Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Das waar.
    Maar dan heb je tenminste iets, iets dat de pijn van het wachten verzacht. ;)

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    He jongens even een nieuwtje dat gisteren bij ons in de krant stond.
    Stormloop op nieuwe spelcomputer microsoft al begonnen.

De sint zal zich mogen reppen wil hij de xbox 360 tijdig door de schoorsteen te duwen.
    Deze nieuwe spelcomputer van softwaregigant microsoft ligt pas vanaf 2 december in de winkelrekken, maar nu al wordt hij op de veilingssite eBay voor grof geld aangeboden , topbod 3495 euro.
    De reden voor dit duizelingwekkende geldbedrag is de beperkte oplage van het paradepaardje.
    Ter illustratie in de vs waar de spelcomputer al vanaf 22 november op de markt komt zijn de winkels nu al uitverkocht .
    De xbox 360 biedt dan ook tal van grafische hoogstandjes en door de verbeterde geluidskwaliteit (dolby surround ) blaas je de buren zo uit hun zetel .
    BRON: Het Laatste Nieuws 16-11-2005

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    haha, echt te erg, dat mensen zoveel geld voor dat ding gaan bieden _O_

En hoe kan dat ding nu al uitverkocht zijn? met over 20 minuten nog 5 dagen te gaan?
    Dan bedoelen ze dus de pre-order kits denk ik, en die zijn hier toch ook uitverkocht?
    maar ik maak me nog steeds geen zorgen of ik er eentje krijg.. ik ben volgens mij de enige in die winkel, dus het komt wel goed.. en anders krijgt ie een knokploeg op z'n dag 8)

4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat gaat bart smit open eigenlijk op een vrijdag ..??

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

Ïk haal hem gewoon om een uur of 10 bij de MMin Amsterdam, dan ga ik naar de FRS om PDZ te koen onder aftrek van wat oude games dan ga ik naar huis en DL ik de demo's en dan begint het feest.

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit krijg toch geen xbox 360's op de 2 December?
    Maar ja ik haal hem op rond een uur of 14.40.

7. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wie weet hier nou een antwoord op? Ik heb ook bij de Bart Smit zo'n geil formuliertje ingevuld en in ik zou gebeld worden zodra die binnen was, en dan kon ik er zelfs nog van afzien. Riekt naar "geen xbox op 2 dec voor jou kerel" of niet?

En m'n samsung tv heeft ook al onbekende vertraging, ik ben echt zielig ...

EDIT: net gebeld, ze geven het aantal reserveringen door aan het hoofkantoor en op basis van volgorde worden deze uitgedeeld. Hoeveel ze er toegewezen krijgen is geheel onbekend. Jammer...

Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Waarom niet? Ik denk dat ze deze wel zullen krijgen hoor. Ik heb hem daar gereserveerd, maar als ze hem niet krijgen dan haal ik hem wel bij de MM. Hoop ik :D

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens.
    Wat maakt het nou toch uit.
    2dec 4dec 5dec 20 dec.
    Je krijgt hem toch wel, alleen wat later so what.
    Als dit nu het ergste in het leven is.

10. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een week van zoeken en reserveren en marktplaatsen.. dan toch een pre-order kit weten te bemachtigen!!! Het was erg lastig, maar ik begin nu toch ook te realiseren dat ik waarschijnlijk_O_ gewoon een x360 heb op launch-day 2-12-2005!!!

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet het ergste, maar je snapt toch hoop ik wel dat mensen graag zo'n ding willen hebben? :confused:

12. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    De winkel waar ik hem ophaal, gaat pas om 10 uur open:9

Die zit in Enschede, dus half 11 in de winkel, 10 uur trein pakken hehe_O_

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    in de winkel gekocht hoop ik!?
    zonder bonnetje heb je er niks aan en alleen geldig in de winkel waar je de kit gekocht hebt.

14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb wat lopen marktplaatsen had gisteren iemand gevonden die met mij in de betreffende winkel wilde afspreken en dan zou daar de overdracht plaatsvinden kont het ook op mijn naam worden gezet. Hadden vanmiddag afgesproken, hij belt vanochtend op dat ie er vanaf ziet!:mad:
    Maar vol blijven houden en heb er nu eentje kunnen vinden bij niets minder dan de FRS!!!!*)

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    goedzo!
    2e hands preorder kitjes kopen is niks lijkt me.
    goed je bon bewaren ;)

16. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk snap ik het dat ze snel een 360 willen hebben.
    Maar laten we nu weer met beide benen op de grond staan.
    En het onder ogen zien, het is maar een spelcomputer.

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb m nog niet in me handen helaas, moet wat voorzichtig zijn! Hij moet uit een ander filiaal overkomen uit een durp!! Maar heb m eind volgende week en dan 2 december guaranteed

18. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is ook maar een forum op het intarweb, en spelletjes zijn eigenlijk voor kinderen, en typen is voor tiepmiepen, en discussieren over spelletjes op het internet is voor retards, zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

Anyway: jij maakt je druk om iets waar andere mensen zich druk om maken en uiteindelijk slaat het allemaal nergens op. Waar maken we ons dan druk om? Laat iedereen zich druk maken waar hij/zij zich druk om wil maken, of dat nou belangrijk of triviaal is in jouw ogen. Waarom is dit Forum er überhaupt? Juist: om een gemeenschappelijke passie te delen, nl. gaming. En een van de randverschijnselen van gaming is ongeduld! hebben, hebben, hebben.
    Natuurlijk is dit onbelangrijk in het grotere geheel, maar o zo leuk :9

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi gezegd :'-(

20. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeduld is prima.
    Maar jezus dat gezeik van ik heb hem daar gereserveerd en hopen dat ze hem hebben of misschien niet.
    En daar kan je misschien nog een preorderkit krijgen of misschien ook niet.
    Ga niet naar bart smit of naar de intertoys of naar de free recordshop want misschien hebben ze hem wel maar misschien ook niet.
    Bij de mediamarkt krijgen ze er zoveel binnen of misschien ook niet.
    Jullie verheffen de 360 tot het 9de wereldwonder.
    Maar nogmaals het is maar een spelcomputer, ik hoor een hoop mensen schrikken nu.
    WWWWWHHHHHAAAAAATTTTT je bedoelt onze 360 is maar een spelcomputer.
    Ja sorry dat ik jullie het slechte nieuws moest brengen

/Mod Ok, je hebt je zegje nu (meermaals) gedaan. Niets toe te voegen aan de thread, zeg dan niets.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina