1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze hadden hem gereserveerd en dus geen preorder kit gekregen, da's een wezenlijk verschil. Correct me if I'm wrong maar volgens mij is NL vrij uniek met die pre order actie

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ieder land heeft zn eigen preorder acties dus denk het niet...
    alleen in andere landen krijgen ze miss geen tshirt.

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net algemene nummer van V&D gebeld.. geen enkele Xbox360 meer te krijgen.. dus ik snap niet hoe jij dat hebt geregeld ? :p

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb vernomen dat ieder Bart Smith filiaal welgeteld 4 units binnenkrijgt.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen pre-order kitje, maar ik heb wel een bon dat ik het pre-order kitje heb betaald. En een brief dat ik de Xbox 360 gewoon kan ophalen 2 December.

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je bron als ik vragen mag? Sta namelijk 2e op de lijst bij bart smit ..

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Bart smit krijgt toch helemaal geen xbox 360 op 2dec?

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ow, een maat van mij gaat balen....

Hij staat namelijk 5e op de lijst bij de Bart smit.
    En als iedereen daar netjes, zijn Xbox 360 komt ophalen, dan zal het er net langs grijpen :p.
    Zwaar kl*te. (voor hem)

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Geen kits, wel "een paar" 360's maar dat verschilt per filiaal.

10. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen hier denkt vanalles te weten , maar kan niemand ff een bron vermelden? Dat zegt toch iets over de waarheidsfactor van het bericht ;)

11. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik werk als bijbaantje bij de V&D, morgen zal ik even vragen hoeveel wij er binnen gaan krijgen in Amersfoort (er staat al een groot bord met: "verkrijgbaar vanaf 2 december"). De PSP heb ik ook bij de V&D gekocht, ze waren overal uitverkocht, maar daar hadden ze er nog heel veel. :)

Heb mijn Xbox 360 trouwens bij de Free Record Shop gereserveerd.

12. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik wat aan :D

Mijn oom werkt in amersfoort namelijk.. hij zou hem zo ff kunnen halen daar en meenemen naar mij :)

Maar kan je dan ff laten weten hoeveel kans me oom heeft als hij daar is op 2 december?

13. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoofdkantoor van bart smit heeft inmiddels alle filialen gevraagd hoeveel pre-orders (zonder kitje) ze hadden genoteerd, op basis daarvan worden beschikbare 360's verdeeld.

BS krijgt er dus wel, alleen hoeveel per filiaal is niet bekend.

Hoofd-Verkoopster hier heeft wat meer genoemd dan het aantal pre-orders (geef mij zo''n wijf ;) ) dus ik heb hele goede hoop...met mijn nr4 op de lijst...

14. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Geachte internetklant,

Wij danken u voor uw reservering van producten bij Bart Smit. Het wachten was op de releasedatum van de Xbox 360 en u kunt hem vanaf nu bestellen bij www.bartsmit.com!

U heeft:

Xbox 360 + Wireless Controller

bij ons gereserveerd. Nu heeft u de mogelijkheid om het product dat u heeft gereserveerd (Xbox 360 + Wireless Controller) te bestellen.

Bestel nu deze topconsole en ontvang hem op de dag van release (2 dec) thuis.

Er zijn ook alle vele games en spellen beschikbaar voor de Xbox360, kijk hiervoor in de speciale “Xbox360 categorie” op www.bartsmit.com.

Door de hoge prijs van de console is het niet mogelijk om met acceptgiro te betalen (max. 300 euro), maar uiteraard hebben we nog genoeg andere betaalmogelijkheden: u kunt betalen met creditcard, iDeal (internetbankieren) of rembours.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager

Hier staat toch echt "bestel nu en ontvang 2 dec..."
    Heb ik dus net gedaan, we wachten af.

Ik heb mijn nr4 notering bij Bart Smit ook nog staan.
    Mocht ik die 2 dec ook op kunnen komen halen en deze wordt inderdaad op 2 decmber geleverd, dan heb ik er dus een over in Amsterdam.

Iemand al interesse, want dan kan ik er natuurlijk een andere xbw-er blij mee maken :)

15. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd. Ik ook trouwens. Ik heb m ook 5 minuten geleden bij de bart smit besteld incl pgr3.
    op launch day binnen. dat word niet naar school vrijdag :p

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    alleen jammer voor jullie dat de bart smit niet aan de preorder actie doet en dus geen 360's binnen krijgen...

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom kunnen ze nog wel 360's binnen krijgen. ;)

18. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    zucht...waarom hoop ik diep van binnen nou zo, dat jij net onder een tram loopt met je doos?

waar slaat zo'n reactie nou op?

Je WEET dat helemaal niet. Dat is/was een gerucht.
    Ander gerucht is dat BS als A-leverancier gewoon 10/15 exemplaren per filiaal krijgt en ook dat is/was een gerucht.

Ik ga er vanuit (net las de rest hier) dat wanneer een winkelier zegt dat nu bestellen, 2 december leveren betekent. Natuurlijk kan dat mis zijn, maar als BS juist wacht met berichten (zie tekst in mail) eneen week van tevoren mailt, dan lijkt het er toch wel sterk op, dat ze exemplaren beschikbaar krijgen...

19. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0

:'-( :'-(

20. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika kon je niet van te voren betalen en moest je gewoon maar ergens reserveren. Hier hebben ze er voor gekozen om een bedrag van te voren te vragen, zodat niet iedereen bij 10 verschillende zaken gaat reserveren.

In Amerika moest je hopen dat je ergens voorin de rij stond voor de winkel, want daar kreeg je een ticket. Elke winkel deelde net zo veel tickets als dat zij xbox360's in voorraad hadden uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina