1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kevin_16

kevin_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben bij de media markt in heerlen geweest en die zeiden dat ze het aantal kregen wat ze ook verkopen aan preorder kitjes. Dus ik hoef me geen zorgen te maken. kan gewoon op 2 december hem gaan halen:D

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

MMM dit lijkt me erg sterk or. Want bij de MM in zeeland kregen ze er 80. De man die mij daar inligte zei het als volgt: De MM over heel Nederland krijgt 1000 xbox 360s ! en heeft daarmee het grootste aandeel van heel nederland. Per vestiging krijgen ze er ongeveer 80 Waarvan er een paar de core system zijn. En ze doen er 20 weg als pre order. De rest is gewoon los verkijgbaar op de Launch dag.

Volgens mij is de MM vestiging in zeeland het kleinst dus het lijkt me ook erg sterk als ze er 80 krijgen en in Maastricht 24...

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie O Wie kan mij nog aan een Xbox360 helpen op 2 december? Ik zou degene die mij de gouden tip geeft zeer dankbaar zijn!!! Ik heb nu echt alles geprobeerd, ongelovelijk veel zaken gebeld.. helemaal nergens zijn ze nog te krijgen, ook niet op 2 december.. Mediamarkt is ook 0,0 % kans op 2 december als ik het moet geloven.. Bijna iedere zaak krijgt nu berichten dat ze minder binnen krijgen dan verwacht..

Het is een hopeloze situatie.. ik ben bereid heel het land door te reizen op 2 december, als iemand mij maar kan vertellen waar ik nog kans heb!

Check deze link van speurders.nl trouwens even :
    http://www.speurders.nl/computershardware/xbox/15645643/pre_order_kit_voor_de_nieuwe_xbox_360_.html

Ik had geSMS'd, maar ik kreeg iets heel raars terug : "Je antwoord: is niet een van de antwoordmogelijkheden! Afz. 3663 xbox360"

Is dat vaag of wat.. ? :-S

4. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    probeer nedgame apeldoorn.

5. JeePee

JeePee Guest

Probeer Nedgame in Apeldoorn, daar hadden ze er nog wat dacht ik...
    (www.nedgame.nl)

Hmm, ik ben een keer opgelicht bij die zaak. Ik ging er een keer een PS2-stuurtje van 150,- euro kopen, bleek hij (vlak voordat ik naar huis reed) tweede-hands te zijn :mad: Snel terug gebracht, en zonder pardon het geld terug gevraagt. Probeerde ze nog een smoesje te verzinnen ook |:- Ben diezelfde dag nog naar de Nedgame in Apeldoorn geweest, en daar was hij maar 135,- én nieuw. Overigens dezelfde zaak waar ik mijn Pre-kitje heb gehaald. Vertrouw er niet te veel op dat je hem de 30ste hebt...

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld.. helaas al uitverkocht..

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je echt alleess ervoor over hebt kan je ook de Dixons hier in Deventer proberen. Volgens mij hebben ze er daar nog 1 a 2.

0570-612110

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het kan ook gewoon eenmalig zijn he....
    Dat hoop ik tenminste voor hém. :)

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld : alle kitjes zijn daar ook al weg :mad:

10. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    pssst je mag die van mij kopen voor 80 euro;)

11. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt zo'n jantje bij wie het wel overkomt ....wedden |:-
    heb aanleg voor zulke dingen
    haha damn lachen met kiespijn en dit is erg sarcastisch

12. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog iemand (die zulke dingen altijd overkomt).

Ik zit echt te duimen dat ik geen "foute" Xbox krijg.

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof alle Xbox 360's het niet doen!
    Ik heb altijd die Amerikanen al niet gemogen want ze zijn enorm goed in overdrijven!

14. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.easybuyplaza.com/

Ik heb hem toch maar daar besteld, aangezien bij de Xbox360 games het volgende verhaaltje staat:

"Het aftellen is begonnen! Op 2 December 2005 wordt de Xbox 360 Video Game System in Europa Gelaunched!! En wat is een game console zonder games?! Op deze dag zullen er natuurlijk ook een paar Topgames op het Xbox 360 Platform het daglicht zien! Je kan ze alvast reserveren door ze te bestellen via de site, wij zorgen dat ze op de dag van Release bij je thuis worden afgeleverd. Heb je bij ons ook een Xbox 360 Video Game System/pre-order kit gekocht, wordt het samen geleverd, uiteraard alleen als ze al zijn gereleased. Reserveer Snel!"

Dat klinkt mij wel goed in de oren.. ik had vanochtend nog een medewerker van EBP aan de lijn die mij geen zekerheid kon geven over het feit dat ik hem op 2 december binnen zou hebben, maar naderhand dacht ik : tuurlijk kan ze met al dit gelul geen zekerheid geven, als ze dan zeggen JA je hebt hem 2 december en het blijkt niet zo te zijn, krijgen ze weer gezeik van mensen, omdat ze dat gezegd hebben toen.. (snappen jullie me nog ;) )

In ieder geval, ik heb dus een pre-order kit i.c.m PGR3 besteld zojuist.. maar nu vraag ik me af wanneer ik die 360 zelf moet betalen (de overige 360 euro)..?? Er staat op de site het volgende :

"Op de launchdag kun je hem meteen kopen en hij wordt dan direct naar je opgestuurd."

houd dat in dat ik de 360 pas kan betalen zodra hij gereleased is ?

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    In XBM staat dat Call of Duty 2 voor de xbox 360 morgen uit komt (11/25) dus. Kan het dus zo zijn dat ik Vrijdag of Zaterdag CoD2 in de bus heb die ik bij www.gcshop.nl heb besteld?

16. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Vanmiddag gebeld door de gameshop waar ik mn Xbox 360 heb gepreorderd!

Ze vroegen of ik nog games/accecoires wou reserveren, die bestelden ze dan nu:)

Heb nog ff gevraagd of ik dus zeker was van een console, en dat was zo:)

17. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0

Heb je mijn post gelezen? Vergeet het maar dat je de xbox360 op 2 december hebt. Die preorder kits zijn nl al lang uitverkocht, alleen hebben ze niet de moeite genomen om dat op de site te zetten. Ik heb een man gesproken die mij vertelde dat mijn preorder kit die ik 22-11 heb betaald bij de leverancier op 2 dec staat genoteerd. Dus ik krijg de xbox360 en de preorder kit bij de 2e batch of zoiets, ik snap het niet meer. Hij wou net iedereen gaan bellen/mailen om dit te vertellen blabla bla ik wacht het maar af....

edit: oh ja, ik vermoed dat je een mailtje krijgt als ze de xboxen fysiek binnen hebben, en reker er maar op dat dat pas veel later dan 2-23 wordt...

Ik baal, hopelijk heeft die Free Record shop in Den Haag nog een verrassing voor mij in petto...

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, misschien hebben ze nog wel een kitje. Er zijn vast winkels die er nog wel een hebben. Kan me niet voorstellen dat echt alles is uit verkocht. Zal er vast wel nog ergens een vandaan te plukken zijn.

19. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    iig niet bij EBP, wellicht in Schubbekutterveen/Tietsjerksteradeel bij de Funtronics Supershop nog... ;)

20. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2 is nu al leverbaar en nog een paar andere games. Kreeg net een berichtje van Dimplus in Groningen. Ook bij Bart Smit zijn al een aantal games en accesoires te bestellen en op voorraad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina