1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Als je géén Pre-Order kitje hebt, dan is daar een reden toe jah.
    Wat heeft E-plaza je verteld?

Ben je gewoon in een Schriftje opgeschreven ofwat?
    Anders nog proberen een Pre-Order Kitje te regelen!

2. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen bel ze nog even op 1 december om te checken dat ze hem voor je vast houden! In principe zijn ze (door aan jou die pre-order kit te verkopen) verplicht om op 2 en 3 december een Xbox 260 Premium Pack voor ja vast te houden! Daarna mogen ze hem verkopen, maar je aanbetaling blijft geldig.

Als ze dat niet doen!!

Sew them :D

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat idee heb ik dus ook bij de MediaMarkt.
    Maarja, we zullen wel zien.

4. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

weet ik niet de dixons in roermond in ieder geval wel.

5. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Oké, ik hoor net dat mijn MAMS mij wel wil rijden als de DIXONS aan een Midnight Launch doet !! :eek:
    Ze wil het wel mee maken zegt ze...........
    Ik gelijk achterover van mijn stoel geklapt, maar mij zelf gauw hersteld.
    Want dit laat ik mij geen twee keer zeggen.

Oftewel, ik heb hem dus bij de DIXONS in Eindhoven Ge Pre-Ordered.
    Iemand die weet of DEZE Dixons of Überhaupt een Dixons aan een Midnight Launch doet?

Oftewel, iemand die weet of zijn Dixons aan een midnight Launch doet, of iemand die kan bevestigen dat juist de Dixons hier niet aan mee doet?
    :)

Edit:/
    What the F*CK?! Nu post harry potter, net iets over de Dixons 8)!!
    Hoezo toeval bestaat.

Maar Dixons doet wel dus aan Midnight Launch'es?!
    Ow, Ow, ik hoop dat de Dixons in Eindhoven hier ook aan mee doet. Iemand die dit al kan bevestigen?

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  6. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmm.....hier ben ik ook ERG benieuwd naar!! Kan het me bijna niet voorstellen hoor!

De lokale gamesboer gaat hier wel om 0:00 open! Maar de Dixons.......ben erg benieuwd! Ga morgen wel even bellen :)

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  7. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ik ga ook morgen even naar de Dixons in Eindhoven bellen.
    Zou het namelijk wel zwaar gaaf vinden, om daar s'nachts mijn Juweeltje op te halen.
    Mijn moeder die ook weer zo gek is om mij te rijden :p.

Maar als Roermond er aan doet, zou ik er niet van op kijken als de Dixons in Eindhoven hier dus ook aan gaat doen!

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Dat van de dixons, gaat waarschijnlijk via het hoofdkantoor...

Ik heb een half jaar stage gelopen in een dixons filiaal, en ze krijgen alles doorgespeeld vanaf het hoofdkantoor, wat ze mogen en niet.

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat games ( als PDZ en PGR3 ) en accesoires snel uitverkocht zijn? Of zouden ze daar wel een flinke berg van hebben overal...

10. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Had vorige maand eergens Dixons Apeldoorn gebeld ivm midnight launch. Hij moest hard lachen.. Niet dus! Misschien intussen wel.. Dunno.. Zal vast niet landelijk zijn.

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen zorgen dat mijn xbox 360 word verkocht aan een ander, ik heb al voorbetaald en een bonnetje dat ik weer in moet leveren als bewijs van '' alvast voorbetaald ''

12. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ach... ik heb een pre order kitje, en sta om 9 uur, of hoelaat de intertoys ook opent, voor de deur... Ik heb er dus voor 99,99999999999999procent zeker eentje:cool: .

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Skippen jullie allemaal school ofzo dat jullie zo vroeg daar kunnen zijn :)

14. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog vrije dagen over van me werk..

maar ik moet wel, heb geen pre order kitje, maar knal gewoon van hot naar her met me snelle clio :9

me eerste hoop is nu gevestigd op informatique bergschenhoek

maarja iedereen loopt elkaar gek te maken hier............8)

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm denk je niet dat je beter de Media Markt @ Zoetermeer kan proberen? Schijnt dat de Media Markt per filiaal aardig wat 360's krijgt. Gaat om 10 uur open dus kan je ook nog een beetje uitslapen. Het is inelkgeval zeker dat die Media Markt extra 360's heeft. Heb ze namelijk gebeld en ze zeiden dat naast de preorders nog genoeg over is voor losse verkoop!

16. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, van future zone ben ik afgestapt, want die gaven me weinig hoop meer...

maar als mediamarkt om 10 uur opengaat, dan kan ik daarvoor ff naar berschenhoek, en dan maar naar zoetermeer...zitten wel aardig wat winkels idd... anders altijd nog hier in pijnacker de intertoys, dixons en music store

17. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel:9 Betaal school zelf dus heb zoiets van "Betaal zelf, dus dan mag ik vast bepalen wanneer ik een dagje vrij neem"... en laat dat nou toevallig 2 december zijn*)

18. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een hoop paniek rond de release van de Xbox 360... Ik heb mijn Xbox 360 reeds in mei 2005 gereserveerd bij de plaatselijke gameshop hier... Ik heb pas nog aan hen gevraagd hoe laat ik voor de deur moet staan voor mijn Xbox 360... Ze hebben me verzekerd dat dat niets uit maakt, omdat ze mijn Xbox 360 vasthouden... Ik heb tenslotte een pre-order kit gekocht...

Ze gaan een zero hour verkoop doen, ik ga daar toch maar naartoe in de nacht van donderdag op vrijdag... Maar goed, ik ben toch verzekerd van een Xbox 360... Verder heb ik nog toebehoren gereserveerd en een aantal games... Volgens mij kan er weinig fout gaan... :p

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  19. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies!

Zo hoort het ook te gaan!

Alleen hebben helaas niet alle winkeliers helemaal door hoe het werkt! Een Pre-order pakketje geeft je idd 100% garantie dat je een Xbox hebt op dag 1 (of 2 als je dat zelf wilt). Alleen als je een of ander maf winkel personeel hebt die niet door heeft dat hij die moet vast houden voor jou (omdat je dus zo'n pre-order pakket hebt) Kan het mis gaan.

Dit zal hopelijk niet gebeuren. Maar het kan nooit kwaad het nog even met de winkel te checken.

Maar zo te horen heeft de gameshop het bij jou iig wel goed door! (gameshops in het algemeen eigenlijk wel)

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een kitje van MM amsterdam dus bij mij komt ie wel binnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina