1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry.. dubbelpost..

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je misschien helpen maar kan je nog even niks beloven. Ik had namelijk Origen gewonnen en ik wordt morgen of vrijdag nog gebeld of ik heel misschien nog een Xbox 360 van ze kan verwachten. Had het zelf al opgegeven maar me pa enzo wouden het er niet bij laten zitten, hopelijk met succes. Maar als ik er dus 1 krijg maar jij mijn bestelling wel overnemen, is namelijk pcies hetzelfde, X360+PGR 3 :) Maar dat laat ik je dan zo snel mogelijk weten.

3. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    probeer www.easybuyplaza.com eens...

4. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje...Royale...

heb jij goede ervaringen met easybuyplaza.com ?
    is het een betrouwbare webwinkel?

5. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb mijn preorder kit van de week besteld, heb gegoogled op easybuyplaza en kwam van iemand anders dezelfde vraag tegen over betrouwbaarheid... Laat ik het zo zeggen, ik heb nog nergens iets negatiefs gelezen/gehoord en ik heb ze gebeld en gevraagd of ze echt op 2 dec de xbox360 kunnen leveren en het antwoord was positief!

Ik verwacht morgen mijn kit in de bus en ga vlg week donderdag nog eens bellen hoeveel ze binnen hebben, heb bij de bart smit en de free record shop nog wat achter de hand..

Oh ja, 1 goser op dit forum had zijn kit binnen 2 dagen in huis en dat zag er allemaal heel echt uit, dus here's to hoping :eek:

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Origen gewonnen, maar je weet niet zeker of je de 360 van ze krijgt? Vaag verhaal :p Maar iig, dat zou wel zwaar relaxed zijn als ik dan je bestelling kan overnemen :)

Ik hoor wel van je dan..

En over dat EasyBuyPlaza: Dat is een soort internetwinkel als ik het goed begrijp? En ik lees het volgende op de site:

"Op de launchdag kun je hem meteen kopen en hij wordt dan direct naar je opgestuurd."

Hij word dan direct naar je opgestuurd zeggen ze, sturen ze hem dan op de launchdag op, en heb ik hem dan 3 december binnen ? Ik probeer er alles aan te doen om hem 2 december te hebben, dus ik moet wel even zeker weten of ik hem 2 december dan binnen heb van dat bedrijf :)..

In ieder geval bedankt voor de hulp ;)

EDIT: RoyaleWithCheese heeft het een en ander opgehelderd, alleen nog steeds is mijn vraag: heb ik de 360+PGR3 dan echt op 2 december in huis ?

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  7. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... dat weet ik niet zeker, het kan idd best zo zijn dat je hem dan pas de 3e hebt. Maar voor hetzelfde geld versturen ze ze met de nachtpost op 1/12 en heb je hem wel op vrijdag, ik zou ze gewoon eens bellen. Maar wees wel snel want er zijn echt niet zoveel plekken meer waar je preorder kits kan
    krijgen, trust me..

8. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg hem van GCshop (niet via XBW) samen met PDZ.
    Ik zit nog op school maar mn mama wil me wel een keertje ziek melden :D

9. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat er nog wel wat in het buitenland te verkrijgen zijn Friesland wel te verstaan:+ .

10. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe }:] die easybuyplaza zit ook in het buitenland... roermond :+

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

Probeer eens:

www.gcshop.nl
    www.nedgame.com

:D

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm .. ik twijfel nu echt of ik daar een Pre-orderkitje zal bestellen.. Ik bel ze morgenochtend wel even en als ze me goed nieuws brengen bestel ik meteen die kit..

En de 3e is op een zaterdag, levert TPG wel pakketjes wel op zaterdag? Want als het dan maandag/dinsdag word doe ik het zowieso niet..

En LeZe: op die Nedgame site kan ik niks vinden over kitjes/360 etcetera.. ?
    En GCShop heeft allang geen 360's meer , dus dat word ook niks..

13. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    TPG levert op zaterdag pakketten ja.

Hier althans wel :)

14. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0

thanks voor je reply....ga het ook maar eens proberen daar.....*)

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    De GCshop is in samenwerking met de xbw pre-ordershop, het is dus op zich hetzelfde. Ik heb de 360 trouwens ook via gcshop besteld een ook met PDZ! :9 :D
    L

16. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld naar EasyBuyPlaza -> De vrouw van de klantenservice kon mij absoluut geen garantie geven dat ik hem op 2 december binnen heb, het kan zelfs wel een week later worden vertelde ze mij..

Daar zit ik niet op te wachten, dus ik ga dat niet doen..

Nu hoop ik nog op Pimmy, dat ik zijn bestelling eventueel kan overnemen.. en anders moet ik m'n moeder maar 's ochtends vroeg naar de stad sturen op 2 december .. hahah.. Niet dat ik daar al teveel vertrouwen in heb :p

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

ik heb op 3 oktober ook een pre-order kit gehaald bij dixons
    Alleen heb ik er niet zoveel vertrouwen in dat ze hem echt apart houden.:{
    Het zijn een beetje vage types die er werken.
    Maar ik hoop natuurlijk welO-)
    Maar stel dat jullie met je kitje bij de winkel komt waar je het vandaan hebt en de 360 komt ophalen en ze hebben hem per ongeluk verkocht.
    Wat doen jullie dan als hij verder overal uitverkocht is.
    Gaan jullie dan het Core system kopen die nog wel op voorraad is, of wachten jullie op de 2e lading van de premium paketten.
    IK zou graag jullie antwoorden willen weten, want ben er zelf nog niet echt over uit wat ik moet doen als ze hem per ongeluk verkocht hebben, wat ik natuurlijk niet hoop.
    Want als ik op 2 dec geen 360 heb, ben ik verloren:'-( :9

Frank

18. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval koop ik de Core en koop dan de nodige dingen (die er bij de core niet bij zitten) wel bij. Maar ik ga er gewoon van uit dat ze hem voor mij apart houden :).

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    je hebt een preorder kit dus er simpelweg recht op dat je hem gelijk mee kan nemen. Zoniet dan zou ik contact opnemen met microsoft en je verhaal uitleggen . Zij hebben vast wel raad wat je moet doen :)

20. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    .....haha, ik heb er lkkr wel een besteldt :p
    XBW!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina