Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Heppie een Abn-Ambro pas?
    Ik denk dat ik gewoon naar de bank ga, en het daar vraag hoeveel ik in één keer per dag kan pinnen :).

Heb namelijk eigenlijk geen zin, om met 360 euro door eindhoven te moeten hobbelen.
    Eerst naar school, en dan naar de Dixons.

Neej, dan PIN ik liever.

Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  2. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Groningen ligt de Xbox 360 bij Nedgame al in de winkel om te spelen.. Je kan demo's spelen van King Kong en Call of Duty 2.. En bij de dynabyte liggen er al een paar games maar je kan ze volgens nog niet kopen..

3. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon pinnen hoor.
    alleen ik moet alles contant doen.
    Ow en ik zit bij abnamro

4. mik3

mik3 Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het natuurlijk besteld(h)
    met nfsmw!!
    kapot hard is dat ding!!!
    heb al call of duty 2 demo uitgespeeld bij bart smit(h)

5. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Even nog over een paar pagina's terug, zit die supergrote voeding er echt bij :confused: :'-(

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben deze ook tegen gekomen [​IMG]
    En deze zit aan de achterkant van een kiosk.[​IMG]

En ik kwam ook dit filmpje tegenLOL

Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  7. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gereserveerd bij de BS... samen met call of Duty 2 en perfect dark zero

8. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik laat de Xbox 360 links liggen. Ik heb mijn Xbox een maandje geleden verkocht omdat ik er nooit meer op speelde. Ik ben afgekickt van gamen en speel enkeld heel af en toe nog een online shooter op de PC online. Maar dat is het dan ook. En tevens vindt ik dat ik mijn geld dan beter uit kan geven aan andere dingen i.p.v een console waar ik dan toch (bijna) nooit op speel.

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Als je er zo over denkt, is het idd erg verstandig om Géén Xbox 360 te kopen. Aangezien je dan erg veel geld uitgeeft aan niets.
    Althans, niet aan iets waar je waarde aan hecht.

Wat bij mij dan totaal anders is.
    Ik heb ook een maandje terug mijn Xbox verkocht. En merk toch wel hoe erg ik van gamen houdt.
    Eerst was het van zelf sprekend dat ik naar mijn kamer ging (wanneer ik zin had), Xboxje aan en gamen maar.
    Nu ik dat gewoon 2 maanden niet heb gedaan, weet ik toch wel wat ik mis :p.
    Er is te leven zonder Console.
    Althans, het feit dat ik weet dat er over 18 dagen een nieuwe op mijn kamer staat, helpt mij er ook wel doorheen :p

10. prahladsingh

prahladsingh Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb dat ding al een maand geleden gehaald...Kan niet wachten man..Ben die weekend gelukkig vrij wanneer hij uitkomt dus dat wordt ook nog een en al gamen..

Had hem trouwens bij de freerecord shop gehaald..

Wie weet trouwens waar je nu al in nederland die games kan kopen..

11. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat hier in apeldoorn nog pre-orderkits zijn. morge maar kijken want wil er nu toch wel heel graag een xbox 360*). met zon pre-orderkit ben je er dus van verzekerd dat je hem ook echt op 2 december hebt?

12. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    *) *) ja dat staat op de verpakking dus dat zal dan wel... ik hoop voor je dat er nog zijn...*) *)

13. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ok. ik hoop ook dat ze er nog zijn. probeer het eerst bij nedgame en heb daarna nog wel genoeg andere opties dus moet opzich wel gaan lukke denk ik. en ben vrijdag de hele dag vrij dus kan er mooi vroeg voor de deuren staan

14. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    uitverkocht

ik heb gehoord dat veel winkels al zijn uitverkocht...
    ik hoop dat je geluk hebt...:eek:

15. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even dit er stond laatste op het Internet dat Engeland maar 50.000 xbox 360 kreeg
    Ik vond dat aantal erg weinig. Dit blijkt echter niet te kloppen ze zouden er geen 50.000
    Krijgen maar 500.000 en dat lijkt mij meer dan voldoende. Duitsland zuo er ook veel krijgen 75.000 lijkt mij ook genoeg. Link http://www.gamed.nl/view/11065

Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  16. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens gelezen volgens mij in Xbox magazine dat heel de benelux er maar 75000 kreeg dit lijkt mij eigenlijk vrijweinig??

17. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand er al aan gedacht de xbox 360 bij BOL.COM te bestelen.
    Daar zijn ze niet uit verkocht zoowel het core systeem als de gewone zijn
    Nog te bestelen. Anders had er wel bij gestaan als het was uitverkocht. En als je
    Er dan nog een of twee games bij bestelt of wat randapparatuur betaal je maar
    Een keer de verzending kosten mooi toch. En het wort mooi op 2 December voor je thuis bezorgt je hoeft je luie stoel niet eens uit om naar de winkel te gaan mooi toch.

Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  18. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com is idd een mogenlijkheid.......ze doen echter niet aan pre-orderkits en dus zit de mogelijkheid erin dat je hem niet bij de launch kunt ontvangen. Dit lijkt mij echter vrij sterk hoor. Maarja...wil je het cker weten dan moet je gewoon ergens een kitje halen of wat ik heb gedaan: heb bij Dimension Plus gereserveerd en zo'n kitje aanbetaald, die krijg ik op 2 dec met de 360 toegestuurd. Maar de eerste lading kitjes is er bij hun ook al doorheen dus vrees dat het steeds moeilijker wordt. Misschien nog bij Replay en Nedgame, deze staan ook op de xbox-site.

19. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahaa! Was mijn eerste vermoeden toch waar. Er komen er dus toch zat op de 2e december. Ik heb gisteren ook weer op verschillende plekker pre-order kits gezien, dus de spanning is eraf, we kunnen allemaal lekker gamen op 2 december, met of zonder pre-order kit._O_

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch al voldoende info gepost door MrX over de aantallen 360's en dan zijn niet de hoeveelheden die hier gepost worden maar vele malen minder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina