiumpack X0.75=15 kitjes begrijp je.
    Het officiele getal weet ik iet maar iets in die richting.

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die gold kaarten dan vast in de winkel kopen, maar je kan ook vast online op de xbox een jaarabo nemen (cc dan wel). Ik ga het wel online doen :).

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb wel een kit gekocht voor 40€! die lui hadden 40 kits, dus volgens jou krijgen ze dan 40x0,75=30 Xbox packs. Ik ben nr. 36 dus dan krijg ik er geen?? Op de doos staat dat je gegarandeerd er een krijgt?!

15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    heb al live sinds het begin...

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook Live toen ik mijn Xbox had. Heb ruim 2 jaar op Live gespeeld, maar was mijn Xbox beu...dus nu weer op de 360 online :). Ben nog bezig met naam verzinnen, maar heb wel wat in mijn hoofd.

17. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of ik m'n geld wel bij elkaar heb, en welke game er bij gaat. misschien komen er 2 in 1 packs met spel er bij, ik zal hem zeker gaan kopen, en het spel word denk ik Perfect dark, en ik hoop dat deze game mij net als halo 2 zal kunnen bekoren

18. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoeld hij het andersom:

De winkel besteld bijvoorbeeld 50 xbox 360's. Dus 50 x 0,75 = ongeveer 37 pre-order kits. Anders heb je meer pre-order kitjes dan Xbox 360's. Correct me if I'm wrong. :)

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de bart smit in mijn dorpje doet daar niet aan hahaha (aan die kitjes)

die hebben gewoon een lijste en wat bleek ik was de eerste :eek: (vandaag laten reserveren).

20. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig!! Ik ga er echt van uit dat ik op 2dec. een 360 op kan halen na mijn werk (tegen 5 uur), zit er niet op te wachten dat ze dan al op zijn ofzo!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina