1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb m ook bij bartsmit gepreorderd (nu ook besteld)en ik kan jullie verklappen dat wij hem waarschijnlijk op 1 dec in huis hebben! :) wat met de xbox1 ook zo!

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ze krijgen wel 360 binnen ook al doen ze niet aan die pre-order. Ze hebben wel van die kitjes binnen gehad (hoofdkantoor) Die hebben ze niet aan de winkels verdeeld (behalve E-Plaza) omdat ze niet houden om mensen te laten betalen voor iets wat ze nog niet hebben. Maar ze hebben wel kitjes ingekocht, dus 360. Is alleen nog niet bekend hoeveel ze per filiaal krijgen

3. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ HAHAHAHAHAHAHAHA LOL _O_

Ja Eagle probeert elke keer als er weer een beetje zekerheid en hoop is dat weg te halen door van die reacties :confused:

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ha...ha...ha... ik zeg alleen maar wat ik lees en hoor en zie:confused:
    en als jullie geen 360 krijgen bij de bart smit dan lach ik jullie uit, ik heb gewoon een preorderkitje gekocht wat jullie ook gewoon hadden moeten doen, en zelfs ik ben niet zeker van een exemplaar op de launch staat op verschillende sites laat staan jullie met je onofficiele reserveringsblaadjes, hahaha.

5. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat ik er 1 heb op 2 december :D

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, lachen met jou.... Papegaai... Ik hoorde dat...En daarom.....hahahaha.... Leuk hè? Alles wat je hoort zijn vooralsnog geruchten, niemand weet nog precies wat er zal gaan gebeuren volgende week. Doe dus niet alsof je het allemaal weet, want in je post over de BS net deed je toch echt alsof jijzelf de bestelling in Nederland hebt gedaan.

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    haha ook lachen met jou, maar op 2 dec. zal ik nog een keer lachen en jij niet;)

8. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt wel of sommige mensen hier andere mensen geen xbox gunnen...:confused:

ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen, ik snap dr tog al nix van...

het is een spelcomputer van 400 euro + extra's ben je gewoon kleine 600 euro kwijt

ik sta dr egt van te kijken hoe al die jonge mensen aan het geld komen om ff zo'n investering te doen ;)

maargoed laten we allemaal het beste hopen van volgende week vrijdag, en dat zo min mogelijk mensen teleurgesteld moeten worden op deze dag!!

ik heb tog een goede hoop bij informatique, tis een bekende en grote computerketen, en dr zijn nog geen 10 mensen diedaar een reservering gedaan hebben...

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben andere winkels ook kan dat ze de xbox 360 op 1 Dec gaan verkopen, bijvoorbeeld Dimplus of Nedgame?

10. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Sparen en een beetje geluk hebben dat je je oude xbox voor redelijk veel geld kan verkopen ;)

11. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk ook grappig dat wij elkaar allerlei tips geven.
    In principe zijn wij aankomende donderdag/vrijdag elkaars "concurrenten" als het gaat om het verkrijgen die doos.

Natuurlijk, als je iets uitvogelt dan doe je het eerst zelf en geeft daarna pas de tip, maar toch...

natuurlijk zijn er ook snuiters die niks zeggen over winkels waar nog wel wat mogelijk is, maar over het algemeen zijn wij erg sociaal naar elkaar.

dat uitlachen van mensen die niet aan een xbox kunnen komen begrijp ik dan ook echt niet...daarom wil ik ook geen woekerprijzen gaan vragen, mocht ik inderdaad aan 2 exemplaren kunnen komen, maar helaas is niet iedereen zo...

onder de tram was misschien wat drastisch, dat is zonde van die doos ;)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Huh:confused: als je een kitje hebt heb je toch 100% zeker een 360?
    ja toch:|

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Dacht ik ook?!

14. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag verschillende games gespeeld op de 360. Ik moet zeggen dat ik een tikje teleurgesteld ben. Vooral project gotham racing 3 viel me vooral grafisch erg tegen. :'-(

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    welke games heb je nog meer gespeeld dan??

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic wordt vet eentonig :p

17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb: Call of Duty 2, Kameo en King Kong op de Xbox 360 gespeeld.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

@ducky888
    PGR 3 viel je grafisch erg tegen??? Aub ga fietsen |:- Als ik jou reacties zo lees van de afgelopen dagen dan schiet er maar een ding iets te binnen: Fanboy _0/

19. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doe jij zo "stoer" dat jij een xbox360 krijgt/koopt op 2 dec....alsof jij de enige bent :confused:

20. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zowiezo al knap dat 14 jarige kinderen iets kunnen kopen van 400 euro excl. spel etc...
    Toen ik 14 was, kon ik me zoiets niet voorstellen om bij elkaar te sparen en dan zomaar hup uit te geven...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina