Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Gods Gamer , dat krantenartikel ging over de voorverkoop op het noord-amerikaanse continent waar de xbox 360 qua verkoop een voltreffer gaat worden .
    Over de situatie in europa is qua voorverkoop nog geen cijfers bekend gemaakt en zal de preordersituatie gewoon van land en of streek afhangen of je op de lanceerdatum bij de gelukkigen bent of niet.;)

2. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat preorder pakket gewoon bij dixons gekocht en ik was als eerste!!!De man achter de balie zette me in hun agende op 2 December en ik was de eerste op de lijst.Je kunt beter in de winkel halen dan laten bezorgen scheelt heel veel stress en onzekerheid

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    er is nu nergens meer een predorder kit te krijgen denk ik...zelfs mediamarkt die er super veel kreeg is uitverkocht, misschien kunnen wanhopige mensen het nog ergens in friesland of groningen proberen, anders wachten tot januari;)

4. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals, er komen veel meer xbox 360's dan dr pre order kitjes verkocht zijn..wat denk jij nou :confused:

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig maar...... En dat weet jij natuurlijk omdat?

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een sukkels bij Dimplus zeg... Vraag ik of ze een bepaalde game voldoende binnenkrijgen en nog iets beantwoorden ze alleen mijn 2de vraag.
    Waarschijnlijk omdat ik "het op de site had kunnen zien"...
    Nja hoe kawn ik nou zien of jullie genoeg spellen binnen krijgen.

Een goede reden om naar een andere winkel te gaan voor games/ass.

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mja, op mijn vragen reageerden ze ook altijd voor mijn gevoel pissed off en naief... Maar voor de rest niets te klagen over Dimplus.

Ik zit te twijfelen of ik mijn games ga bestellen via gcshop.nl. Aangezien ik nét uitkom met m'n geld, zijn alle besparingen welkom. Maar ik wil niet op 2 december zonder games zitten..

Hmm, lastig :mad:

8. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    .......ze bij future zone in zoetermeer...das waar ik me xbox 360 haal weten hoeveel xbox 360 pakketten ze binnenkrijgen, en dat zijn dr een stuk meer dan dat ze pre order kitjes hebben verkocht...

tevreden??

ik bedoel, ik moet dan maar geloven dat wat ze zeggen de waarheid is.... maar daar ga ik uiteraard vanuit....ze hebben waarschijnlijk al een leverlijst gekregen van ms

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Ja maar, ja maar, ja maar... Ik denk dat je ongelijk hebt. In je vorige post sprak je alsof je iedere winkel in Nederland had gebeld en de uitkomst was dat ze allemaal veeeeeeel meer Xbox360 units binnenkrijgen dan dat ze pre-orderkitjes hebben verkocht. Je hebt het nu over 1 winkel die iets roept... Ik hoor van verschillende shops dat zij geen units over hebben, iig niet de Premium units. Dat verkondig ik toch ook niet alsof dat de enige echte waarheid is? Eerst zien dan geloven, een winkel heeft wel vaker ongelijk.

Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  10. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad jah, bij de Dixons dachten ze dat de 360 uitkwam op 3 december en dat de reserveringen half oktober officieel waren gesloten|:-

Mja, ik wacht rustig op mijn beloofde (pre-order kitje :)) xbox 360 bij de Intertoys, de leukste speelgoedwinkel van Nederland:{

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Aantal jaar terug stond die blije olifant buiten happy te doen, toen was ik intertoys al beu, heb ik die gast in dat pak geschopt :9

/edit: ik was toen 11.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb eens een reclame op tv gezien, met een Rolo en een olifant. Voel je de bui al hangen? Nu weet die olifant wie je bent......

Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  13. m@urice

m@urice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zonder Pre order kit kunnen 2 dec het beste naar de Mediamarkt gaan.Ik weet dat er in Rotterdam(centrum)60 Pre order kits verkocht zijn en dat ze 80 360's binnen krijgen.Als je er vroeg bent heb je echt wel 1 van die 20 te pakken.
    Ik denk dat andere filialen van de MM vergelijkbare aantallen over hebben voor de losse verkoop.

14. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beetje het gevoel dat er bewust door Microsoft een hype wordt gecreeerd. Ik heb diverse winkels afgebeld en die zeggen allemaal dat bij de 1e xbox en de ps2 en de dreamcast NOOIT tekorten waren op de launchday.

Dus wat we hier doen is op zich goed, maar laat je niet te gek maken. Ga idd gewoon naar een MM op launchday of een andere grote zaak en try out.

15. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die andere consoles werden toch niet nagenoeg wereldwijd tegelijk gelauncht? Deze 360 verschijnt binnen iets van een week over de hele wereld:{

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Toen was het ook geen Wereld Launch, en hadden ze alle tijd om genoeg Units voor Europa te maken :).
    Nu ligt dat allemaal net wat anders.......

We sien het allemaal vanzelf wel, heb je géén pre-order kitje, dan wordt het gewoon rond rijden (fiets, auto) en alle winkels af gaan.
    Hopen dat je dan nog een Xbox 360 kan regelen.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Maar even een nieuwe vraag. Zijn hier veel mensen zonder pre order kit? oF mensen die hem wel hebben gereserveerd maar dan zonder pre order. Dus zeg maar in een schriftje ofsow?

WIe heeft er dus (nog) geen pre order???

18. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit is het verhaal wat ik van grote winkels heb gehoord! En let maar op het extra aantal premium packs zal zeeer beperkt zijn op launch day! En noem jij dan is die winkels waarvan jij weet dat ze het PRECIES weten... Ik ben er namelijk nog niet een tegen gekomen!!!_0/

19. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp wat je bedoelt. Soms bel ik ze ook wel eens en het eerste wat zei dan vragen is: Staat het niet op onze site? Tjeetje als je dan niet wilt hebben dat er gebeld wordt trek dan gewoon de stekker van de telefoon eruit!

20. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen pre-order kit. Maar voor zover ik heb begrepen doet BS het zonder pre-order kits. Ze willen mensen nooit voor laten betalen. Maar zolang elke BS er minstens krijgt is het goed, want ik sta wel als 1e op de lijst van de reserveringen:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina