1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft E-Plaza wel Pre-order kitjes gekregen?

2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
  3. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de leveringslijst van Bart Smit in Emmen gezien voor volgende week ( wk48 ) en daar staan 4 XBOX 360 op!

Dus Bart Smit krijgt wel een paar.

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    gister nog geweest, bij de bs en ze zeggen dat bart smit erin totaal rond de 2000 krijgen. de grote filialen krijgen wat meer dan de kleine

5. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook al een play and charge en een advanced scart gekocht. :cool:

Ik heb alleen helemaal geen vertrouwen meer in mijn preorder kitje, hoorde nml van een gameshop eigenaar dat hij veel meer kitjes had verkocht dan het aantal 360's die hij nu krijgt geleverd. Mooi verhaal. Ik had al zo'n vermoeden maar de Future Zone, waar ik mijn kitje heb gekocht, bleef maar volhouden dat ze wel genoeg 360's binnen krijgen.

Ik kan alleen maar hopen dat we hier niet die problemen krijgen als in Amerika. Hoe sterk sta je eigenlijk als klant ten opzichte van de winkelier als je zo'n kitje hebt? Hun kunnen er nml. ook niks aan doen als microsoft hun belofte niet nakomt wat betreft de preorder kits.

Ik verwacht een hoop teleurgestelde en kwade mensen op 2 dec. Investeer je 40 euro, koopt alvast wat accessoires omdat je een 360 is belooft, neemt vrij of wat vakantie dagen op. En dan niks!!!

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    /\

Waar heb je dat gekocht?

7. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM in rotterdam.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm.. ik ga ms ff bellen. die weten ook niks.. maar ik moet ff gerust gesteld worden:p

9. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    gaat lekker hier of niet stelletje streskippen8)

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, Mr X zei dat alles goed komt als je een kitje hebt. Maar goed.. als ik al die verhalen hier zo lees:eek:

11. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb voor het weekend nog snel even een pre-order kitje kunnen halen bij de MediaMarkt in Ede. Het was de eennalaatste, net op tijd dus :)

Heb nu al zin in 2 december :)

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    shit half 6. eigenlijk wou ik nu in me auto stappen en even rond wat winkels rijden om toch een kitje te zoeken. ik ben zo stom, 2.5 maanden geleden gereserveerd bij bs, waarom ben ik niet verder gaan zoeken naar een kitje |:-

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm.. net iemand aan de lijn gehad en die zei niks te weten. Hij grapte dat zelfs bill gates het niet wist. Hij vertelde dat er winkels zijn die bijvoorbeeld 100 pre-orders hebben aangenomen en er maar 20 krijgen. Het was me onduidelijk of hij nu om preorder kitjes of om "losse" aanbetalingen sprak. Maar dat je normaal gesproken er wel een moet krijgen als je een preorder kit in huis hebt.

Mja dat kan iedereen bedenken:p

14. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    of 1 december he joost :)

15. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al heb je betaald voor een kit en is je dus een 360 belooft. Wat kan je doen als het fout gaat en er dus geen 360 voor je is?
    Hoe sterk sta als klant met een pre-order kit t.o.v. de winkelier of microsoft op 2 dec.?

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    slecht denk ik, kijk maar naar Amerika. Donderdag ff naar je shop bellen om na te gaan hoe zeker je van een box bent.

17. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een preoder kit hebt en de winkelier heeft geen xboxen meer heb je gewoon pech. Je moet dan wachten op de volgende zending. Zo gaat het ook in amerika.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en dat is dus gewoon naaierig. Daarom Donderdag middag vòòr 3 uur bellen ofzo. dan kunnen ze eventueel nog bestellingen doen ofzo. desnoods spoed ofzo:p

19. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon paar uur voor openings tijd voor de deur staan:p

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom allemaal zo nerveus:9 (ben het zelf ook hoor8) )

Maar ik lees zo dat jullie allemaal voor openingstijd voor de deur staan.
    Maar ik heb gewoon school|:- . En ben pas om 3 uur uit, dus kan pas om 4 uur bij dixons zijn. Maar als je een kitje hebt is er toch hopelijk niks aan de hand. En de games zullen heus niet uitverkocht zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina