1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Nee ik heb echt een kit gekocht voor 40 euros. De bon moet ik bij het afhalen inleveren en dan hebben ze als het goed is een xbox 360 voor me klaar staan. Zoals ik al zei.. ik heb het gevoel dat ze me ongelovelijk gaan naaien. Zit eraan te denken om maar vrij te nemen van mijn werk en dan gewoon klaar te staan bij de E-Plaza om hem op te halen wanneer ze openen. Dan denk ik dat ik wel zeker ben van de 360. Zo niet.. dan heeft god gewoon een hekel aan me :;)

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha. Het enige wat ik kan doen is afwachten :) XBW Pre order shop ;)
    Blijf wel thuis vrijdag 2 december, denk niet dat het door de brievenbus kan...

3. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het waar is dat de lijst met namen alleen maar bedoeld is om klanten op te bellen? Toen ik mijn pre-order kits haalde wist de winkelier namelijk niets van een lijst. Later hoorde ik van vrienden dat ze wel genoteerd waren. Toen ik terug ging naar de winkel om over de lijst te vragen leek er wat paniek te ontstaan :). Na wat telefoontjes werd me verteld dat de lijst was om klanten op te bellen, en dat ze in ieder geval genoeg 360's kregen.. Klopt dat?

4. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over school!. Iedereen heeft recht op verlof buiten school! Dat is buiten de vakantie om. Het maakt weinig uit voor welke reden dat is. Als jij naar iemand gaat die daarover gaat (in mijn geval mijn teamleider) en een brief invult heb je grote kans dat je vrijdag vrij krijgt! Natuurlijk met een handtekening van je ouders! :p

5. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    K las net op xbox.com dat in Amerika veel mensen met een Pre-order kitje gewoon "te laat" waren voor een xbox360 omdat de winkels uitverkocht waren :confused:

Ook las ik een bizar verhaal over en jongen die ongeveer 10 uur voor de winkel in de rij had gestaan, trots was dat hij als 1e in de rij stond en dacht dat hem nix meer kon gebeuren. Hij liep (eindelijk) naar binnen, pakte zijn exemplaar van de Xbox360 en ging naar de kassa. De cassiere vroeg welke spellen hij er bij wilde kopen, de jongen zei:" geen, ik heb precies genoeg voor een xbox360". Het was dus niet toegestaan om alleen een xbox 360 te kopen, dus ging de zielepiet uiteindelijk na lang sparen en lang wachten met lege handen naar huis.:'-(

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  6. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika werken ze met een ander Pre-order systeem dan hier in Nederland. Nederland is het enige systeem die werkt met een aanbetaling en die pakketjes. De winkel waar je dat Pre-Order pakketje hebt gekocht is verplicht op 2 en 3 December een Xbox 360 voor jou vast te houden!

Heb je hem dan nog niet opgehaald, dan mogen ze hem verkopen, en blijft je aanbetaling wel geldig voor de volgende leveringen Xbox 360's

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb mijn Pre-Order kitje gehaald bij de Nedgame in Enschede:)

Neem aan dat dat wel goed gaat komen, 10 uur winkel open.. half 11 er zijn :) komt goed;)

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Stel, ze verkopen die wel.. Wat kan je daar dan aan doen?

9. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkte dat in Amerika dan ??? Kon je gewoon een pre-order kit vragen en kreeg je gratis een doos en een T-shirt ??

10. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja....da's erg moeilijk. In principe schenden ze dan je verkoop overeenkomst. Dus zou een rechtzaak aan kunnen spannen ;)

Beter is denk ik gewoon van te voren ze even bellen om te checken dat ze er 1 voor je vast houden.

Die doos en T-shirt zijn exclusief voor Nederland! Dat is hier bedacht, en alleen hier zo gebruikt! Weet niet precies hoe het in USA ging, maar voor zover ik weet gewoon met reserveringslijsten (zoals hier met voorgaande consoles ook altijd gedaan is).

We hebben ervoor gekozen om dit aanbetaling systeem te gebruiken zodat we zeker weten dat de mensen die hem besteld hebben hem ook echt op komen halen (als je met lijsten werkt gaan mensne hun Xbox bij 5 verschillende winkels reserveren, en maar bij 1 ophalen)

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  11. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Maargoed heb het gevoel dat ik me onnodig druk zit te maken.
    Ik woon in een vrij kleine plaats waar een niet al te grote rij voor de Free Record Shop zal staan :)

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Yay, kreeg net mailtje van GCShop en ik krijg mijn X360 ook gewoon op 2december samen met de pre-order kit. Lang leve XBW pre-order shop!

13. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde net exact hetzelfde gaan posten!

:)

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Doen ze netjes :).
    Was er dus gewoon optijd bij?
    Of op het laatst nog kunnen regelen?

Hoop dat hij dan ook gewoon optijd thuis komt bij je, een geen vertraging op loopt ;)!

15. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    In het antwoord dat ik kreeg stond dat ik er ruim op tijd bij was (gisteren besteld, vandaag geld overgemaakt), en dat ik hem gewoon kan verwelkomen op 2 december. Daar ga ik dan ook van uit. :)

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jup de XBW preorder shop krijgt apart van GCShop een aantal 360's :D Dus komt mooi uit maar daar had niemand natuurlijk echt rekening meegehouden.

17. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies wat ik ook gedaan heb : bij een paar winkels me naam en 06 nummer op een Xbox360 reserveringslijst gezet (wel zo'n officiele lijst van Xbox).. Maar daar heb ik volgens mij niks aan.. Niemand hier in Lelystad (winkels) heeft het tegen mij ook over Pre-order kitjes gehad.. net alsof ze dat hier niet kennen ofzo :confused: Mediamarkt almere ben ik ook geweest: moest ik me naam en 06 nummer dus op zo'n Xbox lijst zetten.. maar er waren al een stuk of 50 mensen me voor, dus dat schiet ook niet op :p Verder word er ook helemaal niet bij verteld of je gebeld word als er een 360 klaar staat op de release dag etc..

Maar ja.. ik ben nog aan het kijken hoe ik aan die 360 kom op 2 december, ik ken iemand die bij dynabyte werkt, en hij zou 1 unit voor me reserveren (van de lading die bedoeld is voor in de winkel, en niet voor reserveringen..)

Morgen-avond moest ik ff langskomen om wat te regelen.. als dat niets word, probeer ik hem nog snel uit de XBW shop te pre-ordereren.. Maar stel dat ze dan al weg zijn :confused:

Dus ik stress hem opzich best wel nog nu :p Ik moet verdomme echt zekerheid.. hoe moet ik nou rustig slapen ;)

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NIET TE GELOVEN ! Ik wil de 360 + PGR3 NET gaan bestellen bij de XBW shop -> UITVERKOCHT ..

Ik voel me nu echt niet zo prettig .. :p

19. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Ai, ik zie het ja.

Maar je staat toch op een paar lijsten las ik, zal wel goed komen toch? :)

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de plaatselijke game shop sta ik op de reserve lijst, bij de bart smit heb ik een gewoon reserveringsformuliertje van bart smit zelf ingeleverd.. Bij MediaMarkt Almere waren heel wat mensen me dus al voor.. (geef ik ook weinig kans) en verder is ie overal uitverkocht.. Intertoys krijgt hem niet eens binnen..

Een kerel van dixons gaf me wel een redelijke kans als ik op tijd voor de winkel zou staan (2 december..) Maar ja, ik moet zelf naar school.. Ik kan wel mijn moeder laten gaan.. en dan op hoop van zegen..

Maar ja, het liefst heb ik zekerheid, anders maakt het me helemaal gek :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina