1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of Nedgame Play & Charge setjes al voor verkoopt?
    Wat hun verkopen het voor €14,99 in plaats van €19,99

3. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Op de website staat dat ze €19,99 kosten bij Nedgame

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet so heel lang terug stond er €14,99

5. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, daar zijn ze dan waarschijnlijk op teruggekomen.

6. tino

tino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem voor 14,99 bij bartsmit

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar op veel dingen zijn ze wel €5,- of meer goedkoper :D

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou ik dus echt niet tevreden mee zijn :9 Ze moeten het me kunnen verzekeren, aan al die goede bedoelingen heb ik niks natuurlijk O-)

In ieder geval, ik denk dat het wel goed komt.. maandag bel ik ze ff terug, en dan ga ik ze ff heel duidelijk vragen of ik hem op 2 december heb echt heb..

9. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen geen 100% zekerheid kunnen geven, zeker niet als het net zo'n slecht weer is als gisteren. Kan altijd zijn dat er wat mis gaat bij het postorderbedrijf, maar onder normale omstandigheden moeten we hem vrijdag gewoon thuis ontvangen.

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  10. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook via Bart Smit gereserveerd en ik werd geloof ik ik ook vanochtend gebeld alleen sliep ik toen nog. Er is geen voicemail achter gelaten. Mijn orderstatus staat op : bestelling is verwerkt. Moet ik maandag nog bellen of is alles in orde nu? Ik neem aan dat ze wel een voicemail achter laten als ik ze moet terug bellen?!:{

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik bel maandag wel ff (voor me zelf!)

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    mensen, doordat bartsmit niet met preorder kitjes kon/wilde werken is het vrijwel zeker dat microsoft ze geen xbox 360's stuurt.
    pas als ze over zouden hebben gaan ze naar bartsmit, zorg dus als het nog kan dat je een preorderkitje bemachtigd (waar dan ook) en dan nog is het hopen en snel zijn op de launchdag...

en mensen die op het forum posten dat ze av kabel shit of wat dan ook gekocht hebben, die kunnen beter meteen terug naar de winkel, want die zit standaard bij het xbox 360 premium system (dus niet bij het core system)
    staat ook op de zijkant van het preorder kitje....

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot is dat kans dat winkels op 1 December de Xbox 360 krijgt aangeleverd en meteen gaan verkopen?

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2005
  14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer 1,0 pcrocent schat ik...
    in de gehuchtjes miss wat groter, maar ga er maar niet vanuit.
    je wilt niet weten wat de boetes/sancties worden die ze dan krijgen opgelegd...
    in het uiterste geval mogen ze miss zelfs nooit meer 360's verkopen....

15. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ NL EAGLE :

Vandaar dat ze reclame maken met " Bestel nu en u ontvangt uw bestelling op de dag van release (2 december) thuis! "

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet alles meteen aannemen;)
    hoe vaak worden er dat soort uitspraken gedaan om maar te zorgen dat je bij hun besteld...

17. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach , als ze de moeite nemen gelijk de volgende dag terug te bellen om de bestelling te verifieren, neem ik aan dat het toch wel betrouwbaar is ;)

In ieder geval beter dan mijn ervaring met Dynabyte, afgelopen woensdag; Zij maaktte ook reclame voor de XBOX360 op hun site, en zouden contact opnemen zodra zij een bestelling binnenkregen, maar nadat ik niks hoorde van ze, heb ik ze vrijdagmiddag zelf maar even gebeld, er daar zeiden ze dat de XBOX360 bij hun al een aantal weken uitverkocht was, ze hebben geeneens de moeite genomen om hun site aan te passen, of even een mailtje te sturen, of terug te bellen |:-

Nee, ik heb wel vertrouwen in Bart Smit _O_

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik hoop dat het goed komt...
    niets tegen bartsmit, maar ik persoonlijk zou het niet vertrouwen als ze geen preorderkitjes verkopen, omdat duidelijk op de preorderkitjes staat dat zonder zo'n kitje er een kans bestaat dat je geen 360 op de launch hebt.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Die AV kabel zit er niet bij. Mensen kopen nu de advanced cable, levert ietsje betere kwaliteit op gewone tv's.

20. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit heeft wel pre-orderkits alleen heb ze die nooit verkocht in hun winkels, een aantal van de binnengekregen kits zijn wel verkocht bij hun dochterbedrijf E-plaza. Aangezien E-plaza afhankelijk is van de voorraad en leveranciers van Bart Smit, zou het dus betekenen dat ook E-plaza geen consoles krijgt, als we jou zouden moeten geloven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina