1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Wie heeft hem al gereserveerd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 10 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, beetje risico nemen in het leven.
    zoals geen pre-order-kitje kopen en toch een xbox willen op de launch-dag ;)

    om eerlijk te zijn maakt het mij ook niet zoveel uit, ik vind het leuk als ik hem meteen heb, maar als ik hem niet meteen heb is het ook geen drama.

    Ik koop er namelijk nog geen game bij, omdat ik die nu niet goed/leuk genoeg vind. ik ga in eerste instantie puur en alleen het mediacenter-extender-gedeelte gebruiken en wacht wel op wat echte topgames...

    heel misschien dat ik pgr3 nog meepik, maar ik denk het niet
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan zullen er niet veel games voor jou uit komen. Er zitten geweldige games bij de release en als dat uit mijn mond komt moeten ze dat wel zijn, want ik ben nog kritischer als "The Edge".
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb oblivion 4 gezien (tenminste flimpjes) en die is echt heel erg goed vor de 360.
     
  4. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    ik heb net ook even gebeld met de bartsmit, en mijn vraag was op welke dag ze nu gaan leveren (ivm vrij nemen vh werk). Hij moest wel even lachen, want ze worden bestookt met vragen als deze en of bartsmit wel kon garanderen dat ze genoeg hebben. Hij verzekerde dat de levering op vrijdag binnen komt en dat bartsmit ze zelf op woensdag binnen gaat krijgen, ze wisten nog niet of het selectvracht of TPG post wordt.

    Heeft iemand een idee hoe laat je de post normaal kan verwachten?
    Ik wil eigenlijk nog lekker vroeg de stad in om even te checken of de winkels ook nog wat hebben. Wil natuurlijk alleen niet mijn 360 mislopen omdat ik niet thuis ben.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pakket service is meestal vroeg. Dus meestal tussen 0900 en 1300, maar omdat er meerdere pakketten worden bezorgt die dag zou het ook later kunnen zijn.
     
  6. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook al vrij genomen? :)
     
  7. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat ze al om 10 uur 's ochtends voor de deur staan, maar het kan ook zijn dat ze pas om 17.00 uur langs komen. Ligt aan hoe ze rijden. Als de buren thuis zijn, dan kunnen die het pakket aannemen, anders wordt het pakket aan het einde van de ronde op het postkantoor afgegeven. Daar kun je hem nog 21 dagen lang afhalen

    PS. Deze info geldt voor TPG, Select Vracht komt meestal nog een keer langs als ze 's ochtends zijn geweest. Anders komen ze de dag erna.
     
  8. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jongens, ieder zijn voorkeur...

    ik moet ook eerlijk zeggen, dat ik maar heel weinig games op de xbox 1.0 echt gewaardeerd heb, maar dat ligt aan mij en niet aan de console en de games.

    splinter cell, metal gear solid, pro evolution soccer, ICO, shadow of the colossus en gta, dan heb ik het wel zo'n beetje gehad.

    ik heb het niet zo op de shooters, de racers en de platform games (ok, de door mij genoemde games hebben wel raakvlakken, maar zijn toch net even wat anders dan de "rest") en rts en shooters komen naar mijn idee toch beter tot hun recht met muis en keyboard.

    Halo heb ik nog wel aardig gespeeld, maar dat had ik ook wel vrij snel gezien aan 2 ben ik niet eens begonnen.

    De console is daarom niet slechter (ik heb voorkeuren op zowel de ps2, als de xbox) maar ik ben gewoon geen grote verzamelaar idd...
     
  9. pieter134

    pieter134 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0

    Hallo ik krijg steeds meer het vermoeden dat er hier mensen zijn die een ander de xbox 360 niet gunnen.
    Wat een kinderachtige reacties zeg.
    _O_ _0/
     
  10. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, niemand gunt elkaar het licht in de ogen.

    Verdraagzaamheid!
     
  11. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein grapje moet kunnen toch? Het was niet tegen jou bedoelt. ik hoop voor je dat je de xbox krijgt hoor. Komt vast wel goed. :D
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik dacht precies hetzelfde.
    Het gaat echt helemaal nergens over.
    Eerst 200 pagina's zeuren over waar ze nog preorderkits hebben.
    Waar je hem beter wel en beter niet kan kopen.
    Nu is het eindelijk dan voor de meeste zover.
    En nou gaan ze weer lopen zeiken over of hij misschien donderdag wordt afgeleverd.
    Welke postservice er sneller is en bij bart smit is alles nu ineens perfect geregeld en bij de mediamarkt weer niet.
    Mensen 1 tip, ga gewoon door met leven en wacht tot vrijdag.
     
  13. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook Tasso. En op 12 december komen er al weer nieuwe ladingen binnen. Dus ook al mis je het op 2 december, op 12 december zijn er nieuwe kansen.
     
  14. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen mij dan soms? hé hé hé? ;)
     
  15. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel tegen jou! haha! :9
     
  16. pieter134

    pieter134 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/ _0/ Lol lol lol
    Nou tasso je trekt flink van leer.
    Maar je hebt wel gelijk hoor, dit gaat echt werkelijk nergens meer over.
    Volgens mij is het bij de meesten zo langzamerhand echt helemaal in de bol
    geslagen.
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , ik bedoel niet dat ik het andere niet gun, maar door die posts van hem begon ik juist te denken dat hij ons (de mensen die bij bart smit hebben besteld) geen 360 gunt..

    Maar goed, nu weet ik dat je maar wat loopt te grappen Ducky, dus sorry man ;)

    Ik hoop dat TPG donderdag heeeel vroeg komt (als ze dan komen), want ik ben tot 10 uur thuis, daarna moet ik naar school tot 4 uur :mad: Maar misschien dat ze dan nog komen :9

    Maar ja, een dagje langer wachten zal ook geen drama zijn :)
     
  18. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net gelese dat er maar 300.000 360 beschikbaar zullen zijn op de launchdag voor heel Europa!!!! Ik heb een preorderkit gekocht, dan heb ik er toch zeker 1?
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    weetje hoe dat komt?
    Sommige mensen , waaronder ik, die kunnen niet wachten _0/
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    bronnen??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina