1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin nu ook te twijfelen of ik 'em wel op 2 december heb :eek:

Ik had 'em besteld bij Bol.com...

Een tijdje geleden stond daar dat alle bestellingen vóór 3 november op de releasedag zouden worden uitgeleverd, en ik heb 'em op 24 oktober besteld.

In principe dus goed, maar wat denken jullie, als er echt te weinig zijn...

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, waarom zijn we in zenuwachtig? er staat op je preorderkit doos: "gegarandeerd......xbox360". Dus maak een kopietje van je doos of neem em mee. Bel van te voren dat ze em echt niet moeten verkopen enzo.
    En dan kan er niks fout gaan.

3. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar dan vraag ik me af waarom die kitjes?
    Dan had elke gameshop gewoon z'n eigen lijsten kunnen bijhouden.
    Dan was dat systeem niet in de war geschopt.

Ik had bijv. nog 2 maanden rente kunnen trekken van mijn 40 euro. Of beter m'n best gedaan op de origen prijsvraag.|:-

Ik vind het raar dat een bedrijf een verkoopsysteem verzint, waarbij de klant zichzelf kan verzekeren van een produkt bij lancering door een aanbetaling te doen.
    Maar dat, waneer het puntje bij het paaltje komt, de klant dus helemaal niet verzekerd is van het produkt. En dus minimaal 40 euro en mischien ook een paar vakantie dagen lichter. Met lege handen staat en verder geen enkele rechten ontleend aan de aankoop van een pre-order kit.

Uh dat is zo'n beetje mijn verhaal. Wat denkt u?

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  4. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand op tweakers.net poste dit vandaag:

Whoeeeeei,

Werd net door Bart Smith gebeld. Ze maken mijn order klaar en ik ben gegarandeerd van een Xbox op 2 dec!!!!

Heb nog een pre-order kitje in de aanbieding v/d Dixons (Regio Zeeland)
    lievesonke@hotmail.com

Dit vind ik best goed nieuws, aangezien ik dus vanochtend ook gebeld ben door Bart Smit (alleen belachelijk vroeg).. Maar ik bel ze maandag terug en dan verwacht ik hetzelfde te horen _O_

5. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das mooi, maar wanneer heb je em precies besteld? Misschien heb ik hem ook net op tijd besteld:p

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit verhaal moet je achter de hand houden op 2 december. Wss heb je het n iet nodig maar je weet nooit. Eentje om op te schrijven:+

7. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag nog een pre-oder gekocht!! De aller laatste die ze hadden! Ze hebben hem van maandag apart laten liggen! dus vind ik zeer netjes van de zaak :)

8. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat dit off-topic is maar,

Waar koop je zo'n advanced scart kabel, zit er nog verschil tussen de advanced kabels? Passen ze allemaal op de 360? Richtprijs?

Alvast bedankt:)

9. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen nacht uurtje of 4/half 5 (eigenlijk vandaag dus gewoon) heb ik hem besteld.. en ik werd paar uurtjes daarna om half 9 's ochtends al gebeld door de Bart Smit..

Maar ik had hem wel al gereserveerd vanaf vorige week ofzo..

10. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen Woensdag, na lang twijfelen toch de knoop doorgehakt, en besloten om de 360 aan te schaffen. Natuurlijk, overal al uitverkocht/besteld, en nergens meer leverbaar, totdat ik op dit forum las dat Bart Smit ze nog had. Gisteravond via internet besteld, en vanochtend om 09:30 telefoontje van Bart Smit, om mijn bestelling en adres gegevens te controleren . *)

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ik maar zo vroeg wakker als jou.. ik zou me toch nog wat prettiger voelen als ik het telefoontje gewoon had aangenomen.. ik was 1 van de eerste die ze belden (half 9) maar ik nam niet op, straks val ik weer buiten de boot omdat ik niet opnam ofzo.. |:-

Maar dat kunnen ze niet maken denk ik, ik heb hem gewoon besteld natuurlijk.. :9

Maar hebben ze jou ook verzekerd van een 360 op 2 december?

12. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb nog gevraagd of ze zeker wisten dat de Xbox360 op Vrijdag geleverd zou worden, en dat was wel de bedoeling , dus dat moet wel goed zitten ;-)
    En als ik jouw was, zou ik me niet te druk maken, Maandag gewoon even terugbellen, en dan moet het wel goed komen ;)

13. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de status van jouw bestelling op Bartsmit.com?, zie daarvoor bestelhistorie

14. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    Status is : Uw bestelling wordt verwerkt.

15. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat "Uw bestelling is verwerkt", maar ik heb hem dan ook al gisteren om 17.25uur besteld. Ik heb btw ook electronisch betaald via iDeal, dus mijn betaling zal ook wel al afgerond zijn

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  16. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mischien is het bij mijn account bij Bart Smit nog niet verwerkt, maar ik neem aan als zij mij bellen voor controle van mijn bestelling en adres, dat het dan wel goed gaat komen :)

17. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag rond half 2 besteld, de mijne wordt gecontroleerd. Is het hoofdkantoor vandaag gesloten of is dat alleen de klantenservice?

18. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook, ben alleen nog niet gebeld of dat moeten ze gedaan hebben toen ik nog aan het slapen was. Bel maandag wel even naar de klantenservice ter controle.

19. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Klantenservice is alleen van maandag t/m vrijdag bereikbaar, het hoofdkantoor weet ik niet, moet je gewoon maar eens proberen.

Tel hoofdkantoor: 0299 - 399 599

20. Link Static

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het waarschijnlijk wel met betalen te maken hebben, ik heb namelijk voor rembours gekozen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina