1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over de wereldwijde release, dat er veel te weinig xboxen zijn. Dit was niet het geval als de xbox hier in europa een jaar later was uitgekome, zoals het normaal was.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jij zegt van doe een wereldwijde release of niet. Geen wereld wijde release betekent vaak erg lang wachten, soms dus wel een jaar :)

3. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat het een dappere poging is van microsoft om de rollen nu eens om te draaien.
    Dus de japanners nu eens als laatste en de launchdatums zo vlak na elkaar.
    Maar ik denk dat ms zich een beetje vergist heeft in het ongeloofelijke logistieke gedeelte.
    Je kan niet eerst praten over een wereldwijde realease en dat de helft van de mensen geen 360 heeft.
    En het verhaal dat de mensen maar zo'n preorder kit moesten bestellen gaat ook niet op.
    De kits waren gewoon op, dus wat moeten ze dan nog doen.
    En de winkels krijgen maar een aantal kits en losse 360 console's.

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die dappere poging helemaal niet zo dapper is. De japanners waren helemaal niet te spreken over de eerste xbox. Als nu de xbox 360 als eerste in Japan werd gereleased zouden ze het misschien niets vinden en dat zou de keuze van de Amerikanen en Europeanen beinvloeden. Ze zellen waarschijnlijk gehoopt hebben dat als de consoles eerst in Amerika en Europa uitkwamen dat dat de Japanners positief zou beinvloeden.

5. FabianNL

FabianNL Guest

Het is sowieso idd niet gek dat de Jappaners al laatste komen. Hij is in de VS het populairst/is de markt het grootst, daarna in de EU en dan pas in Japan. Op deze manier wordt ie dus ook gerealest. Zo gaat dat met elke console... En natuurlijk is de Xbox ook gewoon een Amerikaans product dus launchen ze hem daar het eerst... Sony en Nintendo zijn natuurlijk typisch Japanse bedrijven :)

6. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net gebeld! Dat mijn pre-order kit binnen is!!! Zo even ophalen en dan ben ik ook eindelijk zeker van een x360 op 2 december.. weekje van te voren :)

7. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen uit de buurt van Heerlen:

Ga naar V&D, naar de afdeling Electric City. Daar zijn er nog genoeg te reserveren. Ze doen niet aan pre-order pakketjes omdat ze deze nooit hebben gekregen. Wel moet je 40 euro aanbetalen. Ik sta 1e op de lijst!

Bijna niemand weet schijnbaar dat ze daar gameconsoles verkopen omdat er veel zaken zoals E-Plaza, FRS, Mediamarkt etc. in de buurt zitten!
    Ook met de PSP was V&D nog de enige in de stad met een voorraad.

Succes

8. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 4 opties: Easybuyplaza (verwachting: :mad: )
    Bart Smit (verwachting: :'-( )
    Free Record shop (verwachting: :confused: )
    Keano van dit forum (verwachting: *) )

9. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee royale, je zou mij nog laten weten over hoe het bij de frs was gegaan...? hadden ze nog ergens in de landen een pre-order kit?

Ik ga die van mij zo ophalen bij frs... en als op 2 dec. om een of andere reden er nog geen x360 voor mij is dan geven ze me m'n geld terug als ik er ergens anders wel een kan vinden...

sta op de lijst bij dynabyte verder, dus fingers crossed...

10. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er op, dat Bart Smit wel geleverd gaat krijgen.
    De verschillende filialen hebben de afgelopen dagen de aantallen van de pre-orders moeten doorgeven...

natuurlijk niet gezegd dat alle pre-orders ook geleverd gaan worden, maar er is in ieder geval iets te verdelen.

deze zouden overigens 1 december geleverd moeten worden...

11. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    en een mail van BS online:

Geachte heer/mevrouw,

Dit weekend zult u bericht krijgen dat u deze kunt bestellen. U kunt er dan
    zeker van zijn dat u er een binnen krijgt op 2 december. Wij willen u adviseren
    direct te bestellen nadat u bericht heeft gekregen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem bij de Bart Smit gereserveerd, en ik heb van hun begrepen dat zij het aantal reserveringen binnen gaan krijgen. Zij moesten aan het hoofdkantoor doorgeven hoeveel units zij moesten hebben. Het klinkt dus goed, even afwachten.

13. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik was helaas te laat, alleen heeft een dude van de free record shop in Den Haag mij beloofd er een apart te houden, hopelijk lukt het *)

14. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    verkoopt the music store ook 360's ????

15. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Via de site van Bart Smit gereserveerd? Dat heb ik vorge week ook gedaan, maar geen bericht over ontvangen..

Enne.. Music Store verkoopt ook 360's , alleen ZEER beperkte voorraad krijgen ze binnen.. eigenlijk is het hopeloos..

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dit las ik op internet:

De lancering van de Xbox 360 in de Verenigde Staten is in commercieel opzicht een groot succes geworden. De totale voorraad van de nieuwe spelcomputer was binnen korte tijd volledig uitverkocht. Minder fraai is dat een groot aantal mensen dat al maanden van te voren de nieuwe console van Microsoft had gereserveerd nul op het rekest kregen. Volgens insiders voorspelt dat weinig goeds voor de aanstaande lancering (2 december) in Europa. ‘Alsof het gratis winkelen was’. Zo koppen Amerikaanse kranten over de stormloop op de Xbox 360 na de introductie van afgelopen week. Winkels die speciaal ’s nacht hun deuren hadden geopend, zagen hun schappen en hun voorraad letterlijk binnen minuten leeg gekocht. Dit tot grote frustratie van mensen die soms al maanden geleden hun 360 via officiële sites van Microsoft hadden gereserveerd. Inmiddels wordt het succes van de nieuwe Xbox al uitgebuit op veilingsites. Op eBay kost een nieuwe Xbox soms al bijna $ 2.000,-. De Nederlandse lancering van de Xbox 360 staat gepland voor 2 december. De standaardversie kost dan € 299,-, een uitgebreide editie met draadloze controllers en harde schijf kost de liefhebber € 399,-.

do i have to say more? ja miss dat je een slaapzak moet kopen en moet zorgen dat je er als eerste bijbent!

17. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best dat het hier ook een chaos wordt, alleen:
    -hier hebben we preorder kits, in Amerika niet
    -Nederland is logistiek veel beter te overzien dan Amerika
    -Wij zijn nuchter :)

18. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zozo dat is een goeie service!!

ik heb geen pre order kit, maar ben dr 100% van overtuigt dat het goed gaat komen.

ik las terug ook in dit topic dat iemand beweerde dat bart smit 0,0 xboxen binnenkrijgt, omdat ze niet meededen aan pre-order.. |:- gigantische keten, die meestal voorlopen op andere gamewinkels.. als ik kijk bijvoorbeeld in Z'meer...dan had de gamewinkel een spel nog niet wat de bart smit al wel had en nog voor goedkoper ook!!

maarja volgende week vrijdag komt nu wel heel dichtbij en het moet wel heel gek lopen als ik geen xbox 360 weet te bemachtigen!!

ik vind het trouwens ook wel gaaf dat console nu gekoeld gaat worden door een ingewikkeld waterkoelsysteem en dat er een videokaart inzit die voor de pc nog niet realiseerbaar is..

denk dat pgr 3 fantistisch is!!! en dat perfect dark zero gaat tegenvallen mag ik de mensen geloven die het al gespeeld hebben

ik ga voor fifa 2006 en pgr 3

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een tip: laat fifa 2006 zitten en ga voor perfect dark zero wat overigens helemaal niet zal tegenvallen volgens de reviews en de mensen op dit forum

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    als je het stukje leest zie je dat ze daar ook gepreodrered hadden en niets hadden gekregen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina