Precies, nja kreeg danet dit terug: Dat vroeg ik niet, ik wil weten of er voldoende beschikbaar zijn op 2december..
Je kan er beter naar bellen dan mailen. Toen ik hele tijd terug de 360 er had gereserveerd en gewoon wou weten of ik 'm met launch had, antwoorden ze mijn mailtjes ook maar half... toen ik is belde heb ik bijna 10 min. met die man gepraat en wist ik alles wat ik wou weten.
Is dan idd wel zo slim om te bellen jah! Dan kunnen ze je niet zo snel af wimpelen zoals bedrijven vaak met email doen. Gewoon recht op de man afvragen, dan kunnen ze vaak niet meer dan eerlijk zijn tegen je. Ook als er bijvoorbeeld straks niet genoeg LE PDZ's zijn.
Ik heb ook geen Pre-Order kitje. Heb mijn 360 al 3 maanden geleden gereserveerd bij de BS. Nu krijg ik echter het idee dat ik gewoon een kitje had moeten halen om zo écht zeker te zijn van een box tijdens de launch. Maar we zullen zien...
/\ Was idd wel zo slim geweest . Maar men wist het toch dat je een Pre-Order kitje nodig zou hebben? Ook ik stond eerst gewoon in een schriffie bij de Intertoys. Met de gedachte, ik sta eerste, woon in een KLEIN dorpje, dus weinig interesse van anderen. En dat de Intertoys nog niets van de Xbox 360 wist, was te wijten aan dat ik er zo vroeg bij was, DACHT ik. Maar na hier gelezen te hebben, van Pre-Order kitjes en dat het toch wel handig was om er eentje te halen, ben ik gelijk naar de stad gegaan. Eindelijk dus goede keuze geweeest, aangezien onze Intertoys, Nóg altijd NIETS weet van de Xbox 360 .
Zover ik weet gaan de bestellingen van xbw preorder via gcshop.nl En daar staat dat ze geen nieuwe bestellingen meer aannemen.. Dus lijkt me niet
jah waar je die limited editions kan kopen is mij een raadsel ik zou ook wel een pgr 3 frontje wille maar kzie nergens waar je die kan kopen ach jah dan heb ik maar pech
Ik heb nog geen pre-order kitje die van mij is onderweg.. waarschijnlijk een van de laatst beschikbaar kitjes in Nederland! Altijd als het 4 maanden voor release is denk ik van... jaw ach zie ik dan wel... en dan 2 weken van te voren begin ik te stress-en en te kijken waar ik nog zo'n ding op lauch dag vandaan kan halen...
Wehoe!!! Heb ook mijn kitje gehaald vandaag Had woensdag naar Nedgame in Apeldoorn gebeld, om te vragen of ze een kitje voor me wouden achter houden. Dat hebben ze gedaan, en die heb ik vanmiddag opgehaald Heb ik ook weer een T-shirt om maandag aan te trekken
Doe je idd zeer netjes als je er nu nog een hebt kunnen regelen. Oftewel, met wat moeite kom je nog ergens . @ Meneer Stefan Jij had hem dus ingelicht ? Mensen die Games in Winkels hebben liggen reserveren?
kan maar zo dat ze nu nog wel bij nedgame in apeldoor hebben. ik heb hem ook pas sinds dinsdag geloof ik en toen hadden ze er nog wel een aantal.