1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk, is gewoon een speelgoed zaak :) !!
    Hier in het dorp weten ze alleen nog NIETS van een OFICIELE pre-order. Maar dat was vorige week, dus misschien kan het nu wel. Aangezien de Xbox 360 launch datum bekend is.
    Dus ga ik deze week maar weer eens langs!
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Gelukkig woon ik in de stad :9
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik 'm bij Bartsmit pre-order.

    Heb daar ook is de Nintendo DS zo besteld, en had 'm al 2 dagen voor officiele release in huis met acceptgiro.
    Niet zo'n zin om ergens al vooruit te moeten betalen.

    Nu nog nieuwe tv meubel kopen waar mooi de Xbox 360 in kan en dan volgend jaar keertje een HD TV.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha, klopt :9 !!
    Maar als het moet heb ik twee stadke's ( aardig groot) 15 minuten fietsen van mij af :) ! Dus ALS het moet zijn de GROTE winkels nog altijd een optie.
    Verder woon ik 40 minuten fietsen van EINDHOVEN af, dus dat is ook nog te doen hoor ;) !!

    Maar idd, het is niet altijd prettig, als je maar één winkel hebt die games verkoopt.
    Dan moet ik toch even kwartiertje op de fiets.
     
  5. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik mooi naar de intertoys toe de volgende keer als ze er dan nog steeds niets van weten!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  6. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ìs er nog info over een pack versie met een HDTv in europa? ik wil namelijk zoiets pre-orderen...
     
  7. master_arnout

    master_arnout Nieuwe Gamertag!

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je de Xbox 360 bij de dixons pre orderen ?
     
  8. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dus bijv. een Samsung HD TV met de Xbox 360 voor 1500 euro ofzo? :)
    Ben benieuwd, mocht dat idd zo zijn, evt. dan maar zoiets...want om helemaal van de graphics te kunnen genieten ben je zowat verplicht volgens mij om een HD TV te kopen...
     
  10. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    JA idd.....ik voel me bijna gedwongen. Helaas kan ik mijn portemonnee daar niet toe dwingen dus zal ik voorlopig genoegen moeten nemen met de xbox360 op mijn ouwe toestelletje
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een fulltime baan bij een verzekeringskantoor, maar ben echt niet van plan om meer dan € 1000 voor een TV uit te gaan geven, voor dat HD gedoe...en eigenlijk alleen voor de Xbox 360.
     
  12. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Helmaal met je eens!!! Hoewel je een dergelijk tv al wel voor rond de €900,-(Nee dat scheelt!). En dan te bedenken dat IK nog wel schoolgaand ben. Weet zelfs eigelijk niet eens of de xbox360 wel direct bij de release in mijn kamertje staat.
    Trouwens, de kwaliteiten van de xbox360 ten opzichte van de ouwe xbox moet ook wel goed zichtbaar zijn op een wat ouder toestel.
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast ben ik thuiswonend en heb me voor de zomer nog een nieuwe Breedbeeld tv 100 hertz gekocht, en mocht ik dan dus evt. in 2006 een nieuwe HD TV gaan kopen...dan verklaren mijn ouders me voor gek. Waarom zo vaak nieuwe tv's...??? Ja.. uhh voor de Xbox 360 moet je dan antwoorden.

    Hopen dat ze maar heel snel in prijs gaan zakken zodat je een Samsung van 66 cm voor 700 euro zal hebben. Dan ga ik het wel overwegen en komt mijn breedbeeld wel op mijn zusjes kamer of onder in de woonkamer.
     
  14. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik heb helaas niet zoveel te willen als arme student (ja, arme ik :+). Maar ik vind sowieso dat M$ veel te veel de nadruk legt op HDTV, wat (denk ik) het grootste deel van de mensen hier op het forum niet eens kan betalen, laat staan gewillig is om zoveel geld uit te geven voor zo'n gimmick. Toch jammer...
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel aso zijn, dat je dan net na aankoop opeens 100 euro minder hoeft te betalen.
    Nu twijfel ik om 'm gelijk te kopen...of om te wachten.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Een jaar wachten doe ik echt niet!
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs het pas na 1 jaar is koop ik 'm wel gelijk :)
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft plant jaarlijkse prijsverlaging voor Xbox 360

    Wie de €300 (core system) of €400 (premium system) voor een Xbox 360 een beetje teveel van het goede vindt en wacht op prijsdalingen, weet ineens hoelang hij precies zal moeten wachten. Microsoft meldde immers dat het van plan is om ieder jaar één prijsverlaging in te voeren voor de console. Microsofts console kost $100 minder om te produceren dan Sony's PlayStation 3, wat Microsoft meer ruimte geeft voor promoties en prijsdalingen.

    "We will wind up cost-reducing the product every year," Todd Holmdahl, corporate vice president of the Xbox product group, told Reuters. It's estimated that the 360 costs approximately $100 less per unit to manufacture than Sony's PS3, giving Microsoft more scope for price cuts.


    Uiteraard moet je niet helemaal op deze woorden afgaan. Een prijsverlaging van de Xbox 360 bij, bijvoorbeeld, de launch van de PlayStation 3 zou een goede marketingstrategie zijn.
     
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    100 pond duurder toch? Is een groot verschil met de dollar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina