http://www.easybuyplaza.com/
Ik heb hem toch maar daar besteld, aangezien bij de Xbox360 games het volgende verhaaltje staat:
"Het aftellen is begonnen! Op 2 December 2005 wordt de Xbox 360 Video Game System in Europa Gelaunched!! En wat is een game console zonder games?! Op deze dag zullen er natuurlijk ook een paar Topgames op het Xbox 360 Platform het daglicht zien! Je kan ze alvast reserveren door ze te bestellen via de site,
wij zorgen dat ze op de dag van Release bij je thuis worden afgeleverd. Heb je bij ons ook een Xbox 360 Video Game System/pre-order kit gekocht, wordt het samen geleverd, uiteraard alleen als ze al zijn gereleased. Reserveer Snel!"
Dat klinkt mij wel goed in de oren.. ik had vanochtend nog een medewerker van EBP aan de lijn die mij geen zekerheid kon geven over het feit dat ik hem op 2 december binnen zou hebben, maar naderhand dacht ik : tuurlijk kan ze met al dit gelul geen zekerheid geven, als ze dan zeggen JA je hebt hem 2 december en het blijkt niet zo te zijn, krijgen ze weer gezeik van mensen, omdat ze dat gezegd hebben toen.. (snappen jullie me nog
)
In ieder geval, ik heb dus een pre-order kit i.c.m PGR3 besteld zojuist.. maar nu vraag ik me af wanneer ik die 360 zelf moet betalen (de overige 360 euro)..?? Er staat op de site het volgende :
"Op de launchdag kun je hem meteen kopen en hij wordt dan direct naar je opgestuurd."
houd dat in dat ik de 360 pas kan betalen zodra hij gereleased is ?
Klik om te vergroten...