1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik namelijk ook. Want ik heb naar Bart Smit nederland gebeld, en gevraagd wanneer ik m in huis heb. Ze zeiden dat ze zowiezo op launch day leveren.
    dat is verplicht of zoiets.
    Wel mooi iig.

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar als de bart smit ze te laat krijgt geleverd zodat ze te laat zijn voor de post dan heb je niks aan die verplichting

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die krijgen hem 1 december al binnen en misschien zelfs eerder.

4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK had dus 360+PGR3 besteld via de bart smit site, en ik werd vanochtend al gebeld door een medewerker van hun klantenservice..

Ik lag natuurlijk te pitten (08:37 uur) dus ze stonden op me voicemail..

Ze vroegen me terug te bellen naar 0900-0599 i.v.m mijn bestelling..

Dat deed ik dus, maar toen kreeg ik te horen dat de klantenservice te bereiken is van maandag t/m vrijdag, en niet op zaterdag.. Dat schiet dus niet echt op..

Ik bel ze maandag dus maar..

Iemand anders die ook al gebeld is ?

5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd waarvoor het was:eek:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarschijnlijk is zijn pre-order gecancelled, omdat er niet genoeg console voor de winkel zijn ;)

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bevestiging van gegevens lijkt mij ? :-S

Stond ook in m'n mailtje van Bart Smit :

"Het kan zijn dat u wordt gebeld door onze klantenservice, om de gegevens van uw
    bestelling door te nemen. Zodra wij een bevestiging hebben, kunnen wij de order
    gaan uitleveren."

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laten we het hopen :)

9. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat rembours zendingen altijd naar een postbus sturen (geen gezeur met niet thuis zijn). Voorheen werden rembourszendingen niet geleverd op zaterdag maar onlangs wel. Wellicht dat ze aan de deur ook voortaan op zaterdag leveren?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vrees dat je dan inderdaad te horen krijgt dat Bart Smit voolopig nog geen xbox 360 binnen krijgt :eek:

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog slim om een Play and Charge Kit en een Draadlose controller tereseveeren? Of zijn er nog wel genoeg op 2 December?

12. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net even een advanced scart cable AV gekocht.
    daar krijg je toch beter beeld van ?
    en heb net ook de play en charge kit gekocht
    ik ben er klaar voor

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doed, je post nu in 3 verschillende topics hetzelfde bericht :/
    Beetje onnodig. Als je niet meteen antwoord krijgt hoef je niet overal je vraag te herhalen hoor ;)

Maar idd met de Advanced Scart Cable zijn de beelden wat beter ja.

14. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch belachelijk dat ze sinds gisteren op de site zetten dat hij vanaf nu te bestellen is en dat je hem dan op de release in huis hebt.. En die mailtjes die ze vanaf gisteren verspreiden dat je hem 2 december in huis hebt als je nu besteld enz.. ?

Dat is toch gewoon asociaal als ze me dan (paar uur nadat ik besteld heb) opbellen om te zeggen dat het eigenlijk gewoon onzin is wat ze vanaf gister op hun site hebben staan?

Waarom zijn ze dan niet gewoon eerlijk en laten ze dat dikgedrukte : "nu bestellen is 2 dec. in huis" niet gewoon lekker weg.. in plaats van mensen lekker te maken met een dooie mus..

Ik snap er echt geen reet meer van..

15. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook via bartsmit.com besteld, vooral omdat ze dikgedrukt beloven uit te leveren op de releasedag. En hoe gaat het dan met de levering, verspreiden ze eerst de xboxen over de fillialen, of versturen ze eerst de bestellingen en daarna naar de fillialen?

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb gehoort van mijn plaatselijke gameshop dat de BS geen enkele X360 krijgt...foutje gemaakt met het preorderen....

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laten we hopen met z'n alle dat dit een eenmalige actie is en niet op 2december voor komt. "reservering? heb zojuist de laatste en enige 360 verkocht die we binnen gekregen hadden" :+

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    messtal stuurt bartsmit eerder op ik had mijn xbox 1 ook een dag eerder dan mogt!:) lees elders!

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Toch is dat raar.. als ze een fout hebben gemaakt met bestellen ofzo, dan zou Bart Smit dat toch zeker zelf moeten weten lijkt mij :confused:

En dan moeten ze niet 1 week vóór de release iedereen lekker maken met mailtjes en berichten op de site dat je hem op 2 december binnen hebt als je hem nu besteld.. :{

20. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Bart Smit geen xboxen krijgt, dan krijgt e-plaza er toch ook geen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina