1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus EPB bied pre-order kits aan (die gelden voor 2 en 3 december) terwijl ze die niet eens meer hebben ??

Check je PM aub even RoyaleWithCheese..

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan het openhalen of je krijg ze al in de bus?

3. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    supremenl je mag mijn pre order kit voor 80 euro kopen, mag je tshirt er ook bij moet hem dan alleen ff wassen:)

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah hiero! welkom bij de club. Ik hoop dat ik me lidmaatschap nog ergens op kan zeggen. If you know what i mean.

De kans dat je een defecte xbox 360 krijgt is 1/0000001 de kans dat ik m krijg is 1/099 whaaaaaa.

Maar goed dit is gewoon afwachten. Voel gewoon om de5 minuten ff of de xbox 360 niet te warm word. of leg hem in een bak met ijs dan is het probleem oververhitting in ieder geval opgelost.

5. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0

yep. Mensen koop hier aub NIET als je per se de xbox op 2 dec wilt hebben. Deze shop heeft geen kits meer maar zegt nu ineens dat ze nieuwe preorder kits op 2-12 binnenkrijgen. Wanneer je de xbox dan krijgt weten ze niet.

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb nog geen geld overgemaakt gelukkig.. fock die EBP shit maar..

RoyaleWithCheese : denk je dat het nog nut heeft om te bellen naar EBP morgen? Om te vragen of ik die kit kan verwachten deze week?

In ieder geval -> de zoektocht naar een 360 gaat door voor mij :p Ik denk dat ik 2 december rond 7 uur richting dixons ga ofzo :p Die kerel van dixons gaf mij wel een redelijke kans nog als ik rond openingstijd daar zou zijn.. Maar ik denk niet dat hij toen al wist dat hij er een stuk minder binnen krijgt dan hij had verwacht :p

7. Prospect

Prospect Guest

Ok, here's the deal:

Ik heb een paar dagen geleden na die oproep (in dit topic volgens mij) dat er nog pre-order kitjes te koop waren via de XBW shop een Xbox360 besteld. Alleen heb ik het geld nog niet overgemaakt aangezien mijn loon vandaag pas binnenkomt.Maar de teller staat nu op 0 las ik.

Nu is mijn vraag: Kan ik, als ik het geld overmaak nu/morgen, verwachten dat ik er een krijg op 2 december? Of telt die teller het aantal overgemaakte bedragen i.p.v de opgegeven bestellingen?

Ik heb hier ook al een mailtje over gestuurd naar gcshop.nl, maar mayb dat iemand hier het weet :)

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt :D misschien dat ze bedoelden dat ze er maar 16 weg doen voor de reserveringen. Ik zorg gewoon dat ik om half 10 daar ben ( dan gaat het open) en dan maar hopen dat ik er eentje kan krijgen.

9. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Bellen is altijd oke, gisteren wisten ze nog niet veel maar misschien vandaag wel.. Kan je gelijk ff vragen of het annuleren nog mogelijk is als je al betaald hebt :D

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jup kan gewoon nog. Je bestelling staat, als je maar voor 2 december betaald hebt. Ik heb ook nog niet betaald, wacht ook nog op de centen en op Microsoft. Dus komt goed :)

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was ik even shoppen in het gemoedelijke breda.
    E plaza, freerecordshop, bart smit, intertoys music store.
    Oke niet de meest goede gamestores.
    Maar die wereldwijde launch waar ik toch al sceptisch over was is in mijn ogen echt geflopt.
    Al deze zaken kregen rond de tien consoles's binnen.
    Hoe kan je nou nog spreken over een wereldwijde launch als je zo weinig levert.
    Er waren een heleboel mensen die erom vroegen in deze zaken.
    En zich verbaasde over het lage aantal console's wat ze binnen kregen.
    En ik praat nu nog alleen maar over breda.
    Ikzelf kom uit de buurt van rotterdam en daar exact hetzelfde.
    Tuurlijk met preorderen ben je zeker van een console.
    Maar het is voor microsoft wel heel makkelijk zo.
    We komen werelwijd uit, maar je moet van te voren wel even bestellen.
    Wat nou wereldwijd het is gewoon op bestelling

12. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp jou wel natuurlijk.
    ik denk dat jij geen pre-order kit hebt, en daarom ben je zo boos.
    had je maar op tijd voor de pre-order kit moeten gaan.
    hoe meer pre-order kits de winkel besteld, hoe meer consoles ze binnen krijgen. lijkt me nogal logisch

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog nergens gelezen hoe de verhouding is van gepreorderde en gewoon losse verkoop
    dus misschien is die wel 1:1
    en dan zijn er genoeg
    het kan natuurlijk ook minder zijn

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal pre-order kits dat een winkel kan krijgen is ook beperkt. microsoft wilde ook dat consoles in de winkel verkocht werden zodat ouders hem kunnen kopen voor de feestdagen om aan iemand cadeau te doen.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de Bart Smit deed niet mee aan de pre-order kits, dat vonden ze "niet nodig". Met als gevolg dat geen enkele Bart Smit keten nu ook maar 1 X360 geleverd gaat krijgen....sufferds. Gaat ze een hoop geld schelen, en niet te vergeten de klant die er weer de dupe van wordt als die van een Bart Smit is uitgegaan....

Aan de andere kant zeg ik ook heel eerlijk : vond je het zelf niet nodig om op tijd een X360 te pre-orderen, eigen schuld dikke bult dat je er dan ook geen op 2 december hebt. Een reservering is immers niet bindend, je kunt um altijd afzeggen mocht je je bedenken....en je gaat pas een pre-order kitje kopen als je zeker bent van je zaak lijkt me.

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens,in Augustus werd al verteld dat er een tekort zou komen.

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    O ik heb het niet over mezelf.
    Het viel me gewoon op dat zoveel mensen om de 360 vroegen en dat ze toch behoorlijk pissed waren dat de winkels er maar zo weinig krijgen.
    Ik vind nog steeds heel dat preorder geneuzel onzin.
    Je komt wereldwijd uit of niet.
    En niet gaan lopen zeiken met voorreserveringen want dat is het gewoon.
    En nogmaals mij maakt het niks uit.
    Die preorder kits heb ik toen vaak genoeg voorbij zien komen in de winkels en op het internet.
    Maar mij maakt het niks uit wanneer ik de 360 heb.
    Misschien komt die er wel helemaal niet, ik wacht het gewoon eerst rustig af.
    Eerst maar eens kijken hoe deze box het gaat doen.
    Toen was ik de eerste die gelijk de xbox kocht.
    En eerlijk gezegd had (en heb) ik van deze keus behoorlijk spijt gehad.

18. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0

kortgeleden ben ik nog in de mm te Ede geweest en daar lagen toen nog circa 5 pre order kitjes. er is dus nog een kans dat ze daar te koop zijn.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Sja ik heb liever nu een ruime kans om een 360 te bemachtigen op 2 dec. Dan dat ik een jaar moet wachten tot hij hier te krijgen is. Vind het prima geregeld, als je geen risico wilt lopen moet je niet wachten tot een week voor de release. En er zijn nog xbox 360's voor de losse verkoop dus als je er op tijd bij bent kunnen mensen gewoon op 2 dec. een 360 kopen.

20. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een jaar wachten tot hij hier te krijgen is.
    Hoezo een jaar.
    Hij komt toch 2 dec uit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina