Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tering gozer, gister ook al tegen een andere member gezegd:
    Anders ga je ff op een "anti-xbox360-zeik-het-volledig-af-forum" je gal spuwen, en kom op 4 december hier weer terug.
    Wij kijken met z'n allen ontzettend uit naar dat ding, en mensen die dat proberen te vergallen vind ik ronduit triest. _0/

*gaat in hoekje zitten huilen om sommige members.8)

2. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer mensen die hem bij V&D hebben besteld. Ik heb hem namelijk eind oktober gereserveerd en ook al 40 euri aanbetaald. Was de eerste op de lijst bij de V&D in Heerlen!!!!_O_

3. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Met het reserveren, ik weet dat ik te laat ben om hem te reserveren maar, nu lees ik op veel site's dat je alleen de dure variant van de xbox kon reserveren, dus niet die van 300 euro...
    Maar nu kreeg ik net een mailtje van mediamarkt met het antwoord dat alle xboxen uit verkocht waren en dat ze een volgende lading in januari verwachten, maar ze kunnen toch niet uitverkocht zijn als je de xbox van 300 euro niet kon reserveren?
    Of verkoopt de mm de goedkopere niet?!?

4. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ze de premium versie bedoelen en dat je de core gewoon op 2 dec kunt kopen. Maar uitverkocht? Ik kom nog regelmatig preorder kits tegen in de winkels, Vorige week bij eplaza en mediamarkt in enschede bijvoorbeeld

5. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat leek mij ook al ja dat je de core versie gewoon nog kon halen, want die zou je niet met een Pre-order kitje kunnen reserveren toch?
    Maar goed ik kreeg net echt een mailtje van hun dat ze uitverkocht waren heel vreemd maarja gewoon 2 december vroeg naar de winkels om het toch te kunnen hopen dat ik hem heb :)

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had de allerlaatste pre order kit @ MM R'dam.. Dat is al paar weken terug, dus kan me goed voorstellen dat het nu overal bij hun uit verkocht is.

7. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar furies?
    Dat gaat dan toch over de Premium xbox? en niet over die goedkopere?

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    pre order kitjes gelden niet voor core edities :)

9. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dank je voor je bevestiging plazz :) is een pak van me hart haha, maar dan snap ik echt serieus niet hoe Die man van mediamarkt kan zeggen dat het totaal uitverkocht is :confused:

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mja, begrijp ik ook niet helemaal...

Als je 2 december netjes op tijd de MM instapt heb je kans dat ze de core versie gewoon nog hebben :)..

11. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Netjes op tijd?:D hahah ik stap gelijk binnne als ze deuren openen :) wil geen kans lopen dat ik em mis ofzo, kan nu al bijna niet wachten tot het 2 december is, wil zeker niet nog langer wachten

12. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
  13. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nu had ik nog 1 vraag haha, ALS die nou niet bij mm is?, en ik zal hem zeg maar kopen bij een intertoys of andere speelgoed winkel, maakt dat qua kwaliteit van de xbox uit?
    Want ik zie vaak mensen zeggen dat het vaak slechtere kwaliteit is als dat je hem bij een mediamarkt koopt ofzo..

14. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullei ik heb ene gewone pre order gedaan bij de music store zou ik hem wel krijgen of niet?

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het voor je... heb je zo een pakketje erbij gekregen dat je hem op launch dag krijgt?

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb niet zulke goede ervaringen met speelgoedwinkels..maar als het niet werkt of hij start niet op dan ga je terug en ruil je hem om:)
    maar ik denk dat je je nergens zorgen om hoeft en moet maken

17. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe jullie allemaal met je ik heb een xbox 360 gereserveerd, tsss ik heb 2 Pre-order kits en ga ze beide op de releasedag kopen....

haha nu jullie weer

18. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat lijkt me ook ,, maar goed ik hoop eerst maar even op mediamarkt en een nedgame ofzo :) en als die hem allemaal niet meer heeft ga ik wel op hoop van zegen naar zo'n winkel toe :)

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lemming wat wil je met je opmerking zeggen?:)

20. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nou stoer hoor :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina